Goedemorgen meiden,
Allemaal zin in vanavond?
Buuf, waarom zou het te vroeg zijn voor je klachtjes, je ei had je toch ook vroeger gespot dan verwachte, dus het zou best wel goed kunnen.... je nod is over anderhalve week, dus het zou best heel goed kunnen hoor!
We moeten trouwens snel weer een wat afspreken!
Bambi, alvast gefeliciteerd met je vader! Jammer dat je zus dat spandoek niet heeft gemaakt, ga jij het nou nog doen?
Ik hoop voor je dat het vanavond toch een beetje gezellig wordt, en denk maar zo, je hoeft niet met je zusje in 1 huis te wonen, het is maar een paar uurtjesf....
We gaan straks ff wat plaantjes voor de tuin kopen, ff wat opvrolijken die boel.
Nog ff de stad in, ik moet een thee ei kopen, anders kan ik geen thee maken van mijn kruiden...
Ik stelde eergisteren voor aan me vriendje om onze ouders te gaan vertellen dat we al een jaar bezig zijn om zwanger te worden, maar hij wil het niet. Voor het voelt het alsof hij gefaald heeft al een jaar lang.
Ik kan tegen hem zeggen dat we niet eens weten of er iets mis is (misschien hebben we al een jaar lang vette pech) en als er al wat mis moet zijn, kan het net zo goed aan mij liggen.
Maar dat maakt niet uit, voor zijn gevoel komt het door hem.... maar eigenlijk wil hij het ook niet echt weten, want het voorstel om te wachten om naar de huisarts te gaan tot we die kruiden geprobereert hebben kwam ook van hem.
Ik begrijp het ook ergens wel, maar ik heb wel duidelijk gezegd dat als die kruiden niks doen we echt gaan, en dat begreep hij dat ook gelukkig.
Nou, ik ga ff douche en dan gaan we zo de stad in.
Liefs Phoebe