klusbabes 26!!!!!

he meiden,

het word nu best tijd dat dat kind komt hoor. vind het echt geen zak aan zo elke morgen. sta doodmoe op, maar moet me bed uit omdat me lichaam zeer doet en vervolgens zit ik na het ontbij te bedenken wat ik nou weer moet gaan doen. dus net 15 minuten wakker en verveel me nu al.

ja zie ook wel dat er gezogen en gedweild moet worden, maar de zin ontbreekt me eigenlijk. de hond van de buren bezorgt me ook een rothumeur. heb hem nu al 100x horen blaffen in een kwartier. elke x als er iets of iemand langs rijd staat dat ding te blaffen. mensen lief doe de gordijnen dicht als je weg gaat ofzo. grrrr. gelukkig reageert Remus er totaal niet op en die ligt nog in coma.

happy lekker haren verfen en knippen, niet te kort he. ik ga altijd naar de intratuin in ons dorpie hoor hahah. sliedrecht is niet groot, maar we hebbe wel een eigen intra hahaah. en ja de plantjes gedaan hoor.

sterretje. fijn dat je wat extra tijd had, ik las dat veel vrouwen die tijd dan besteden aan vouwen en streiken hahaha. gut word me nieuwe hobby denk ik dat streiken hahaha. elke x die hydro luiers en de dekens enzo. pffff eigenlijk al dat spul van de kleine. was gisteren alles oke trouwens ? je moest toch weer naar consultatiebureau ?

normaal moest ik vandaag naar de vk voor controle, maar nu niet omdat ik morgen weer naar de gyn moet. hoop dat morgen alles oke is en dat ik gewoon weer terug kan naar de vk. Heb nog maar 1x sterretjes gezien sinds vorige keer en voel me niet slechter als vorige keer, van het weekend voelde ik me zelfs goed. nu wat minder ,maar ga er dus niet vanuit dat het slechter gaat. Rij daarom moren gewoon zelf naar het ziekenhuis, in uiterste geval dat ik blijven moet, dan bel ik me mannetje toch die komt dan samen met me vader. kan me moeder ook naar huis hahaha, die heeft geen rijbewijs maar gaat morgen wel met me mee. helemaal alleen zie ik toch niet echt zitten.

ook autoritten buiten me woonplaats doe ik liever niet meer. kijk morgen naar het ziekenhuis is 20 min. rijden, maar goed ik rij naar een ziekenhuis hahaha als er dan wat gebeurt hihihi. maar gewoon naar winkels ergens anders doe ik niet meer.

pff wat zou ik gaan doen en wat gaan we eten vanaaf ????????????

zo hee zweet me meer  een otter pffffffffffffff.................
toch maar wat gedaan in huis, dus gezogen en gedweild, net als rimke als een dolle door het huis heen om vervolgens voor lello de rest van de dag geen vinger uitsteken hahaha.... ach moet ik ventje daar dan mee belasten als ie van een dag hard werken thuis komt. terwijl ik me verveel .... zolang het nog kan dan doe ik het zelf wel.... alleen kan dit niet heel da dag... gewoon f een half uur beuken en het is weer glad..... schoon is anders vind ik, maar me moeder zegt dat bij mij van de vloer kan eten.... en dat met dieren.

tja heb dat niet zo als me zussje en me moeder, bij me ouders is het glad, maar altijd rommelig en je moet niet in de hoekjes kijken enzo, want das gewoon smerig.
en bij me zusje is het gewoon altijd een rotzooi. overal ligt wat en het lijkt net of ze een maand niet gezogen heeft. hahah, ze zijn gewoon niet zo schoonmakerig....ik zeg niet dat ik een poetsmiep ben, maar kan gewoon niet tegen rommel. bij mij zal er ook nooit kranten of folders blijven slingeren op tafel, dan gaan me haren al weer overeind staan.
het enige plekje in huis met een ongecontroleerde ordening en zooi is de pc kamer van me man hahahah.

eens kijken wat we nu doen. denk ff lekker blijven zitten....... en uit hijgen want   krijg protest...

xx bambi

@bambi: "je had maar 1 keer sterretjes gezien"? Hoe zag ik er in meervoud uit dan
Vandaag naar de gyn. Ik hoop voor jou dat alles ok is. Ik ging op het eind ook niet meer ver weg.
We gingen naar het consultatiebureau omdat haar navel nog niet dicht is en ze hebben het nu aangestipt. Nu moet ik vrijdag weer terug om het te laten controleren. Ik was nl. vorige week geweest voor de "gewone" controle. Dat was verder in orde toen, alleen de navel moest ik in orde houden.
@happy: lekker naar de kapper. Ik moet er eigenlijk ook weer een stuk vanaf hebben. Maar ik wacht tot mijn man moet en dan ga ik ook een kapper bellen om het thuis te doen.
Niks op de planning is lekker ja. Echter heb ik zo'n waardeloze nacht gehad. Ik ben nu ook pas een uurtje op. De kleine had geloof ik krampjes vannacht. Ze kwam moeilijk in slaap. Dus als ze in slaap viel viel ik ernaast als een blok in slaap, maar meestal was dat niet in ideale houdingen. Dus eens kijken of ik nog terug kruip.

hahah sterretje het zijn ook meer glitters die ik dan zie. ze noemen het sterretjes maar ze vallen als glitters naar beneden. vaag hoor. en ik moet morgen naar de gyn, niet vandaag.
en jij had dus een navel controle bij het cb. hoop dat het snel dicht gaat. gebruik je nu die navelbandjes eigelijk ook ? hoorde verhalen dat je die dingen moet hebben maar nooit gebruikt. lijkt mij dat je die wel gebruikt, want zo een luier op de blote navel werkt natuurlijk ook niet.

ga eens aankleden hier en ff toileten. blegg me darmen.

Nou mn haar zit er nog aan hoor haha. Alleen ff puntjes laten knippen en ben weer wat lichter !! Wel leuk, zeker nu het zonnetje schijnt ......Ga ff lekker buiten zitten nu, eten staat klaar voor vanaaf, dus geef mezelf een ECHTE vrije middag.......Net pannekoeken staan bakken. Werd weer zoooo misselijk en kon geen hap door mn strot krijgen. Keek in de kast en zag pannenkoekenmix staan, kreeg me toch trek. Heb er twee op en toen was ook dat weer genoeg hoor !!! Bambi, zou idd niet meer gaan rijden zulke stukken ! Jeuk aan je buik, kunnen we elkaar een handje geven, hier ook, niet normaal meer maar, bij jou zal het wel een andere oorzaak hebbn he haha. Sterretje, ben je nog lekker ff plat gegaan meisje ? Ga de zon in, tot latersssss

xxx

Terug
Bovenaan