net waren we bij schoonmoeder, zat mijn zwager er ook (alweer). Begon ie weer over dat ene kind, dat hij extra vrij had genomen enzo voor onze bruiloft. Dus ik zei dat ik nog twijfelde of ik ze wel wilde uitnodigen. Dus hij, ja maar ze horen er toch bij, Dus ik, nou ik heb niks met ze (gemeen he haha). Dus hij, ja dan ben je ook goedkoper uit, Dus ik, nou die 3 man maakt ook niet veel uit meer, daar gaat t niet om. Sukkel, ik denk, ik zeg nu gewoon de waarheid.
naderhand zei ik, nou ze mogen komen hoor, Zo, nu moet hij maar kijken wat ze doen. Nu willen ze misschien niet eens meer haha
Was ook boos op schoonmoeder. Ik zeg, he waar is de kaart? Meestal zet je die ergens neer, of hang je die op, (ik wel). Lag die gewoon ergens tussen die troep van haar! Moest ze helemaal zoeken,. Nou, leuk hoor dank je wel....
zo, ga ef kijken hoeveel vakantiegeld vriendje heeft gevangen
naderhand zei ik, nou ze mogen komen hoor, Zo, nu moet hij maar kijken wat ze doen. Nu willen ze misschien niet eens meer haha
Was ook boos op schoonmoeder. Ik zeg, he waar is de kaart? Meestal zet je die ergens neer, of hang je die op, (ik wel). Lag die gewoon ergens tussen die troep van haar! Moest ze helemaal zoeken,. Nou, leuk hoor dank je wel....
zo, ga ef kijken hoeveel vakantiegeld vriendje heeft gevangen