Klusbabes 27 !!!!

goeiemorgen meiden

zo we hebben heerlijk geslapen zelfs joey werd om half 9 wakker,
zometeen effe boodschappen doen en me pa komt straks hier eten

sterretje: met borstvoeding heb je ook erg die regeldagen en weet ik het allemaal, maar het komt allemaal vanzelf goed hoor meid,

bambi: wat een ontzettende mooie foto en wat een buik zeg pfff maar wel mooi en ik kan erin komen dat je het zat bent zeg haha maar nog eventjes meid, en dan heb je een prachtkadootje in handen

ik ben er vanmiddag nog eventjes meiden
happy: nogmaals heel veel plezier deze week

iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Hahaha lekker hoor voor duitsland  ze hebben echt heel het toernooi als een natte krant gespeeld en nu verdient verloren. Tjonge de kroeg ontplofte zowat bij dat doelpunt haha. Nou alles is gepakt ...ben er klaar voor. Mn temperatuur was nog 37.2, dus maar weer afwachten he .....hou jullie op de hoogte. Klaasje mn duimen draaien voor je meid !!!! Meiden, ga jullie missen . Tot vrijdagavond .......

Knuf happy

Bambi wat een mooie foto en wat een buik joh !!!!!! Je ziet er wel stralend uit ......nog ff volhouden, de laatste loodjes meis.......

xxx

Jeeeeetje Bambi-meisje! Wat een gigantische buik....................kan me erin komen dat je er wat klaar mee bent ja...........tjemig! Zie idd aan je gezicht dat er ook iets van vocht bij komt maar je ziet er stralend uit hoor, hele leuke foto!
Zal vandaag ook nog proberen een foto te plaatsen!

happy: veel plezier lieverd! Hou ons op de hoogte he!

Sterretje: heerlijk toch,als jullie meisje zo bewonderd wordt! 5 Weken alweer, jeetjemina! Gaat snel he?
hihihihihi, ja ik hoop dat voor klaasje mijn streepjes-theorie geldt!

Nou, ik werd net gebeld door de haptonome, of de afspraak naar woensdag verplaatst kan worden. Komt eigenlijk wel wat beter uit, want Fons kroop zojuist total-loss naast me, dus die kan nu lekker een gat in de middag slapen.
Ik ga effe broodjes smeren!

goedemorgen,

ook zombie is weer wakker. pff wat een nacht, hoe moet dat als het van de week zo warm is, ik ben kapot.
wat zijn jullie allemaal lief, dat jullie me buikje hahah zo mooi vinden, ja me man zei ff goed lachen naar me hahaha. nee had gisteren gewoon echt een goeie dag, vandaag en de rest van de week voer ik waarschijnlijk geen zier uit hahah.

rimke fons dus weer thuis. wel fijn voor hem dat de afspraak verzet is. kan ie lekker ff bijslapen.

linda ook heerlijk geslapen met je gezinnetje en ja pa komst straks eten. lekker hoor.

happy nogmaals hele fijne week en leve de spanjaarden hahah

sterretje ik ben benieuwd hoe ik dat vind als ze allemaal in me wagen gaan gluren, moet zeggen dat ik dacht ook meer moeite te hebben met dat gepluk aan me buik, maar dat kan ik ook hebben, dus wie weet. Wel leuk dat je je trots voelt natuurlijk. ipv geergeerd hahaha

ga ff verder wakker worden met me bakkie thee, die nam phoebe gisteren voor het slaspen gaan ? werkt dat, of was het je niet zo lekker thee hahah

xx bambi

Zelf gemaakt in de spiegel................vorige week ergens dus in de 31ste week (30+5 weken ofzoiets)
Nog heel bescheiden, wat 7 weken kunnen veranderen he?

Ik ga effe douchen enzo, tot later!

woh rimke, das ook al een aardige buik hoor, als jij zover bent als ik nu is ie net zo giga hahah. wat een verschil al met die vorige he. ik vind hem heel mooi hoor.

xx bambi

Ik vind hem een beetje laag..................ben een hangbuikzwijntje aan het worden.
Heb ook het idee dat ons meisje altijd heel laag ligt.........
Je ziet wel eens van die vrouwen met zo'n mooi hoog buikje, als je begrijpt wat ik bedoel............ach ik voel me gewoon een onhandelbaar, gigantisch slagschip af en toe...............en ik moet niet zeiken!!!

Terug
Bovenaan