klusbabes 26!!!!!

ha rimke ik geef je een hand wat beteft het maagzuur. zit toevallig ook net een rennie weg te kouwen. man ik vreet die dingen momenteel hahaah. heb gelukkig niet zoveel in me tuin staan., dus hoef ook niet te snoeien hahah. jammer dat je bekken weer zon zeer doet. ik heb het erg met opstaan als ik b.v een tijdje heb gezeten.

bieb, wat rot dat je een verkeerde bh heb. miss toch via de bruidszaak doen. als ze hem op maat maken, weet je bijna zeker dat ie goed zit toch ? lekker bbq morgen en voetbal natuurlijk. wij gaan morgen eerst wokken en dan voetbal kijken.
tja die duitsers altijd mazzel met slap voetbal, al moet ik zeggen dat er gisteren slecht werd gevoetbald door de portugezen. ego voetbal noemen we dat hahaha.

heb vanmiddag nog de krant gelezen en dat gedoe met die baby van boularouz. het heeft het hele team wel aangegrepen, maar kan me dat ook wel voorstellen . we hebben een jong team met allemaal jonge ouders. Wat mij nog erger lijkt is je kind in een land te moeten begraven waar je dus niet woont. ik begreep dat het kindje een volwaardige begraveni krijgt via de islam is dat na 4 maanden ofzo. en dan binnen een dag begraven. pff zwaar hoor.
na de wedstrijd tegen frankrijk was ik echt ontroerd hoe onze helden hun geluk deelde met hun kinderen. zo mooi om te zien. die beelden zijn de wereld overgegaan.

ach ben momenteel voor alles wat met baby's en kinderen te maken heb een senstimentele doos. hahahah
oef moet geloof ik ff iemand een draai om zijn oren gaan geven. me kat zit op de schutting laat iemand zon toeter af gaan. arme beest vliegt hier naar binnen.

xx bambi

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25)   anoeska 10e ronde 1e kindje
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Moest hem er even bijhalen hoor, was het overzicht compleet kwijt...................
Bieb, je bent de eerste weer...............spannend! Wel fijn dat je het naar je zin hebt op je werk hoor, erg belangrijk! En dat meisje zit idd een beetje tussen b
Bambi en mij in............zal nog eens kijken of ik van de week een verse buikfoto kan plaatsen..........hoe hard ik in het begin groeide, zo bescheiden blijft het nu vind ik, maar andere mensen moeten hard lachen als ze me zien..............

Bambi: heb idd even een rennie genomen, heerlijk, wat een opluchting weer.........hahahaha!
Hoe voel je je vandaag eigenlijk? Ben je wel weer gerustgesteld? Je staat onder goede controle nu, dus dat scheelt een hoop he?

Nou, ik eet vanavond heel simpel, had geen zin om boodschappen te doen, dus ik ga een eitje bakken, heb nog wat cherrytomaatjes en verse basilicum, en dat op een broodje kaas...........klaar! Tot later!

he rimke,

ja voel me vandaag wel redelijk ja. komt omdat ik vanacht best heb geslapen. maar goed wisselt ook per uur hoor. ben wel moe aan het worden . en de onrsut begint hier meestal in de avond pas. ga zo kippepootjes eten uit de frituur en saucijzen broodjes eten wat een kombi he hahaha., en heb weer heelijke aarbeien gekocht jammie

eet smakelijk en miss. tot straks.

xx bambi

wij hebben lekker frietjes gegeten hmm

Weer rustig vandaag hier

Morgen kom ik denk niet buurten. Eerst werken tot 4 uur, en daarna half 7 de bbq. WE gaan dan eerst rond uur of  6 naar andere vrienden en dan met z;n allen heen.

Ja, ik ben de 1e op de roze wolk...

Terug
Bovenaan