klusbabes 26!!!!!

Hey meiden,

Meiden even snel weer een reactie van mij. Ik heb snel even terug gelezen, maar het ontbreekt even aan tijd geloof ik. Hier alles prima, we hebben nog niet echt een ritme   maar volgens mij is dat ook wel normaal. Soms komt hij om de 2 uur en soms om de 3 uur. Ik geef volledige borstvoeding en dat gaat steeds beter.

Mamoetje; Je baan opgezegd las ik, lukt het solliciteren een beetje?

Bieb; Klote zooi, je bent ongi geworden lees ik. Meid ik denk aan je!

Bambi; Volgens mij heb ik iets gemist, waarom ben je onder controle bij de gyn? En hoeveel weken ben je nu ook alweer?

Rimke; Hmm volgens mij gaat het niet echt goed met je bekken of heb ik het mis? Al iets gehoord van de VK? En er is een proefdruk van je geboortekaartje onderweg, leuk hoor, ik ben benieuwd.

Sterretje; Hoe is het met jullie kleine meid? Al een ritme te pakken?

Is Linda eigenlijk nog steeds op vakantie?

April

@rimke: en hoe voelde het aan je bekken de afgelopen week? Ik neem aan dat je er op je vrije dagen minder last van had, gezien je de vk belt?
De kleine heeft op zich goed geslapen. Alleen had ze haar lange rit van 4 uur, dit keer vroeg. Normaal heeft ze deze tussen 24 en 1 uur. Dit keer had ze die voor die tijd. Dus heb ik tussen het voeden door steeds 3 uur of minder kunnen slapan. Vanmorgen was ik bekaf. Ik had een doktersafspraak, maar ben daarna meteen naar bed gegaan.
@april: Gelukkig gaat het al beter met de voeding. Nou, we hadden in de avond een beetje een ritme, maar gisteren besloot ze het weer eens anders te doen. Maar je hoort vaak dat als je denkt dat je het ritme door hebt ze het plots weer anders doen.
En hoe is het met de kleine. Huilt hij veel of is het juist een lachebek. Slaapt hij wel graag in zijn eigen bed of wil hij juist bij jou in slaap vallen?
En oh ja, Linda is idd nog op vakantie.

he meiden!!!

April: Tuurlijk is het zoeken, lijkt me ontzettend lastig hoor! Ik ben ook blij dat ik het van jullie hoor, dan hoef ik me zometeen geen zorgen te maken als die uk van ons geen ritme krijgt.....Komt uiteindelijk vast helemaal goed. Fijn dat de borstvoeding zo goed loopt! Ben je zelf alweer een beetje boven jan, of moet je echt nog herstellen? Hoe is het trouwens met je rug????

Sterretje: Gaat als ik vrij ben idd veel beter, maar blijft pijnlijk, en ben heel vermoeid de afgelopen week. Moet zelf mijn grenzen aangeven. Ga dus denk ik nog 2 keer 2 dienstjes doen in 1 week, en dan schei   ik er mee uit............nog twee weken dus, moest ik zowieso, maar nu met iets minder diensten........ga ik morgen even overleggen met mijn afdeling.
Ach die kleine griet van jullie zo aan het spoken........inenen een heel ander ritme aan brengen........waardeloos die gebroken nachten! Hoop dat je overdag de rust kunt vinden om nog bij te slapen? hoop dat alles goed was bij de dokter??

Wij gaan nu naar de film, tot later! (kinder mattinee................voor zwangere vrouwen)

