klusbabes 26!!!!!

hoi meiden, daar was ik ook weer.
rimke leeft nog, ach meid hoest gisteren afgelopen, heb je nog met fons erover gehad ?
happy lekker je haar weer lichter en nu het zonnetje in, julllie matchen hahah

zat net op hyves en las dat essy thuis zit met erge bekkeninstabiliteit, ze heeft nu een bekkenband, maar dat helpt nog niet echt, ze kan soms amper lopen.
dacht meld het ff hier.

vanmidag weer niks gedaan..pff de verveling hahaha. met de hond ff gelopen en op de thee bij me ouders, oma was er ook.
net een enorme vreetaanval gekregen en een karbonade warm gemaakt en soldaat gemaakt en een schaaltje ham kaas chips, dat laatste is eigenlijk niet zo best ivm te zout en me vocht, maar eet al weken geen chips en had zon trek in hahahahah. die olifantenpoten slinken toch niet, dus what the fuck....................hihihi

is er nog iemand ?????

Hee meiden,

Me internet doet het weer.. Ben dus weer aanwezig.. Niet veel hoor want heb het ontzettend druk.. Heb me baan opgezegd per 1 aug. dus ben druk aan het solliciteren.. Als iemand een leuke callcenter job in omg. Den Haag weet laat ht even weten!.. Vrijdag eerste oriëntatie gesprek..

Ik ga niet op iedereen reageren ik ben ervanaf nu gewoon weer en reageer vanaf hier... Want anders moet ik op een pagina of 10 reageren.. en dat is me een beetje teveel van het goede.. dus vanaf nu ben ik weer van de partij..

Tuurlijk  Reneé gefeliciteerd (Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd)..

Owja  toch even Rimke.. Relax! Mannen en vooral onze eigen man lijken onze logica niet te hebben dat je juist DIE handdoeken moet laten liggen.. Merk ik hier ook vaak genoeg.. Maar begrijp goed waarom de stoom even uit je oren kwam.. nu weer alles rustig?

meiden, vanavond waarschijnlijk naar me mams dus ben ik er ook niet maar ga wel nog even proberen te reageren als ik terug kom..

xxx Mamoetje..

ga even eten maken

@bambi: hihihi, ik was je aan t plagen wat de sterretjes betreft.
Ik kan me voorstellen dat je de chips niet kon laten staan. Ik heb dat met zoetigheid. Trouwens, die jeuk is waarschijnlijk het groter worden van je buik. Smeer je je goed in met anti-strae? (ik weet dat sommigen zeggen dat t niet helpt, maar je weet t nooit.)
@rimke: oh balen zeg, hoofdpijn. Ik hoop dat t is weggetrokken.
@happy: happy is happy met haar nieuwe kapsel. Oh, ik moet echt ook weer gaan. Met de warmte zoals vandaag denk ik dat ik t niet lang meer volhoudt. Er moet een stuk af!
Zin in pannekoeken, jeuk aan je buik? Je maakt t ook spannend hè.

Nou, dames, ik ben dus mijn bed weer ingedoken. Ik heb gelezen en geslapen, maar de kleine had geloof ik weer krampen. Ik heb al info hierover gelezen en zal straks even kolven. De voormelk kan dit ook weleens veroorzaken en als je veel melk hebt krijgen ze de achtermelk niet. De voormelk kan echter voor krampjes zorgen. Nou, ik lijk wel pamela, dus ik zal maar wat voormelk wegtappen. Whahahaa, tappen. Ik kom naast de biertap staan happy, voor degene die: "melk, de witte motor" willen.

Toch wel triest dat zo'n dag alweer om is. Ondertussen alweer een tijdschrift uit en een boekje over frankrijk.

hoi mamoetje, weer aanwezig. .. snap niet helemaal waarom je oude baan al opzecht als je indd nog geen nieuw werk heb, maar goed je zal wel weten wat doed toch ?
we zien je wel weer aanwaaien als je tijd heb.

sterretje aan de tap hahaha. als het helpt meid alles uit de kast halen hihihi. ik smeer niet met anti staie want had die dingen al voor me zw.schap hahaha. ik smeer met de buikbalsum van zwitsal. al heel de zw.schap elke dag. Maar miss. komt het omdat het nu zakt ofzo, dat de huid bovenaan je buik dan indd meer moet rekken (lees gaat hangen naar beneden) ofoz.

ben ik net in slaap gevallen, was niet helemaal bedoeling, komt me mannetje me wakker maken. oeps geen eten gekookt. ehm wat eten we dan. ff bedacht wat ik de rest van de week eet. oke doe de frietpan dan maar aan. lekker met sate en frikandellen, ben momenteel verslaafd aan frikandellen.

oh sterretje eet me hele zw.schap veel zoet en weinig chips en nootjes . ook op verjaadagen laat ik de nootjes staan. maar had nu in ene zon trek erin. hahaha

omdat ik het absoluut neit naar me zin heb waar ik nu zit.. en me het niet echt uitmaak waar ik kom. als ik rond 14 julie nog niets heb ga ik gewoon supermarkten af en zoek ik van daar uit verder.. maar callcenter probeer ik nu eerst omdat me me dat leuke lijkt.. (klantenservice ofzo bedoel ik.. niet naar mensen thuis bellen ofzo hoor!!.)

meiden ventje is ook weer thuis dus even koken..

xx mamoetje

Hoi schatten !!!!

Wat een heerlijke dag zeg...heb een aardig kleurtje van vanmiddag !!! Echt ff helemaal niks gedaan, voel me alsof ik een marathon heb gelopen pffff, ben echt kapot. Net gegeten, had mega trek in rauwe andijvie en het staat voor me en bah bah bah. Kreeg het echt niet naar binnen. Nu een stukje vlees op en griesmeelpudding Straks ff naar de kroeg want, mn vriendin moet werken. Hoop dat ik de puf op kan brengen....eerst nog douchen en dan maar ff kijken

Sterretje, gezellie hoor meis, naast me aan de tap !!!! Kom maar op ...........

Bambi, lekker aan de frikandellen, jummie

Rimke, gaat het weer een beetje meis, lastig he die hoofdpijn pffffff

Mamoetje, een andere baan aan het zoeken dus he .....succes. Vervelend dat je het helemaal niet naar je zin had ............

Liefs happy

Terug
Bovenaan