klusbabes 26!!!!!

Goeimorgen meiden,

Nou hier een happy die nu echt een beetje in de war is. Weten jullie nog mijn derde ronde, dat ik alle klachten had en toch ongi werd. Pfff heb ik nu dus weer en daar baal ik flink van. Krijg er toch hoop door en straks is het gewoon weer niet raak. Kan niet op mn ( ) ( ) slapen zo zeer doen ze, staan helemaal strak ( haha das wel fijn ) Hang nu voor de tweede ochtend over de pot, ben mega moe.......en ik heb echt een raar gevoel in mn buik joh .........Het kriebelt en zeurt af en toe ( soort van ongi gevoel ) ik ben nog wel zo realistisch dat ik snap dat het wel vroeg zou zijn voor die klachten maar toch krijg je hoop pffffff. Ach moet toch echt geduld hebben he .......Sorry voor mn gezeur, wou het eerst niet schrijven maar moets het echt ff kwijt hoor..

Liefs happy

Sterretje, lekker wezen shoppen nog bij de prenatal haha. Tja het is nu overal al uitverkoop he ...mn vriendin had gisteren voor haar zoontje kleding gekocht bij mexx, alles voor de helft. Zooooo schattig en nu kost een broekje daar maar 12.50 das nog leuk !!

Bambi, vanavond zie je je zusje dus. Ben benieuwd hoor. Ben zelf ook niet zo het type dat ik dan gewoon normaal kan doen, wil eerst mn zeggie doen !! Tot honderd tellen he .........

Rimke, lekker ff 1.5 dag alleen en   nu ff vrij, heerlijk he ....tja wat die duitsers betreft, vrees met grote vrezen dat het zo zal gaan ......bah !!! Kleintje lekker druk he, lijkt me dat je dat zo zal missen na de bevalling !!

Bieb, lekker aan de bbq en daarna voetbal, beter kan niet he ..Spannend weer he vanaaf, krijg nou al de bibbers. Wat een gedoe met die bh zeg. Zou hem anders ook daar laten maken dan weet je zeker dat het goed komt ......

FF douchen moet pas om tien uur beginnen, heerlijk
Kussssssss

goedemorgen dames,

happy ook al op zag ik, alleen jij   moet werken dus dan moetje wel wakker zijn.
wat raar joh die klachten. ach je mag toch wel een keer hopen. tuurlijk zit er in je achterhoofd dat het wel eens false hoop is, maar goed nar ronde ???? 13 ofzo mag je toch best een keer lekker gek laten maken. ik duim gewoon met je mee meid.

tja denk dat ik vanaaf wel tot een miljoen ga tellen hahaha. we beginnen niet meer over de ruzie. is toch oude koeien uit de sloot halen. en zij heeft toen niks meer laten horen.
toch ben ik wel boos op haar en ook nog om iets nieuws.
Mijn vader word zondag 50. ik zou met me man een pop regelen, heb ik gedaan met kleren uit zijn kast gesmokkeld een foto op karton plakken e.d en hij   word echt leuk, nog ff schoenen e.d aan doen hahaha.

nou het volgende me zusje zou het spandoek regelen, maanden geleden al afgesproken. heeft maanden zonder werk gezeten. en uitgerekend nu deze laatste week is ze voor het eerst aan het werk weer. zegt ze tegen me moeder dat ze geen tijd meer heeft voor het spandoek. grrr je zou der toch. me moeder vind het ook niet leuk, maar die zei er niks van omdat ze geen zin in ruzie heb, want ze weet hoe me zusje reageren kan. hoezo gaat me moeder nu op der tenen lopen om haar te ontzien. oh hoe kom ik vanavond en morgen door, zonder me tong af te bijten hahaha.