he meiden,

pffff ook deze klusbabe gaat niet waarschijnlijk niet thuis bevallen. grrrrrr.
ik blijf voorlopig onder behandeling van de gyn, nou jullie weten allemaal hoelang ik nog moet, dus denk niet dat ik nog terug verwezen word naar me vk.
me bloeddruk was vandaag gelukkig lager. 150/90. kijk is nog hoog, maar niet extreem.
maar de gyn vond me erg puffie (zeg maar gerust bol hoor) in het gezicht en omdat ik zo extreem oedeem heb, wilt ie dat ik daar blijf. Vooral ook omdat aan het eind zegt ie de bloeddruk snel kan stijgen en er ineens eiwitten in de urine kunnen zitten. gelukkig was me moeder erbij, want de helft ging weer langs me heen. ff snel hartje luisteren, niks voelen hoe het ligt. oke prima en ik stond weer buiten met een afraak voor volgende week. ohja moest nog ff urine deponeren en kon vanmiddag bellen voor de uitslag.
dus ik net gebeld, heb ik ineens veel bacterieen in me urine, wat duit op een urineweg ontsteking.pfff nou dat weer. Ook was er een heel licht spoor van eiwit aanwezig, maar nog verwaarloosbaar, dus volgende week extra goed opletten. voor de ontsteking kan ik morgen een kuurtje halen.
pfff zo op het eind nog een hoop rompslomp dus. Moet nu echt de omschaskeling gaan maken dat als de bevalling begint dat we bellen naar het ziekenhuis en niet naar de vk en gewoon instellen op een poliklinische bevalling, met de vk daar en niet me eigen vk. Ook raar 8.5 maand ben je bezig met je eigen vk, dat zijn er in mijn geval dus 3, (2 mannen en 1 vrouw) ben ik helemaal met ze gewend, ga ik straks tussen allemaal vreemde bevallen.
heb me ook totaal niet ingesteld van te voren, dus ga ook nog even info verzamelen over een zk.bevalling pff.fff. vind het niet leuk.

zo ga ook nog even reageren.

rimke, nog 2 wk en dan afsluiten dus dat werk, gelijk heb je. voledige rust voor je lichaam.

sterretje denk je eht ritme te hebben, gaat jullie meisje alweer van ritme veranderen. tis ook wat.

april, fijn dat het met de bv zo goed gaat. tuurlijk is het zoeken naar een ritme, maar dat komt vast vanzelf. ik moest naar de gyn vanwege me hoge bloeddruk. en zoalds je wellicht kan lezen. blegggg moet ik daar blijven.

happy weer aan het werk, ach 4 dagen en dan heerlijk vakantie.

xx bambi

Ola meiden,

Rimke, jammer he, de proefdruk er nog niet pffff. Nog ff een nachtje slapen meis. De vlaggetjes waren gelukkig al weg haha

April, daar was je weer ff !!! Fijn dat het met de borstvoeding steed beter gaat he ......

Sterretje, nou das lekker, op je eerste dag ko je al niet opdagen  Je kleine meisje had dus gewoon zin om ff een andere timing te kiezen ...........

Bambi, jeetje waarschijnlijk ook al niet thuis bevallen, het is wat hier he. Wel fijnd at je bloeddruk iig iets gezakt is ..........ik was er een beetje bang voor dat ze je misschien zouden houden maar, gelukkig ben je lekker thuis !

HIer alles prima, lijkt wel of mn klachten iets minder worden  dus zal wel niet raak zijn. Wel nog steeds een soort van ongi gevoel, heel laag in mn buik en jeukende borsten en buik......Net lekker patatjes gegeten, jummie. Nog maar drie !!! Daagjes werken ........heerlijk. Vind mn werk echt heeeeeel leuk maar ben echt ff aan rust toe. De laatste week heb ik ook amper zin om mn huis uit te gaan en ben mega snel geirriteerd dus wordt echt tijd voor ff wieberen. Vanavond weer voetbal, heb het gewoon een soort van gemist hahaha. Dat is mn harry kant he. Zeggen ze op de zaak altijd, mn vrouwelijke kant is dus belinda en mn mannelijke harry whahaha Schijn soms als een bouwvakker te lopen en dan hoor ik ze al roepen, daar komt harry !!!!! Ach moet er altijd om lachen........en ze hebben ook gelijk hihi. Ga ff een ijsje eten.

