klusbabes 26!!!!!

hallo meiden,

PHOEBE en JACQY: wat spannend allemaal voor jullie laat het snel weten..

RIMKE: ik snap het allemaal niet meer volgens mij heb je hier al een keer gezegt dat het bij jullie een meisje word maar op hyves staat er dat jullie bezig waren voor een jongens naam???? hoe zit dit???

STERRETJE: ja we hebben zeker de rust gevonden ik heb nu zoiets van het duurt wat langer maar ga nog maar ff genieten tot het zo ver is. en ben blij dat ze ons zo serieus nemen in het zh. gaat het bij jullie allemaal goed, krijg je veel visite? en niet teveel slapeloze nachten?

APRIL: hoe is het met jou meid ook al op en top moeder?

HAPPY: heb toevallig vandaag ook mijn abonement verhoogd want ik had er niet genoeg aan heb nu hi 30 en hier zitten 450 sms in.....

ga ook nog ff het poultje inzetten op bambi.....

nou ga zo weer tennissen dus ben erweer niet vanavond...

groetjes anoeska

Hey anoes, tja ga het gewoon rechtoe, rechtaan vertellen hoor. Als je mannetje is klaargekomen, ga jij met jezelf aan de slag en op het moment dat je voelt dat je klaar gaat komen, stop je. Je lichaam snapt hier niks van en je voelt wel de eerste samentrekkingen van de spieren. Hierdoor wordt als het ware het zaad naar binnen gezogen ! Dit heerhaal je een aantal keer zodat het zaad optimaal benut wordt !! Op het laatst gooi je alle remmen los  en krijg je toch een orgasme joh !! Heb het van de week voor het eerst geprobeerd en is best nog ff lastig. Je moet precies op tijd stoppen en net die eerst samentrekkingen voelen. Heb het vijf keer uitgesteld en de zesde keer gewoon laten gaan !! moet wel zeggen dat er na afloop minder uitliep  Je baarmoeder dipt zich door die samentrekkingen als het ware iedere keer in het sperma .....Pffff snap je het, beetje lastig te omschrijven hoor haha

Kus happy

Ehm....................anouska? Waar vind jij dat wij bezig zijn voor een jongensnaam? Volgens mij staat dat nergens op mijn hyves.............naar ons beste weten krijgen we echt een meisje en de naam hebben we ook al. Trouwens ook, mocht het toch een jongetje worden!
Veel plezier met tennis vanavond! Lekker weer daar voor!

Happy; wat is er aan de hand?? waren er domme reacties bij een topic? Zo even lezen
Enne ik denk dat je je eisprong voelt. Die kan je behoorlijk goed voelen

Sterretje; jeetje, al 4,5 kilo. Toch een goed gewicht dacht ik zo?

Rimke: gefeliciteerd met fons!

Bambi; hoeveel wasjes moet je nog doen haha? volgens mij gaan de meeste voorbereidingen in de wasjes zitten haha

Jacqy; spannend zeg met Jacqy. Ik zal voor r duimen

Pipstip; fijn dat alles zo goed met je gaat. En lekkere dikke tieten haha

sorry weet t niet meer

Na t werk gesport en daarna lekker spaghetti met lekkere salade gegeten, hmmm

Oja, ga even Hyves lezen ivm April

doei dames, ga alweer. Zo even tv kijken

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 17:44:44'));

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  ?? juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen

Terug
Bovenaan