klusbabes 26!!!!!

He phoebe, klote dat je je nog zo klote voelt...............
Is ook waardeloos natuurlijk, ik hoop dat de kruiden zijn werk gaan doen,
maareh..........wil je FIlet Americain niet hardop zeggen.............????

Linnie!!!! Fijn dat jullie mooi weer hebben!!  Ik zou 4 weken ook lang vinden hoor! Kom maar lekker naar huis toe, maar wel eerst even je eitje benutten!!!

Meiden, ik ben er weer van tussen, morgen ben ik er weer!!!

oh F...   Am.... jammie mis dat ook zo. heb al een afspraak staan als ik bevallen ben krijg ik van meschoonzussie een stokbroodje ............. met ei en ui. mmmmhhhhhh
oh en dan een lekker wijntje erbij. Gut verlang er zo naar.

phoebe klote dat je nog steeds zo voelt, maar zeer begrijpelijk hoor.
rimke zou wel vervelend zijn als je klachten met werken erger worden. kijk het indd volgende week ff aan. en denk niet dat het meet foutje was, want dan is er dinsdag 2x fout gemeten en vandaag wel 3x hahaha.
lin, mooi weer dus. miss heb je indd wel een eitje op komst. En ik doe rustig aan vanaf nu hoor, was er al ff mee bezig.

wat is er met die vrouw van boulageval, ga ff op internet kijken. ben zeer begaand met ons elftal, maar vandaag gaat alles langs me heen.

xx bambi

ooh das best klote voor hen. net wat rimke zegt het gebeurt natuurlijk vaker in ons landje, waarschijnlijk een erg vroeg geboren kindje, want er zou niemand tijdens het ek bevallen. tja klote gewoon.

ga gtst kijken.

xx bambi

Hoi lieverds ......

Bambi, meisje schrok me rot toen ik je verhaal las maar, gelukkig is verder alles goed !!!! Doe in godsnaam rustig aan he anders kom ik je persoonlijk verzorgen ...

Rimke, idd maar ff kijken of het beter gaat als je niet hoeft te werken ja. Anders houdt het gewoon op he lieverd. Dan blijf je lekker thuis hoor !!

Sterretje, alles goed met je meisje !! Mooi nieuws he.......het is hier idd rustig de laatste tijd en ik weet dat ook ik minder kom  Maar, voor iemand die afstand neemt vind ik dat ik er nog erg veel ben whahaha. Kus aan je meisje

Phoebe, jeetje lieverd nog een pestbui !! Tja kan niet anders zeggen als logisch ........Blijf positief denken he meis...hou moeilijk dat nu ook lijkt !!!

Linnie, gelukkig mooi weer !!!! Tja 4 weken is idd wel erg lang he haha zou ik niet volhouden hoor. Geniet nog maar wel lekker he en wat rimke al zegt ....ff je eitje benutten haha wel voorzichtig he !!!

Hier alles goed. Ga zo ff met de meiden naar de kroeg, gezellie. Ben de laatste tijd best vaak thuis ( luister goed naar sterretje he, hihi ). Hier vandaag niks van een eisprong te merken hoor. Had in principe wel gemoeten vandaag. Blijf erbij dat ik hem al eerder heb gehad maar, klus toch nog ff door . Ik heb met vlagen nog buikpijn en ook nog die kriebel haha die plop is weg !!! Tja kan weer niet anders doen dan afwachten he .........Meiden, fijne avond en tot latersssssss

Liefs happy

Ja vergeet ik helemaal, zeker sneu zeg. Gun je toch niemand, bah. Natuurlijk gebeurt het vaker maar nu zo in dit toernooi krijgt het alle aandacht !! Vind het echt zwaar klote voor ze ........

Phoebe: shit zeg, toch ongi. Duimen helpt dus niet altijd.....

Sterretje; gelukkig hoef je niet meer terug voor controle, alles goed
Bedankt voor de plaatsen, heb ze even naar word gekopieerd haha. Ik heb hier boeken van Italie liggen, dus ga 1 dezer dagen even kijken.

Bambi; jeetje, dat was schrikken. Maar gelukkig alles goed, behalve die bloeddruk dan. Doe je rustig aan? Je hebt wel vaak slechte zin, of voelt je niet zo lekker, maar kop op meid, nog effe en je hebt een lief kindje (waarschijnlijk kind ivm de grootte haha)

Samantha: who the hell is samantha?

Linda; he, jij hebt lekker mooi weer. Hier heeft t vanmiddag geregend, maar nu weer een mooie zonnige avond. Enne misschien je eitje op komst? ik hoop t voor je

Happy; je bent er nog best vaak hoor, ook al neem je afstand haha

Rimke; sjonge, dat is ook niet zo best die bekkenpijn. Als t zo doorgaat, misschien toch beter om eerder te stoppen met werken

Zeker zielig voor die boula..... 5 maanden zwanger nog maar? Dan was t kindje sowieso toch niet levensvatbaar? Ik dacht met 6 maanden. Hij wil wel blijven voetballen dit weekend geloof ik.

Morgen lekker vrij, zaterdag werken, en dan zondag en maandag vrij,. had afgelopen maandag extra gewerkt, dus nu vrij

Terug
Bovenaan