xx bambi

hey meiden

ben ik weer eventjes. het is hier erg warm pffff haha ik mag nietklagen gisteren ook een super mooie dag gehad en gistermiddag even een regenbui van een uur maar daarna moest je weer stikken van de warmt hha, volgende week zaterdag gaan we weer naar huis ik heb gezegd dat ik dan weg wil
o ja me eitje was loos alarm was ook al te mooi om waar te zijn   hahah ik heb nog steeds een lage temp
ikk heb een beetje globaal gelezen sorry, maar ik mag maar een half uur interneteen dus vandaar

sterretje: de kleine lag weer lekker in je schoot te slapn hopelijkk bied die draagdoek uitkomst meid, en neem haar maar lekker bij je hoor

rimke: de kleine je buik aan het verbouwen las ik,, en je hebt erge last van je bekken, is een bekkenband niet iets voor je, doe maar rustig aan meid, en als het werken niet gaat moet je gewoon de ziektewet ingaan meid

happy wow allerlei klachten zo spannend en zere borsten ik ga heel hard voor je duimen en hahha voor iemand die een beetje afstand neemt ben er wel veel hhahahah mar dat vind ik gezellig

bieb: dat is ook niet leuk dat jullie trouwkaart tussen de troep verdwijnt bij je schoonoudes zou ik oo k niet leuk vinden, en jeetje zeg wat een zeur die zwager van jouw, je beslisst toch zeker zelf wel wie je wel en niet uitnodigd, succes in ieder geval, en ook nog de verkeerde bh binnnengekregen het zit niet erg mee

bambi-: hoe gaat het meisje, en het is logish hoor dat je het een beetje zat bent, en je klaagt niet hoor vind ik, en je zusje kan het spandoek niet maken las ik maar ik raad je aan om het niet zelf te gaan doen meid, doe rustig aan en je had wel redelijk geslapen las ik, veel plezier morgen met je pa zijn verjaardag

phoebe: gaat het met jouw humeur weer wat beter

meiden ik ben weer weg,, ik kom morgen misshien nog even en anders maandag

xxxxxxxxx linda

Haihai girlies!

Zo man zit sinds gister in Basel, dus heerlijk het rijk alleen! Gister schandaling om 8 uur naar bed gegaan en geslapen tot 10.00 uur! YEAH! Vandaag eerst thuis wat doen (hoognodig) en de rest van het weekend is voor me volgeboekt!

Happy, wat maak je me nou?!?! Ik weet nog heel goed dat je de derde ronde voor de pot hing! DAt was echt spannend toen, en nu weer! Begrijp heel goed dat je er hoop van krijgt. Heb van de week wel gelezen dat je dacht dat je eitje eerder is geweest nu ofnie? Ga zo even kijken wanneer je je NOD hebt!

Linda, nog lekker op vakantie. Ook al wil je ook al wel weer naar huis, geniet er nog even van!

Bieb, viel spas vandaag!

Rimke, wat een lief schaapje! oooooooh!!! En ik vind rood steeds leuker nu, vond het al geweldig maar het blijft nu helemaal in m'n hoofd hangen!

Maandag om 11.10 uur hebben we de echo! Vind het spannend, denk er wel aan maar ben (nog) niet reuze zenuwachtig.   Ik voel me continu licht misselijk, m'n bh's knellen als een gek en ik heb een opgezette buik. Mij lijkt het gewoon dat het goed zit en daar houd ik me tot maandag maar aan vast!

Dames, fijn weekend! Succes met voetbal kijken vandaag! Wel in het oranje allemaal hoor!

Dikke zoenen!

Goedemorgen meiden,

Allemaal zin in vanavond?

Buuf, waarom zou het te vroeg zijn voor je klachtjes, je ei had je toch ook vroeger gespot dan verwachte, dus het zou best wel goed kunnen.... je nod is over anderhalve week, dus het zou best heel goed kunnen hoor!
We moeten trouwens snel weer een wat afspreken!

