klusbabes 26!!!!!

Ha meiden,

ff snel een berichtje tussendoor. Moet zo weer weg. Ik schreef toch een paar dagen terug dat m'n man vond dat m'n borsten groter waren? Nou, ik heb het zelf nu ook ontdekt. 't Zijn net balonnen zo strak staan ze, en inderdaad ook groter. Net wezen joggen en 't doet ook nog pijn.... Ga morgenochtend gelijk testen hoor, ben zo benieuwd... Hoop dat 't raak is!!!!!

Ik ga weer, man staat alweer te drentelen....

Doei!

Zo, lekker naar de film geweest en daarna een turkse pizza gehaald.......
Was erg gezellig, mijn mannetje gaat nu hardlopen en ik ga me even opfrissen, misschien kunnen we vanavond lekker aan de klus.................

Bambi: potverdrie meid! Wij zouden het gemiddelde op 50% gaan zetten toch? Twee ziekenhuis bevallingen, twee thuisbevallingen?? Nou ja, het is in ieder geval goed dat je in de gaten gehouden wordt.......ze gaan je ook vast niet lang over laten lopen met het risico dus je hebt vast binnen 3 weken je ukkie in je armen.............hoera!!!!!

happy: toch weer aan de twijfel, ga van het negatieve uit, dan valt het altijd mee............is mijn motto hoor, misschien een beetje pessimistisch..........geestig verhaal van je collega en dat randje-fietsen.....hahahahaha!!!!

Klaasje: spannend hoor, zit morgenochten meteen aan de computer gekluisterd!!!

Sterretje: beetje rustige dag gehad? Heeft je meisje een lekkere regeldag of is het voorvalletje van gisteravond weer rustig geworden???

Nou, ga even met een kop thee uitbuiken..........................

Phoebe: wat een raar verhaal van die man in de bosjes................hebben jullie aangifte gedaan of zoiets?? Exhibitionisme...........rare zaak hoor, gadver............
Ben blij dat je je niet bezeerd hebt, veel plezier vanavond!

Klaasje; ik zal voor je NOD duimen

Rimke; nog steeds kaartje niet binnen?

Phoebe; nou lekker hoor zo een vieze vent in de bosjes. Die moet een trap van de paarden krijgen, en dan midden in zijn zak

Bambi; balen zeg dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Moet je je helemaal daar op gaan instellen, jammer hoor

Haha, happy dat verhaal met rondje ehh randje fietsen. Ik zie t al helemaal voor me

Wie is Charlotte ook alweer?zij is jarig vandaag. Nouja, gefeliciteerd dan maar!!!

Happy; denk ook niet dat ik afstand neem hoor hihi, alhoewel ik dat vaak genoeg denk om te doen. Ach, we zien wel

sterretje: was 2e ronde met spoelen. Volgende maand ben ik totaal al een jaar bezig met de mk erbij geteld....

Heb alweer een lichtpuntje gevonden. Ben vandaag naar zo een 'kruidenzaak' gegaan. Ik heb tarwekiem-olie capsules meegenomen. Kan mijn vriend ook slikken, ook goed voor de zaadcellen,. En ze heeft me Ashwaganda of Shatavari aanbevolen. Goed voor onvruchtvaarheid, baarmoeder enz. Hadden hun niet meer, maar kan ik ook via internet bestellen. Even kijken wat t beste is. Phoebe, hoe heten jouw kruiden ook alweer?
baadt t niet dan schaadt t niet...

Ben wel aan t twijfelen of ik nu wel of niet de volgende ronde wil klussen. Aan de ene kant ben ik beetje bang, aan de andere kant denk ik, als ik t niet doe, moet ik weer een maand wachten., Pff wat een gedoe

Shatavari
Formule voor de vrouw

Als moderne vrouw weet u precies wat goed voor u is. U eet bewust en zorgt voor voldoende beweging. Voor de verzorging van uw gezicht, uw huid en uw haar kiest u het liefst producten die voortkomen uit de natuur. Alleen het beste is immers goed genoeg.

Maar met kruiden en planten kunt u meer voor uw lichaam doen dan u denkt. Wist u dat er zelfs speciale planten voor vrouwen bestaan? Planten die vrouwen alle ondersteuning geven die zij nodig hebben.

Een uitstekend voorbeeld van zo'n plant is Shatavari.
Deze plant met zijn elegante slanke blaadjes en lieftallige witte bloemetjes wordt wel de 'Ginseng voor vrouwen' genoemd. En dat is niet voor niets: Shatavari geeft meer energie en zorgt voor een effectieve ondersteuning van uw lichaam.

Deze typische vrouwenplant is geschikt voor alle vrouwen van 16 tot 60 jaar. Shatavari helpt het lichaam van de vrouw in balans te houden. Dat betekent een normale menstruatie en een probleemloze overgang. Bovendien bevordert Shatavari de vruchtbaarheid. Ook voor moeders!

Een baby krijgen behoort tot de mooiste momenten in het leven van een vrouw. Wie dan borstvoeding wil geven, heeft aan Shatavari een hele steun. Want Shatavari bevordert ook de melkvorming na de zwangerschap. Zo helpt deze vrouwenplant moeder én kind.
Een krachtig middel voor de moderne vrouw in elke fase van haar leven.

* voor een normale en regelmatige menstruatie
* voor een probleemloze overgang
* bevordert de melkvorming na zwangerschap

Ashwagandha wordt ook wel de 'Indiase Ginseng' genoemd. Net als Ginseng vergroot Ashwagandha het uithoudingsvermogen en de lichaamskracht.
Ashwagandha helpt bij een natuurlijke opbouw van de energiehuishouding. Met deze bron van energie blijf je de hele dag door actief en energiek!

* verbetert het uithoudingsvermogen, verhoogt de energie
* bij verlies aan vitaliteit
* geeft het lichaam energie

Ashwagandha is verpakt per 60 vegetarische capsules.

Ik ga morgen eerst maar even naar die winkel waar ze dit verkopen. Las net ergens waar je dat ook kan kopen, de Tuinen, en die hebben wij ook in de stad.

Jongens, de groenten

Terug
Bovenaan