klusbabes 26!!!!!

Meiden,
ik ga er in, de hoofdpijn is verdwenen, dus voor morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Fons neemt me mee naar "Sex and The City", was ik groot fan van.

Hebben gister nog een goed gesprek gevoerd, onder andere over de handdoeken....is zo'n discussie die eens in de zoveel tijd weer terug komt. Jullie kennen het wel.........
Weetje, het gaat niet om die handdoeken, die koop je zo nieuw..........het gaat er om dat ik het huis graag netjes en schoon hebt, en daar mijn best voor doe, en dat hij dan net zo lief met blubberpoten naar binnen komt..............en hij heeft het niet eens door! Weetje, hij doet het niet expres, dat zegt hij zelf ook, hij heeft het gewoon niet door.
En dat is nou net het verschil tussen mannen en vrouwen, en daar had ik gister weer even genoeg van.
Begrijp me niet verkeerd, wil nooit meer zonder hem hoor!

Allemaal een goede, rustige nacht gewenst met lekker veel slaap-uurtjes................

@rimke: eh, dacht niet dat jij ouder was. Ik wordt deze week alweer 32, dus dat ga je niet meer inhalen. Maar volgens mij zat er maar enkele maanden of een jaar en een paar maanden tussen ons.
Ik snap helemaal je reactie. Ik zou ook niet meer zonder mijn man kunnen, maar het is gewoon af en toe heel irritant dat ze dingen niet zien. En dan kun je gewoon ontploffen.
Ik had trouwens niet door dat je online was. kijk nu net en zie dat je je bedje al in bent. trusten.

hehe,

wou net gaan afsluiten maar zag een aantal nieuwe berichten.

bieb klote zooi weer..... kan er niks anders van maken.

kruimels donderdag de 20 wk alweer. laat je nog even weten voor je weg gaat hoe die ging. en jullie gaan weten wat het word. spannend. nu maar hopen dat hij/zij zich laat zien. als we je niet meer horen, dan eenhele fijne vakantie in noorwegen.

rimke, snap je mannen verhaal helemaal. doe je zo gruwelijk je best, valt het ze niet eens op, of ze zeggen niks. .. heb er ook zo 1 thuis zitten... maar die wil ik net als jij voor geen goud kwijt hoor.. dan doen ze weer iets liefs en dan is het helemaal goed..hahah

nou ga me bedje in, morgen naar de gyn. dus kom pas daarna buurten denk ik. word pas in de middag dus geen zorgen maken dames...

xx bambi

Hoi meiden,

Zo heb ghelukkig weer lekker geslapen.......zo aan het werk, nog vier daagjes en dan ben ik lekker anderhalve week vrij !!!!

Bambi, succes bij de gyn vandaag meis...

Bieb, ik heb er echt maar 1 woord voor ......kut !!!!! Verdorie, snap je gevoel wat afstand nemen, het is idd heel dubbel. Ik heb het ook geprobeerd maar was zooooo saai zonder jullie !

Sterretje, moet tien uur beginnen zorg je dat je op tijd bent haha

Rimke, gelukkig is je hoorfpijn weg en tja mannen zucht....soms zou je ze wat he !

Kus happy

@bambi: succes bij de gyn
2happy: ik was op tijd wakker. lees helaas je bericht nu pas. ik kom er nu aan.

nou, het is weer rustig hier vandaag. ik heb niet veel voor, alhoewel ik moet koken, maar wat? en een wasje moet draaien. we zien wel. eerst lekker lezen.

Zo, gedouched en al...........

Bambi: nog maar weer eens, succes bij de gyn!!!
Happy: werkze meisje! hoop dat de slingers al zijn weg gehaald!
Sterretje: sorry meis, je bent idd net wat ouder, ik ben in mei 31 geworden.........hahahaha!!! Heb je lekker een beetje kunnen slapen vannacht of was het meisje het er niet mee eens?

Ik heb zojuist de VK even gebeld om te overleggen wat te doen met mijn werk en bekken........wordt vanmiddag terug gebeld.
Ook kregen we gister de proefdruk van ons geboortekaartje, via PDF-bestand en vandaag krijgen we hem live...........ben benieuwd, zag er leuk uit!

Ga vol spanning op de post zitten wachten! Tot later!!!

Terug
Bovenaan