klusbabes 26!!!!!

Ach phoebe, kan me zo voorstellen dat je mannetje dat als falen ziet...........terwijl het idd niet eens aan hem hoeft te liggen..............
Hoop dat de kruiden lekker gaan uitpakken voor jullie, en wat je nog zou kunnen doen is naar de acupunctuur, dat heeft bij mij heel erg geholpen. Die kan voor mannen en vrouwen zorgen dat alles gewoon in goed stroom is met elkaar.............maar een tipje, bij mij hielp het dus echt goed!
Veel plezier in de stad!!!
Dikke kus!

hallo hallo,

pip spannend maandag de echo. hou die goede moed maar hoor. posie denken kan nooit kwaad en weet bijna wel zeker dat je goed zwanger bent. en je man vanaaf lekker bij het voetbal haha. nou vanaf de bank zie het toch veel beter als in een stadion hahaha, maar het sfeertje is natuurlijk geweldig.

phoebe, tja meerder mannen schijnen toch een faal gevoel te hebben terwijl het indd niet eens met hun zwemmers te maken hoeft te hebben. wel fijn dat je gewoon duidelijk heb aangegeven dat de kruiden je laatste poging is en dan gaat dokteren. je bent dan toch al weer een maand of 3 verder.

lin lekker weer daar dus. geniet er nog maar even van. dus volgend weekend weer naar huis. ach 3 weken is ook best lang hoor. en wees niet bang ik ga geen spandoek maken, ben niet gek hahahah

rimke ook alleen, ach wat is alleen als je 30 wk ben, hahah dan is het meestal wel erg druk vanbinnen hahah, dan voel je niet alleen. fijn dat je zo lekker heb geslapen. hier vanacht wel een paar keer wakker geweest van het maagzuur, maar goed ben het gewend. en heb het in me bekken ook voornamelijk met draaien snachts. dat gaat zeer moeilijk en zeer pijnlijk, en dan het uit bed komen en de 1e stappen pgffffffff. maar gelukkig gaat het daarna beter.

ga eens ff me beddengoed in de droger doen,  ben weer aan de was geweest.
moet ook nog ff de handoeken vouwen.
dan ga ik ff douchen denk ik, ben lui hahaha
me man is zijn auto ff een beurt aan het geven en dan moeten we vanmidag ff de nieuwe proefdruk van het kaartje halen en ff kijken voor wat werkbroeken voor me ventje, want is opeens door 2 broeken heen.

nou ga ff wat doen.

xx bambi

Hahaha, zo is het Bambi, samen ben je nooit alleen...............merk heel erg dat ons kleintje reageert als ik tegen de kat praat (doe ik vaak), want als ik alleen thuis ben praat ik natuurlijk niet met iemand, maar dus wel tegen de kat.............probeer ook bewust te praten tegen mijn buik hoor, want anders is het op de dagen dat fons weg is en ik niet werk natuurlijk behoorlijk stil voor haar.............

Het is hier weer uitzonderlijk rustig, iedereen is zich psychisch aan het voorbereiden op vanavond en lekker van het mooie weer aan het genieten, EN Bieb en Happy zijn aan het werk.................scheelt ook!

Hier ben ik dan toch nog even. Gaan pas om 6 uur naar  onze vrienden, dus tijd zat.  Vandaag gewerkt, was erg rustig, maar ik vindt t wel meevallen op zaterdag werken. Vandaag voor de laatste keer met z-n 2-en, want collega werkt volgende week nog en dan met zw.verlof. Dan zit ik om de zaterdag alleen.

Bambi; sjonge, zoveel werk is een spandoek maken toch niet. kan je zus toch best wel even doen?? Uiteindelijk komt t erop neer dat je t toch nog zelf zal doen zeker.....In ieder geval gefeliciteerd met je vader en evengoed veel plezier

Happy; he, wat een klachtjes zeg. je maakt t wel weer spannend! Wie weet is t nu gewoon raak!

Rimke; hihi, praten met de kat en je kindje reageert. Straks komt ze mauwend uit je buik haha

Linda; heerlijk weer en helaas geen eitje. Nou, is t niet nu, dan hopelijk volgende week ofzo

Phoebe; waarom wil je t perse tegen je (schoon) ouders vertellen dat jullie al een tijdje bezig zijn? Oke, kan me best wat bij voorstellen, maar aan de ene kant kan ik me ook van je vriendje voorstellen dat hij dat niet wil.

Pipstip; spannend, maandag een echo. Laat je weten hoe t was?

April; hoest nu? Al een beetje ritme opgebouwd? En hoest met je zoontje?

Zo, pizzaatje op, een lekkere bak met vers fruit voor mezelf schoongemaakt en nu weer op de bank met een kop thee, heb de rest van de dag niet veel anders gedaan.............schandalig!!!! En heb er nog van genoten ook.
Nu ben ik eigenlijk aan het wachten op de wedstrijd maar er is geen .... op de televisie, alleen wat stomme muziek programma's..............hoop niet dat ik iemand kwets..........
Maar goed, we wachten dus maar even af..............moet nog even verzinnen wat ik nog kan doen, want er is geen was meer, de afwas is gedaan en ik heb gisteravond nog stofgezogen en ons bed verschoond...........verveel me dus gewoon.............hahahahaha!!!

Bieb: is best leuk toch, af en toe op zaterdag werken? Ik vind het ook zo erg niet, en zo kan je ook genieten van bijvoorbeeld rustige dagen in de stad, op maandag of vrijdag.........veel plezier vanavond!!!!

Meiden, voor jullie allemaal, veel plezier vanavond!!!!
(ik vrees met grote vrezen....................sorry!!!!)

goedemorgen!

Zo, iedereen uitgehuild dat WE hebben verloren? Mijn man sms'te net dat ie al in de auto zit naar huis. Tja, hij was gister in het stadion, de stakker. VOlgens mij hebben ze in ieder geval vrijdag en zaterdagmimddag 1 groot feest gehad.

Rime, je had hier wel even langs mogen komen toen je je gister verveelde. Was gistermmiddag met de keuken bezig toen een vriendin langskwam (was afgesproken hoor maar geen tijd). Zo alles laten liggen en even de stad in geweest en daar ook samen gezeten. Als ik straks naar beneden ga liggen de schoonmaakspullen nog net zo als toen ik gistermiddag wegging.

Bambi, gefeliciteerd met je vader! Hoop dat het gister ondanks alles gezellig was.

Bieb, op zaterdag werken lijkt mij ook niet zo erg hoor. En straks alleen zitten. Heb je alles al onder controle?

Vrijdagavond sms'te Kruimels me nog of ik gister meewilde naar een concours. Had al dingen gepland dus kon niet. Maar we gaan deze week afpspreken want ik wil haar nog wel zien voordat ze op vakantie gaat!!!!

Lig nog in bed, voel me beroerd bah. Heb al wel een cracker gegeten en een pakje melk gedronken (leg ik 's avonds naast m'n bed klaar) maar helpt niet echt......mmmm....zal ik er uit gaan of nog even blijven liggen??

Happy, hoe voel jij je nu??

XXX

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje

Pip echo (om 11.10 uur)!!!!!
25)   anoeska 10e ronde 1e kindje
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan