he meiden,
het word nu best tijd dat dat kind komt hoor. vind het echt geen zak aan zo elke morgen. sta doodmoe op, maar moet me bed uit omdat me lichaam zeer doet en vervolgens zit ik na het ontbij te bedenken wat ik nou weer moet gaan doen. dus net 15 minuten wakker en verveel me nu al.
ja zie ook wel dat er gezogen en gedweild moet worden, maar de zin ontbreekt me eigenlijk. de hond van de buren bezorgt me ook een rothumeur. heb hem nu al 100x horen blaffen in een kwartier. elke x als er iets of iemand langs rijd staat dat ding te blaffen. mensen lief doe de gordijnen dicht als je weg gaat ofzo. grrrr. gelukkig reageert Remus er totaal niet op en die ligt nog in coma.
happy lekker haren verfen en knippen, niet te kort he. ik ga altijd naar de intratuin in ons dorpie hoor hahah. sliedrecht is niet groot, maar we hebbe wel een eigen intra hahaah. en ja de plantjes gedaan hoor.
sterretje. fijn dat je wat extra tijd had, ik las dat veel vrouwen die tijd dan besteden aan vouwen en streiken hahaha. gut word me nieuwe hobby denk ik dat streiken hahaha. elke x die hydro luiers en de dekens enzo. pffff eigenlijk al dat spul van de kleine. was gisteren alles oke trouwens ? je moest toch weer naar consultatiebureau ?
normaal moest ik vandaag naar de vk voor controle, maar nu niet omdat ik morgen weer naar de gyn moet. hoop dat morgen alles oke is en dat ik gewoon weer terug kan naar de vk. Heb nog maar 1x sterretjes gezien sinds vorige keer en voel me niet slechter als vorige keer, van het weekend voelde ik me zelfs goed. nu wat minder ,maar ga er dus niet vanuit dat het slechter gaat. Rij daarom moren gewoon zelf naar het ziekenhuis, in uiterste geval dat ik blijven moet, dan bel ik me mannetje toch die komt dan samen met me vader. kan me moeder ook naar huis hahaha, die heeft geen rijbewijs maar gaat morgen wel met me mee. helemaal alleen zie ik toch niet echt zitten.
ook autoritten buiten me woonplaats doe ik liever niet meer. kijk morgen naar het ziekenhuis is 20 min. rijden, maar goed ik rij naar een ziekenhuis hahaha als er dan wat gebeurt hihihi. maar gewoon naar winkels ergens anders doe ik niet meer.
pff wat zou ik gaan doen en wat gaan we eten vanaaf ????????????