klusbabes 26!!!!!

Zo, ben een uurtje geleden weer wakker geworden, nog steeds wel hoofdpijn maar ach, hoop dat dat morgenochtend weer over is!
Fons is net vertrokken want die heeft een mannen avondje, ik maak zo een fruitshake voor mezelf, en verder heb ik geen honger, echt gegeten wordt er hier dus niet...........maar goed, heb dan wel vezeltjes en vitamientjes binnen.

Ik heb alles bij gelezen, maar het is niet zo blijven hangen geloof ik............
Bambi is naar de gyn geweest, hoe was het daar?
Happy: is wat blonder geworden en lekker bruin geworden in de zon!!!   En misselijk.......ik ben zo benieuwd!!!
Sterretje: ook zo waardeloze nacht gehad............klote..........en inderdaad, dan gaat zo;n dag als vandaag zo voorbij...............heel herkenbaar....balen. En dan je kleine grietje ook nog krampjes................snel vergeten deze dag!
Bieb: het is jouw nod vandaag toch???
Mamoetje: lijkt me inderdaad verstandiger qua uitkering (die je niet krijgt als je zelf ontslag neemt) om eerst een andere baan te zoeken?? STelletje wijsneuzen zijn we he??

Anyway, ga even fruit persen en hakken..............tot later!!!

nee rimke, moet morgen naar de gyn. verkeerd geleest hahaha. rot dat je nog hoofdpijn heb, geniet van je fruitje he.
mmh ga ff vragen of me man me boesboes ff wil bijwerken. hihih

happy weer misselijk. ooh nou word ie spannend. of dat was het al he. hihi spannender dus.,

bieb je nod, heb je niet gehoord over klachtjes. hoe voel je je ???

Ola meiden,

Rimke, vervelend meisje, nog die hoofdpijn, bah. Lekker je shake voor de vitamientjes en verder rustig aan he !!!!

Bieb, hoe is tie.............toch nog geen rd s he ?

Bambi, tja het wordt steeds spannender ja haha. Heb nu ook zo n rare smaak in mn mond de hele tijd....pffffff. Ga toch ook steeds meer hoop krijgen en daar baal ik van maar ja, het is eigenlijk niet meer dan logisch he ....ach als het niet raak is ben ik lekker op vakantie dus kan ik ook niet zielig gaan zitten zijn !!!!!

Mamoetje, tja ben het ook wel met de meiden eens.....had eerst gaan zoeken voordat je ontslag nam.......haha voel me nou echt een ouwe muts hoor met mn advies geven

Kus happy

Zo, heerlijk shake-je gedronken, en nu staat het water te pruttelen voor mijn kopje thee!

Bambi:alle haartjes weer weg geschoren? Hahaha, wat een drama he, ik heb het vanmorgen op de tast gedaan................is volgens mij vrij netjes gedaan........en je moet morgen naar de gyn............sorry! Lekkere vreetbui gehad, heerlijk toch?

Happy: je maakt het echt spannend hoor, ik hoop zo voor jullie, en tuurlijk hoop jezelf ook, das logisch. En mocht het niet raak zijn, is het ook zeer logisch dat je diep teleurgesteld bent.................dus hoe het ook komt, afwachten moet je...............kutzooi. (zullen we stiekum zo'n heel vroeg testje doen??)

ach, ik zit naar trauma centrum te kijken, een vrouw die aan het bevallen is...............zo zielig, ze kan niet meer, en vind zich zelf een mietje dat ze iets tegen te pijn wil...........echt zielig..............probeer met een professionele blik te kijken...........hahahaha!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje

Pip echo (om 11.10 uur)!!!!!
25)   anoeska 10e ronde 1e kindje
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Zo, vanmorgen heerlijk ongesteld geworden, zat ik echt op te wachten, joepie!! NOT!!!      Heb even heerlijk gevloekt. Gister zei ik al dat ik t gevoel had ongi te worden, en ja hoor, vanmorgen gelijk na t opstaan. Heb gelijk een dikke pil genomen, geen zin in buikpijn, wat ik dus uiteindelijk niet heb gehad.

Heb deze keer niets over kwaaltjes enzo gezegd, maar had t gevoel wel zwanger te kunnen zijn. Voelde net iets anders dit keer, maar helaas....

volgende ronde dan maar weer

BAAL BAAL BAAL

Rimke; wat een eikels zeg, je mooie witte handdoeken gebruiken! Echt weer mannen....

Mamoetje; hoop voor je dat je snel werk vindt, anders geen uitkering. Maar ze vragen wel veel mensen voor callcenters volgens mij

Bambi; tijd dat de kleine komt! hihi anders blijf je aan de schoonmaak .zal eens de poll naar voren toveren! Voor jou breken de spannende tijden aan

Sterretje; heerlijk rustig tijdschriften gelezen.

Happy; hoop  t zo voor je dat t raak is.

Terug
Bovenaan