klusbabes 26!!!!!

Goedemorgen meisjes .....

Sterretje, begreep wel dat het geen aanval was hoor !!!! Tja je hebt gelijk, je ziet een aantal meiden amper nog, vind het ook jammer ! Was zo n gezellige hechte groep he...nu nog maar, met minder meiden !

Bieb, wat raar van je trouwkaart, zou ik ook niet leuk vinden. Ligt gewoon ergens op de stapel ...hoe is het met je vriendin ?

Bambi, hoe is het meisje ? Lekker rustig aan en je laten verwennen door iedereen he ...Hoe is het eigenlijk met je zusje afgelopen ?

Gisteren ff gezellie met de meiden ! Gebeurde natuurlijk weer wat raars .....zit aan de bar, krijg ik toch drie enorme steken onderin mn buik joh, zat gewoon krom pffff. Die meiden gelijk in paniek haha. Toen was het weer weg ........rare bedoening hoor want ben vanaf dat moment kotsmisselijk. Wel lekker voor de lijn he whahaha. Gisteren naar het voetbal gekeken. Weet   niet hoor, op de een of andere manier speelt duitsland altijd als een natte krant maar gaan ze toch door !!!! Die groeien atijd in het toernooi he....zullen wij ze wel tegenkomen in de finale ( positief he ) en dan zijn ze weer op hun best pfffff. Jammer hoor, christiano ronaldo naar huis...was toch wel aangenaam om naar te kijken op groot scherm Meiden, fijne dag allemaal

Kus happy

he he,

sterretje wat betreft schoonmoeder ben ik het helemaal met je eens hoor. een heel groot vak apart hahahah.

happy zeer vreemd van de krampen in je buik. voel je nu beter ? Me zussie ? wie's dat hahah heb er nog niet gezien of gesproken na de ruzie. hoor via me moeder dat der nieuwe baan leuk is en via me moeder heeft ze gevraagd of ik me oude fiets nog heb en of ze die hebben mag ( hoezo onwijken) maar goed zaterdag avond eten we met zijn 6e dus neem aan dat mevr. dan gewoon normaal doet. en hellaas zonder het uit te spreken ( daar heeft de familie altijd een handje van) zijn we vast wel weer vriendjes . denk ik.
we zullen zien, aan mij ligt het niet, ik doe alsof er niks gebeurd is, ben ik goed in hahaha. alleen me man niet. die vind het stom dat ik overal zo makkelijk overheen stap, als iemand me weer eens gekwets heeft. ach ben geen haatdragend persoon en hou niet van ruzie, vooral niet met me familie.

vanacht   behoorlijk geslapen. was zo moe van de afgelopen dagen en indrukken. ben er alleen om 2 uur 3 uur en half 8 uitgeweet om te plassen en kom er net na 10e pas uit. heerlijk. had ik bet ff nodig. vandaag hoef ik niet zo veel. alleen ff met me ma naar de c1000 boodschappen doen.
ga nu ff me thee opdrinken.

xx bambi

Ha!!!

mijn ogen vallen bijna dicht maar doe nog eventjes een poging..................heb weer gewerkt vanmorgen en vannacht natuurlijk slecht geslapen dus ben half dood nu. Meiske trekt zich er niets van aan   want die verbouwd mijn hele buik, gezellig gevoel hoor.
Mijn bekken doet gewoon weer zeer, ga nu even een paar dagen aankijken en dan volgende week bel ik de VK om te overleggen. Fons is weer vertrokken dus ben 1,5 dag alleen, ook wel eens lekker..................kan gewoon ongeneerd vanalles doen of laten, hoewel dat kan met Fonske erbij ook wel hoor, maar dan voel ik me toch vaak een beetje bezwaard om hem alles te laten doen, en nu...........nu doe ik gewoon niets.......had wel het bed afgehaald vanmorgen vroeg dus die moet ik nog wel opmaken maar ga zo eerst even slapen....

STerretje: alles is nu dus in huis of onderweg..........fijn, ben benieuwd hoe het jouw en je kleintje gaat bevallen, die draagdoek...en tja, schoonmoeders................breek me de bek niet open.
En die meldingsplicht, wahahahahahahaha! Ik zeg invoeren die handel! nee zonder gekheid, iedereen moet het voor zich weten............we kunnen ook niet voor eeuwig met elkaar blijven kletsen toch?? Of wel?

Bambi: tuurlijk valt het niet mee voor je, je loopt ook al een tijd met klachten enzo, dus klagen mag gewoon hoor!

Bieb: inderdaad een rare kwestie hoor, met dat kaartje maar ach.......misschien bedoelt ze er niets mee??

Happy: allemaal steken enzo..............jemig wat maak je het spannend............tja die duitsers.......het is altijd hetzelfde en je zal zien, dan worden ze kampioen, met dweilenvoetbal.............het is niet eerlijk!!!

Meiden, ga even plat...........

Yes! kan weer internetten met deze computer. Kreeg elke keer geen verbinding. Als een lopen pielen met die draden maar nu is t me dan toch gelukt. Er zat schijnbaar een draadje los. Eigen schuld, want had de hele kast waar computer in staat volgestouwd met boeken, sja dan kan er wel eens wat los raken haha

Happy; steken? hmm, misschien wel een innesteling? Of toch je eisprong. kan toch pijnlijk zijn. Even paar weken afwachten hihi
Geen idee hoe t nu met vriendin is. Spreek haar ook niet dagelijks, af en toe een mailtje. Heb zo verder niet zo veel contact met haar. Heb haar laatste x gemaild, dus even afwachten.  

