klusbabes 26!!!!!

Net even tegen vriendje gekloot dat ik weer niet zwanger ben, maar probeer t van me af te zetten. Als ik er aan denk, doet t me pijn, maarja, helaas, t is niet anders. Maar waarom lukt t nou niehiettttt??????

zo, genoeg gezeikt, t heeft toch allemaal geen zin....

Tjezus Bieb! Kut................
Wat moet ik zeggen..........................
Ben in ieder geval blij dat je je buikpijn te slim af was.........
Dikke knuffel voor jullie...........maar je hebt er geen flikker aan, dat weet ik best.

(Ben bitterballen aan het bakken, misschien wil je er ook een paar???)

he meiden,

hier meld kruimel zich weer even.
Weet eigenlijk niet goed de reden waarom ik niet meer zo vaak hier ben, heb het gewoon druk met van alles en nog wat. stomme smoes misschien, maar wil niet dat jullie denken dat ik nu geen trek meer in jullie heb omdat ik nu toch zwanger ben.
dit is echt niet zo!!!
ben nog steeds erg benieuwd naar hoe het met jullie allemaal gaat en heb geen moment spijt gehad dat ik op dit forum terecht ben gekomen, jullie zijn allemaal schatten!
las dat bieb toch weer ongi is geworden, wat ontzettend kut voor je meis, wanneer is het voor jou nou eens raak?
kreeg een heel lief berichtje van anoeska via hyves, dank je wel lieverd.
las dat het met jou ook nog niet vanzalef gaat, maar dat je nu wel meer rust hebt omdat jullie nu geholpen worden in het ziekenhuis.
je vriendje traag zaad heeft, maar gelukkig is er wel wat activiteit gezien, dat is beter dan niks.
zie je er tegenop als je geinsemineert zou moeten worden, of zou je juist opgelucht zijn?
bambi nog steeds rond loopt met de nodige klachtjes, hoop dat de kleine snel komt!
ik heb nog met pipje gesmst over de echo, ze heeft dus het hartje gehoord, helemaal super voor haar toch!
we gaan waarschijnlijk morgenavond nog even afspreken, want ik ga vrijdag op vakantie naar Noorwegen en ze was toch wel erg nieuwschierig naar m'n "kleine" buikje, haha.
en ik heb natuurlijk stiekum een cadeautje voor haar gekocht, net als ze toen bij mij heeft gedaan. whaha nou hoop ik niet dat ze nog hier leest voor morgenavond, anders weet ze dat ze een cadeautje krijgt.
het gaat met mij en de kleine allemaal goed!
ik heb nu toch echt wel een bollend buikje, zit echt in de fase dat je sommigen ziet kijken naar je buik en dat ze zich afvragen...... maar het niet durven zeggen.
erg komisch, haha.
donderdag heb ik de 20 weken echo, en ik heb m'n vriendje overgehaald, we weten dan of het een meisje of een jongetje wordt.
zijn voorwaarde was wel dat we het dan ook echt tussen ons beide houden, ook niet aan ouders of familie vertellen. ik heb daarmee ingestemd, haha.
ben zo vreselijk benieuwd!!!!
rimke heef een meisje gependeld voor mij, maar zal dit ook uit komen?
vrijdagmiddag gaan we dan eindelijk op vakantie naar Noorwegen met de auto en een groot gedeelte met de boot.
en komen zondag 6 Juli weer terug. even heerlijk er 10 dagen tussenuit.
hoef deze week niet meer te werken, dus kan alles mooi voorbereiden maar er komt zoveel bij kijken als je een boerderij moet achter laten. zo'n geregel, ppfffff.
nou, ik kom nog wel weer even langs voordat ik weg ga,
iedereen nog een fijne week en tot gauw
dikke kus kruimels

Kruimels; heerlijk er even tussenuit. En straks weten jullie jullie stiekem wat t geslacht wordt, hartstikke leuk! ja, je zal nu wel zo een buikje hebben dat mensen denken, heeft ze gewoon een buikje, of is ze hartstikke zwanger! En 20 weken alweer, het gaat echt snel.
Hele fijne vakantie gewenst in ieder geval!

Rimke; kom maar op met die bitterballen! Heb net bak ijs leeggevreten!

Eigenlijk heb ik nu weer zo een gevoel dat ik hier niet meer op t forum wil komen (of niet te vaak meer). Toch een beetje jaloers op de meiden die net zwanger zijn. Gun t jullie van harte,maar denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel. Maar vindt t toch ook hartstikke leuk om hier te buurten, beetje dubbelop

ga nu even met mijn mannetje huggen. tot later!

Ha meis,

Goed om te lezen dat het je goed gaat.
Leuk hoor, ik vind het leuk om te weten wat we krijgen..........maar ik kon mijn mond dus niet houden...........hahahahaha!!!
Voel je je frutsel af en toe al bewegen?
In ieder geval heel veel plezier op vakantie, geniet er lekker van, en rust goed uit!
Ik ben benieuwd of ik gelijk krijg met mijn pendel, de maand klopte wel toch?

We horen de uitslag van de echo he, of alles goed was? Ga er lekker van genieten, is zo leuk om te zien!!!

Dikke kus voor jou en je mannetje, en de frutsel natuurlijk.................

Lieve Bieb,
Als jij even afstand moet nemen, moet je dat doen...........kan me voorstellen dat als je continu met je neus op de feiten gedrukt wordt dat dat zwaar is, als je zelf ook graag wilt..............doe wat je denkt dat goed voor je is,
Dikke kus voor jou, en ik ga wat bitterballen naar het zuiden smijten, komen ze aan!!!!!

@bieb: jee, ik kan me voorstellen dat je t even zat bent. Maar hou hoop. Dit was toch pas de 1e keer met spoelen, toch?
@rimke: toch nog hoofdpijn, shit man
@bambi: en weer bijgeknipt?
@kruimels: ha, daar was je weer. oh ja, daar had ik niet bij stil gestaan, maar dat is heel vervelend als jullie op vakantie willen. niet even het gas uit en de auto in, maar flink wat geregel. en jullie willen t geslacht weten, spannend. als ik je niet meer spreek, veel plezier in noorwegen.
@linda: vandaag niet kunnen internetten denk ik.
@mammoet, trek je van ons niks aan. wij zijn zo oud   dat we geen risico's nemen, maar op jouw leeftijd heb je waarschijnlijk zo weer nieuw werk.
@happy: ik ben al onderweg met de tap.

Wie is er oud sterretje????
Spreek voor jezelf he.............!
Nee, volgens mij ben jij jonger dan ik...................
Stelletje oude zeuren zijn we..............

Ben je een beetje bijgekomen??

Terug
Bovenaan