Klusbabes 27 !!!!

he girls,

Linda; welkom terug. Wat leuk dat je ons op de hoogte hield tijdens je vakantie. Ik hoop dat je snel weer kunt beginnen met opwekken van eisprong e.d. en dat je ook snel weer positief test.

Happy (ze is waarschijnlijk al weg...) fijne vakantie gewenst en hopen dat die ongie niet komt!!!! We kunnen waarschijnlijk handen schudden, want ik ben ook nog niet ongie. Heb ook vanmiddag even heerlijk een paar uur geslapen, want had gisteren een lange en drukke dag.

Maar de ongie is ook nog niet te bekennen! M'n borsten zijn net tennisballen zo hard. Ook erg gevoelig en pijnlijk. Verder voortdurend steekjes achter m'n schaambeen en moet (maar ja, wie is er tegenwoordig niet moe...)
Maar ik hou goede hoop. Had vanmorgen met een Kruidvat-test getest en ik dacht een streepje te zien, maar manlief verklaarde me voor gek. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat het raak is, dus overmorgen maar weer testen....

Liefs

@jacqy: en lekker weer terug in het land. wel met vertraging, ja daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
@happy: 4 testen, ok kan ik me wel voorstellen.

En toen was ik afgeleid en alles weer kwijt. Ik ga even eten reageer later wel.

ik dacht ik ga eens even lekker zitten voor de klusbabes krijg ik weer visite, maar goed nu is iedereen weer weg

klaasje: dat wordt ook spannand voor jouw meid, en je hebt het gevoel dat je zwanger bent, ik ben heel benieuwd

rimke; wat voor eten heb je besteld? en was het lekker haha ik ben nu klaar met wassen enz, het scheelt enorm dat mijn schoonzus in het huis in oostenrijk gewoon een wasmachine en droger heeft dus het meeste is gewoon schoon mee terug gegaan, maar ik had nu nog een aantal handdoeken en de kleren die we vrijdag en zaterdag aan hadden en alles is dus weer lekker schoon

is iedereen voetbal aan het kijken?

xxx linda

happy: ga lekker genieten deze week, en ik duim voor je

xx linda

Nee hoor, ik ga niet kijken hoe duitsland europees kampioen wordt............

Aha, jullie zaten in het huis van je schoonzus! Dat is luxe, zeker als er een wasmachine was! Leuk hoor, en dat scheelde een hoop werk nu!
Ik had bij de pizzeria   (o, de buren juichen en zie nu dat spanje gescoord heeft, hoera!!!) een canneloni met spinazie besteld.............ach, je moet wat.............zonde van het geld maar ach, je leeft maar een keer! Morgen maak ik andijvie stampot, wel gezond EN goedkoop.........whahahahaha!

Klaasje: als jij een streepje zag, is er vast een streepje. Mijn ervaring met mannen en streepjes is namelijk dat die ze pas zien als ze van het schermpje afspatten..................een voorzichtige blijheid maakt zich van mij meester...........ben benieuwd!!!! Hou geen duimen over met jullie..................

rimke; o lekker pizza ik vind dat ook lekker maar eet het niet vaak want tom lust het niet, en ik lust altijd maar 2 van die stukken en dan zit ik vol hahaha, en spanje staat inderdaad 1-0 voor, tom wordt hier helemaal gek want wij zijn nu voor spanje hahaah en we geven allebei geen klap om voetbal hahah

xx

Hahahaha, denk dat heel het land voor spanje is.............

Ga lekker van jullie avondje genieten!
Ik ga erin, nog even lezen en bidden dat ik wat uurtjes ga maken.
Morgen is Fons er weer, kreeg net een smsje dat die de terugvlucht weer ingezet hadden.....
Dan hebben we morgen nog weer haptonomie, ben benieuwd, gaan verder met de bevalling........

Welterusten!!

weltrusten rimke, ik hoop ook dat je een beetje slaapt, je hebt het zo nodig, en succes morgen met de haptonoom, we horen wel hoe het is gegaan, weltrusten

ik ga ook stoppen iedereen een fijne avond, en ik hoop ook dat ik vannacht slaap want afgelopen nacht ben ik 4 x wakker geworden en toen wist ik niet waar ik was, best wel raar hahaha

tot morgen allemaal

xxx linda

Terug
Bovenaan