Rimke, lekker even weer alleen. Vindt t af en toe ook heerlijk hoor

Bambi; ben benieuwd hoe je zus straks doet. Heb er ook een hekel aan als er wordt gedaan alsof er niks aan de hand is. heeft mijn schoonfamilie ook handje van

Had vanmorgen nog met mijn oma gebeld. Pff weet niet hoe lang ze t nog uithoudt hoor. Ze is nu 87 jaar, en ze wil niet meer. Heeft er geen zin meer in, ze heeft pijn en als ze zit is er niks aan de hand maar als ze opstaat dan loopt plas en poep er uit. Pillen helpt niet. Nu moet ze aan arm geopereerd worden, maar ze mag niet onder narcose want ze zijn bang dat ze er dan in blijft. Hart is niet zo goed meer. Dus mijn oma is bang. En ze wil eigenlijk niet meer leven. Dat zei ze dus. Ik kan t me wel voorstellen, maarja, wat moet je dan zeggen? Ik zeg oma, ooit ga je toch een keer, maar liever nog niet. Ze wil heel graag naar bruiloft komen, maar het is 2 uur rijden, en als ze elke keer moet poepen en plassen, en pijn heeft, schiet t niet op. Ik zei al, oma, ik vindt t heel erg fijn als u komt, maar als t niet gaat, houdt t op. U hoeft voor mij geen extra pijn te lijden.
Andere opa en oma komen ook al niet, kunnen niet meer reizen en zijn half dement. Jammer...

Zou vanmiddag bij vriendin helpen. Die geeft morgen housewarming party, maar ik had al gezegd dat ik eerst zelf thuis moest schoonmaken en boodschappen doen. Dus sms-te om half 3 dat ik 3 uur kwam, maar ze zou zelf net weg gaan. Dus nu vindt ik t te laat om te komen. Dus heb net maar even in tuintje gewerkt

Klote man. Gisteren was de strapless bh binnen, is het geen goede. Maat klopte niet, was blijkbaar fabrieksfout. Nu heb ik die andere maat weer mee, en als dat ook niks is, dan kan evt de bruidszaak voor mij een bh op maat maken. Die hebben geen grote cups op voorraad, maar dan pakken ze bijv een bh met grotere omvang, dan valt de cup ook groter, en dan maken ze die op maat. Nouja, ik zie wel. Vriendin komt trouwens vrijdag al, gezellig!

Ik heb trouwens in de finale Ned-Duitsland gepould, en Nederlanf wint natuulijk!

Morgen naar vriendin, maar mooi dat ze maar tv neerzetten ivm voetbal. Nu gaan we al om half 7 bbq-en, zodat we op klaar zijn als voetbal begint. Joehoe!! spannend weer

Ha die Bieb,

Jammer dat de opa's en oma's niet komen, maar wel heel begrijpelijk. Ach en jouw oma, zielig is dat he, ben je je hele leven gezond en nu heb je (vind ik) een mensonwaardig bestaan met incontinentie............afschuwelijk. En zielig omdat ze zo te horen nog wel bij de pinken is! Wat heeft ze aan haar arm? Kunnen ze het niet met een ruggeprik doen? (moet hij wel hoog gezet worden trouwens, dus ik denk het niet..........maar goed, wie weet).
Wat balen van die BH nou weer, hoe moeilijk was het dat de verkeerde maat opgestuurd wordt.............af en toe...........
Wel gezellig die BBQ morgen zeg! Is toch ideaal, eerst gezellig bbq-en en dan lekker voetbal kijken!
Moet de tuin eigenlijk ook even bijknippen, het groeit zo hard he allemaal. Onze druif is gigantisch en moet elke week bijgesnoeid worden, en ook de klimop is aan een groeispurt bezig, vind het zo'n kut klus, maar misschien pak ik morgen wel even een knippertje...........
Ga even een rennie innemen, want de maagzuur is weer verschrikkelijk...........hahahaha!!!

rimke; ze heeft iets aan haar pols. Maar mijn vader is geloof ik in discussie met die dokters, dus ben benieuwd.En ze is zeker nog erg bij de tijd. Ik noem   haar altijd the godmother van de familie haha.

Ja, die rennies. Die zwangere collega van mij was laatst ook al druk in de weer met die rennies. Wel leuk hoor, dan zie je haar zo met die buik waggelen. Vorige week had ze erg last van haar rug. Het is heel gek, maar ik voel helemaal geen jaloezie bij haar ofzo. Het is trouwens een heel aardig meisje. Ze is 11 augustus uitgerekend, zo maar s kijken op de roze wolk wie daar in de buurt komt, dan kan ik daar een buik bij bedenken hihi

Leuk zo een druivenplant. Ik heb een aalbessen plant, maar in die 2 jaar nog geen aalbes gezien haha. Wel lekker aardbeitjes hmm.

Volgens mij gaat t hier nu regenen

Terug
Bovenaan