klusbabes 26!!!!!

Goeiemorgen meiden,

Tjonge wat een drama zeg !!!! Had het niet verwacht maar, eerlijk is eerlijk, we hebben verdiend verloren. Baal er wel van. De avondjes zo op de zaak met zn alleen waren echt werelds ................Ga zo hier buiten de vlagfetjes maar eens weghalen

Verder hier alles goed. Minder last van mn borsten, zijn nu meer mn tepels. De rest van de klachten ng hetzelfde. Gisteren een half uurtje eerder gestopt, was zoooooo moe en had hoofdpijn dus ben om vier uur lekker mn mandje ingedoken tot zeven uur !!!!.

Erg rustig hier geweest he zag ik .........Bambi gefeliciteerd met je vader !! Ben benieuwd of alles gisteren toch nog gezellig is verlopen. Ga met pijn in mn hart mn vlaggetjes weg halen

Liefs happy

Hey pipje, ook al wakker. Blif nog maar lekker ff   liggen joh !! Denk dat ik er starks ook nog ff stiekem induik...Ach je mannetje in het stadion, helemaal sneu dan !! Maar, ze zullen idd van te voren wel 1 groot feest hebben gehad, zag er erg gezellig uit !!!! Helaas, helaas he ...........

Tja, zo'n vaag vermoeden had ik dus al.................het is namelijk altijd hetzelfde liedje, het hele land is eindelijk in de hallelujah stemming en dan vliegen WE eruit...............jammer, want ze hadden zulke goede wedstrijden gespeeld........maar goed, het leven gaat weer door!

Pipje: klote dat je je zo beroerd voelt............denk dat je er al uit bent...........balen voor je mannetje hoor, heb je dure kaartjes, krijg je dit............

Happy: ach meisje, net je vlaggetjes opgehangen, kunnen ze weer weg.........ach, als we verder een mooie zomer krijgen, krijg je vast nog veeeeeel meer gezellige avondjes!
Last van je tepels...........jemig...................

Meiden, fonske komt zo thuis en vanmiddag gaan we naar mijn ouders, dat betekent de hele dag in de auto zitten, dus misschien ben ik er vanavond nog, en anders morgen weer............

Tjonge het is nu wel heeeeeeeeel stil hier !!! Nou het oranje is weg ....heel de tijd bezig geweest hier en duik nu nog ff lekker mn mandje in ....heerlijk. Ben kapot pffff. Rimke, ook de hort op vandaag, je zal het niet meer lezen maar toch ...veel plezier

xxx

Ben er nog hoor.....................
Kaal is dat dan inenen weer he? Zonder die versiersels, heb het altijd als ik de kerstboom weer weghaal..............
Net even lekker gedouched en ben begonnen met de eerste laag make-up.............laag 2 tot en met 100   volgen zometeen...........hahahaha, ik ben een van de gelukkigen die de hele zwangerschap onder de puisten zit!
Zweet me nu al ongans................ga even op buienradar kijken of het echt zo erg wordt als dat ze voorspeld hebben.

Haha was er ook nog ff hoor !!! Tja het is idd net als dat je de kerstboom weghaald ja. Nu met die wind is het ook wel lekker rustig hoor zonder die wapperende vlaggetjes hihi. Helemaal onder de pukkels he, pffff. Ach smeren maar, laagje op laagje op laagje haha. Nou ze geven idd ook wel flinke buien door he , ik vind het hier qua hitte nog meevallen. Mn mannetje is met de boys fietsen naar hoek van holland dus hoop voor hun dat het droog blijft !!! Ga nu echt plat ...........doei meisje

Terug
Bovenaan