he meiden,
zo gedoucht en onthaard voorzover mogenlijk. zelfs me man kan er niet goed bij in de plooien hahaha. ach alsof die vent er naar kijkt waar haar zit hahaha.
bieb lekker wezen sporten. ja er zit veel werk in wasjes, maar was al een paar weken klaar met me eigen wasjes, maar dan kocht ik weer wat en dat moet ook gewassen en gestreken worden. en nu had ik een boel kleertjes gehad van me schoonzussie dus hup ook gelijk weer wassen en streiken. poe heb wel veel nu, kind komt niks tekort.
anoeska toch fijn dat ze zo veel werk ervan maken in het ziekenhuis.
happy het kan ook dat je zon mega last van je eisprong zelf heb. hoor wel eens vaker dat sommige er letterlijk ziek van zijn. houd ons op de hoogte hoor van lin en vooral jac, met der spannende gedoe hahah. wat is de stand?
wel grappig dat jullie allemaal een jongen denken. ben benieuwd. af en toe zegt me gevoel dat ook. maar dat kan ook komen omdat ik die naam de laatste weken verdacht vaak hoor ( hahaha is niet verdacht hoor, maar die naam word ff vaak genoemd hihihi, rara) en we hebben voor de proefdruk ook voor de jongen gekozen, miss toch onbewust het gevoel ofzo? geen idee. alleen me man zet nu een meid ja en zijn zus en me moeder en hahaha de rest van de familie.
gisteren zij me schoonmoeder nog , och doe maar een jongen hoor,lijkt me wel leuk ( dan denk ik huh, ) daar heeft ze er al 2 van len zijn zus, dan lijkt mij een kleindochter nog leuker want die heeft ze nog niet. mmmh raar af en toe.
me ma heeft vandaag een ledikantje van een oom van me gehad, en van een vriendin een dekbedje voor daarin. ik zeg tot 2 jaar mogen ze niet onder een dekbed. zegt me moeder das onzin die van je tante hebben ook allemaal onder een dekbed gelegen hoor. me tante zei nog tegen me moeder, gelooft diana die onzin.,
ja ik geloof die onzin, zoals zei het zegt.ik bepaal toch zeker zelf of mijn kind onder een dekbed mag of niet. miss is tot 2 jaar wel een beetje overdreven, maar ga een kind van een paar maanden niet onder een dekbed leggen. tja zegt me moeder dan moet je steeds een deken meenemen,want anders heb ik niks.
pfff af en toe he, dat mens, tis dat ik echt zon moeders kindje ben, kan bijna geen dag zonder haar, terwijl ze zo vaak me kwetst en domme dingen doed en zegt.
zo heb weer ff van me af geschreven. was vanavond heel onrustig en huilerig. kon me niet concenteren op gtst, heb de rec knop op me harddisk ingedrukt en de tv uit. pff kon wel ff gillen van frustie. dus een warme douche genomen en later kwam Len erbij en nu fris in me bedje. zo lekker slapen. hoop ik.
xx bambi