Liefs happy

Vergeet ik helemaal te vertellen ....naast het cafe bij ons zit een snackbar. Zeg maar de voorkant is het cafe en de achterkant de snackbar. Daar zit wel een deur tussen maar, meestal staat ie open, is erg gezellie. Nou stond daar vandaag 1 van de meiden die altijd mee gaat stappen en die heeft al een dochtertje maar zou graag nog een kindje willen. Ik zat in het cafe en zij stond dus een stukje verder in de snackbar ( we hadden nog geen klanten hoor ) dus ik zeg je moet gaan randje fietsen toen we het over zwanger worden hadden, zegt ze...waarom moet ik een rondje fietsen ???? hahaha ik al helemaal in een deuk. Zie dat dan al helemaal voor me...na de sex spring je op de fiets !!!!!! Dus ik zeg, nee randje fietsen, zegt ze moet ie dan tegen je randjes stoten ofzo, nou heb echt haast in mn broek staan piesen. Misschien dat het als je het leest helemaal niet zo grappig is maar, ik zie het nog steed voor me en de tranen lopen alweer over mn wangen. er liep trouwens ook een jongen ( 15 jaar ) stage bij hun en die stond natuurlijk ook met zn oren te klapperen haha. Vroeg ze of ik het wou uitleggen, dus ik gedaan nbou die jongen werd steeds roder hihi. Die hoorde niks anders als klaarkomen en orgasmes haha. Nou ze zou het iig gaan proberen !!!!!

xxx

he happy,

whahaha ik vind het zeker grappig om te horen van je randje fiets verhaal, en die knul van 15 heeft nu zeer belangrijke info gekregen, daar kan ie mee scoren bij de meiden hahahaha.

tja we houden hier bij de klusbabes toch van gemiddelde omhoog werken.
over het algemeen lag het gemiddelde van zwanger raken ook hoger en nu kwa thuisbevallingen zitten we op 0% hahaha. we houden het ziekenhuis hoog hoor.
de enige die er eigenlijk wel blij mee is, is me man, raar he,
hahah is heel bij dat in het ziekenhuis gewoon alles bij de hand is en dat hij de zooi niet thuis heeft. hij was al bang dat de vk b.v zou vragen om iets en dat hij niet weet waar het staat en dat dan aan zijn barende vrouw moet vragen hahaha.
we hebben gelijk maar even gekeken waar het gemeentehuis zit in gorinchem, want je moet je kind aangeven in de plaats van geboorte, dus niet in ons eigen plaatsje.
weer extra gedoe.

weet je lijkt me ook zo raar, dat je van huis vertrekt met een lege maxicosie en dat je dan gevult weer terug gaat hahahah.
me schoonzussie komt zo op de koffie. ff kijken hoe lang dat gaat duren.

xx bambi

Hey meiden

ff snel een berichtje, moet zo naar  de manege.
Gisteren was eigenlijk min les, ik zat ook op een paard, ik heb alleen gen paardrijles gehad,maar vliegles.
We waren maar met zijn tweetjes in de les, we reden buiten.

Achter de buitenbak zijn allemaal bosjes  en riet en het  is prive terrein van de manege, je  heb daar niks te zoeken, je kan daar ook niet zo makkelijk komen.
Springt er ineens een vieze vent tussn die struiken omhoog (god weet wat hij daar allemaal heeft lopen doen terwijl wij aan het rijden waren.(alles schudt een beetje natuulijk als je begrijp wat ik bedoel)).
Die 2 paarden schrokken natuurlijk en gingen er vandoor.....
Gelukkig bleef ik met veel pijn en moeite zitten,maar dat andere vrouwtje had minder mazzel.
Uiteindelijk is ze er met aankomende week spierpijn vanaf gekomen, maar de les was na een klein kwartier voorbij.
Ze was de derde die er gisteravond af donderde, dus waarschijnlijk heeft die vent al langer in die bosjes gezeten, en zijn die paarden er al eerder van geschrokken die avond.

Ik mag dus vanavond mijn les inhalen, dat vrouwtje was ons les geeft had het ook een beetje gehad na dat de derde die avond besloot om zand te happen.....

Ik ga me snel omkleden, moet over tien minuten de deur uit.....

Fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

P.S. Bieb...... kutkutkut!!!!!! zo, dat moest ik nog even snel kwijt.

Terug
Bovenaan