klusbabes 26!!!!!

net waren we bij schoonmoeder, zat mijn zwager er ook (alweer). Begon ie weer over dat ene kind, dat hij extra vrij had genomen enzo voor onze bruiloft. Dus ik zei dat ik nog twijfelde of ik ze wel wilde uitnodigen. Dus hij, ja maar ze horen er toch bij, Dus ik, nou ik heb niks met ze (gemeen he haha). Dus hij, ja dan ben je ook goedkoper uit, Dus ik, nou die 3 man maakt ook niet veel uit meer, daar gaat t niet om. Sukkel, ik denk, ik zeg nu gewoon de waarheid.

naderhand zei ik, nou ze mogen komen hoor, Zo, nu moet hij maar kijken wat ze doen. Nu willen ze misschien niet eens meer haha

Was ook boos op schoonmoeder. Ik zeg, he waar is de kaart? Meestal zet je die ergens neer, of hang je die op, (ik wel). Lag die gewoon ergens tussen die troep van haar! Moest ze helemaal zoeken,. Nou, leuk hoor dank je wel....

zo, ga ef kijken hoeveel vakantiegeld vriendje heeft gevangen

@bambi: Ze verwachten een zwaarder kind? Grote kans dat het dan een jongen is. Of toch een hulk, hihi. Maar even serieus, ik ben blij dat je weer thuis bent. Ik was eerlijk gezegd bang dat ze je daar zouden houden. Dus volg het advies van lin op, want ik ben het wel met haar eens.
@rimke: ik hoorde t van die voetballer, wat erg he. En hij blijft toch voetballen? jee, ik zou er niet aan moeten denken.
Hou het komende gaten dan maar goed in de gaten, ik ben benieuwd of t dan beter met je bekken gaat.
@linda: nou, op zich slaapt ze wel, maar niet altijd. Ik zal even kijken met de draagdoek en anders kan ik altijd nog inbakeren. Ik wil denk ik ook aan babymassage gaan doen. Als t goed is zijn t 3 bijeenkomsten.

@bieb: das idd gek van die kaart. Leuk zeg van je schoonmoeder.
Ik ben benieuwd wat je van de plaatsen vindt. hou me op de hoogte.
@linnie: 4 weken??? Ik wil na 2 weken max. meestal al naar huis. Maar mooi weer daar, hier niet, dus je mist niks. Ben je daar nu ook aan het poetsen? Zo niet, dan blijf nog lekker even. Kun je tenminste eens echt uitrusten.
@happy: het was geen verwijt meid, want voor iemand die afstand neemt ben je er nog vaak. Ach en ik mis nog enkele dames, zoals renee, pip en lin2 en essy. Where are you?
@anouska: wanneer is nu je examen?

Nou, we hebben de beurs nog verder geleegd en zijn de stad ingeweest. De kleine sliep heerlijk door. en thuis heeft ze lekker gegeten en gebadderd. Ik mocht haar echter niet neerleggen ook al was ze in slaap aan het vallen. Dus met een cd met kinderliedjes zit ze nu slapend op mijn schoot. Ik ga haar rustig in bed leggen.

hehe,

sterretje je hebt echt een schootslapertje dus. ze is graag bij mama, dus ben zeker benieuwd of de draagdoek een uitkomst gaat worden.

bieb, jij hebt niet zoveel met je schoonouders zeker. iig niet met die zwager. je wilt ze graag te vriend houden , maar eigelijk ook niet. je wilt die kinderen er niet bij, en dan toch zeggen dat ze mogen komen ? ik snap het niet goed. kwetsen doe je mensen toch.
en ik vond het een beetje raar overkomen, maar nu lijkt het net of het vreemd vind of vervelend dat ik me vaak niet lekker voel of moe, depri hoe je het ook wil noemen. Nou ja dat klopt ook, ben niet echt aan het genieten van me laatste weken zwangerschap en zo hoeft het voor mij echt niet langer te duren. Wil jou wel eens horen als je 9 maanden bent. gelukkig heeft lang niet iedereen dat, want vond april en sterretje geen klagers.
vanmezelf ben ik gewoon al zo, en hier mag het, dus doe ik lekker klagen. soms lucht het op en soms niet, dan ga ik me ergeren, zoals nu dus hahaha
verder no hard feelings, maar heb dat soms met opmerkingen hier. niet alleen van jou hoor.

en ja we zien sommige meiden weinig, maar we kunnen niemand verplichten te posten toch. komt vast wel goed.

xx bambi

He bambi, bedoelde t niet zo als t overkwam hoor, las t even na. en ja, staat er beetje raar. maar niet om je te kwetsen hoor. De een voelt zich wat beterder dan de ander, de ander heeft meer last van haar hormonen dan de ander. En jij heb t er toch vaker over dat je je klote voelt. Maar over paar maanden is dat hopelijk allemaal over. En ik hoop t allemaal heel snel mee te maken. Maar ik zal er maar niks meer over zeggen, voordat t weer verkeerd overkomt

En wat die kinderen betreft,. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Hun kennende komen ze toch niet meer nu, lekker makkelijk toch.
En die schoonmoeder, ach het is schoonfamilie. Maar ze mag best s wat meer meeleven enzo. Misschien betrek ik haar er ook niet zo bij, maar heeft ook met bepaalde dingen in familie te maken, en eerlijk gezegd deel ik bepaalde dingen liever met mijn familie

he bieb, nee geen probleem hoor,dacht al dat je niet zo bedoelde. en ja ik hoop na de zwangerschap gou van deze hormonen zooi af te zijn. en gewoon lekker te kunnen genieten.

wat je schoonfamilie betreft , heb ik dat ook wel. je wilt de meeste dingen toch delen met je eigen familie en vind soms ook dat de schoonfamilie wat minder interesse heeft. behalve met schoonzussie dan. me eigen zus dan weer niet hahaha. die hebben gewoon gewisseld. ach familie het is altijd wat.

ga ff quality timen met me ventje.

xx bambi

gelukkig, we zijn weer klusbabes vriendjes haha

Ik heb ook meer contact met 1 schoonzus dan met de andere 3. Nouja, familie heb je nu eenmaal

Zo ga ook even stoppen. Even met de katjes spelen en dan slapie doen

greetssss

Haha hormonenbambi. Maar je hebt gelijk. Er zijn vrouwen die zich in de zwangerschap beter voelen dan ooit en vrouwen bij wie dat niet zo is. Nog even meid.
En nee we kunnen niemand verplichten te posten, maar ik kondigde ook geen algehele meldingsplicht af.  Het was een constatering.

En dames wat maakt t uit, familie, schoonfamilie, je kiest ze allemaal niet. Bij mij maakt t niet veel uit, want heb aan beide kanten mensen met wie ik t wel kan vinden en andersom. En schoonmoeders, tja, het blijft een hoofdstuk apart. (Vertaling voor bambi: Dit is een cynische kijk op mijn eigen situatie, dus niet persoonlijk opvatten.)

Terug
Bovenaan