Bambi, alvast gefeliciteerd met je vader! Jammer dat je zus dat spandoek niet heeft gemaakt, ga jij het nou nog doen?
Ik hoop voor je dat het vanavond toch een beetje gezellig wordt, en denk maar zo, je hoeft niet met je zusje in 1 huis te wonen, het is maar een paar uurtjesf....

We gaan straks ff  wat plaantjes voor de tuin kopen, ff wat opvrolijken die boel.
Nog ff de stad in, ik moet een thee ei kopen, anders kan ik geen thee maken van mijn kruiden...

Ik stelde eergisteren voor aan me vriendje om onze ouders te gaan vertellen dat we al een jaar bezig zijn om zwanger te worden, maar hij wil het niet. Voor het voelt het alsof hij gefaald heeft al een jaar lang.
Ik kan tegen hem zeggen dat we niet eens weten of er iets mis is (misschien hebben we al een jaar lang vette pech) en als er al wat mis moet zijn, kan het net zo goed aan mij liggen.
Maar dat maakt niet uit, voor zijn gevoel komt het door hem.... maar eigenlijk wil hij het ook niet echt weten, want het voorstel om te wachten om naar de huisarts te gaan tot we die kruiden geprobereert hebben kwam ook van hem.
Ik begrijp het ook ergens wel, maar ik heb wel duidelijk gezegd dat als die kruiden niks doen we echt gaan, en dat begreep hij dat ook gelukkig.

Nou, ik ga ff douche en dan gaan we zo de stad in.

Liefs Phoebe

Pipper!!! Ook lekker alleen, gaan we vanaaf samen voetbal kijken!
Lief schapie he? Succes maandag alvast, komt helemaal goed!
Dikke kus voor jullie!

Happy: ik hoop gewoon elke ronde met je mee maar nu wordt het wel heel spannend!
Tuurlijk moet je ook hoop houden, zonder hoop kom je nergens...........
Werkze vandaag meisje!

Linnie!!! Geniet van het zalige weer! Hoorde van vriendinnetje uit Oostenrijk ook al dat het zo mooi was. En je eitje had een schijn-aanval? Raar.........ach, geef je lijf ook maar eventjes he? Maar hou in je achterhoofd dat het sneller kan gaan na een miskraam omdat je lijf nog even weet hoe het moet...............geldt dus helaas niet voor iedereen.........maar toch, niet geschoten..............

Bambi: goed van je meid, haal je schouders maar op, zo te horen heb je erg je best gedaan op die pop, en dat spandoek komt ook wel goed. Wees blij dat jij zo niet in elkaar zit! Fijn dat je zo goed geslapen hebt!!!!

Sterretje: lekker aan het huishouden vandaag en de kleine naar je man...........toch??
hoop dat je een beetje vooruit komt en dat je ook nog een beetje van je gezinnetje kunt genieten!

April: lieverd, hoe gaat het met jullie? Kun je je draai al wat vinden zo met zijn drietjes??

Nou, ik heb me toch fantastisch geslapen vannacht! Probeer al weer een tijdje valeriaan en het helpt wel! Lag er om 22.30 op en om 4.30 werd ik wakker gemaakt door de kat (eten!!!!) en toen van 6 tot 9.30 nog geslapen! Woehaaa!!! Fijn hoor! Ga dat zo maar doen denk ik, tot mijn bevalling, gewoon met Valeriaan, dat mag je gewoon gebruiken, en ik slik dan wat pilletjes voor het slapen en de rest van de dag niet............
Mijn bekken, tja, voel het gewoon maar doet niet zo zeer als gisteren. Als ik net op sta doet mijn bil wel heel zeer, maar als ik even in beweging ben gaat het wel weer.
Ik ga zo even lekker douchen en mijn nieuwe haartjes wassen (was van de week naar de kapper geweest) en dan moet ik even boodschapjes doen (alleen voor vanavond) en de rest van de dag kan en ga ik lekker lummelen!!!
Tot later!!1

Terug
Bovenaan