Klusbabes 27 !!!!

Rimke, lekker vooruitzicht toch nog maar 6 halve daagjes.... dan gaat het aftellen echt beginnen he....
We kunnen voor jou ook nog wel een pool maken, wanneer je meisje er genoeg van heeft in je buik haahaha

Liefs Phoebe

hallo meiden,

hier ben ik weer even, erg he ben echt lang niet geweest maar heb het ook super druk.
RIMKE: als het niet gaat dan gaat het niet dus wel goed naar je eigen lichaam luisteren..

HAPPY: fijne vakantie geniet ervan en ik duim voor je dat het raak is, en dan gaan wij ook randje fietsen he..
PHOEBE: ook druk gehad en nog een lekkere bbq altijd lekker, jammer dat de kruiden zo vies zijn hopelijk werken ze voor je, want dan hebben we al 2 dingen die we kunnen prberen haha

BIEB: lekker je jurk gepast geniet ervan want dat vond ik ec ht 1 van het leukste. had ook geen sluier vond dat ook niet zo mooi.

RENEE: las ik nu hier goed zijn jullie getrouwd? of gaan jullie trouwen?

voor de rest ben ik het al weer kwijt. nou ben gister op stap geweest en ben nog nooit zo bezopen geweest als gister denk ga er nog even een keer van genieten was met me zus en en een vriendin van haar en mijn beste vriendin. super helemaal te gek waren om half 5 thuis. en vanmorgen was ik om 10 uur al wakker moet leren voor theorie want wil het echt halen alleen krijg het er niet in... gaan nu zo ff naar vrienden ben op het moment te moe om iets op te nemen.
do moet ik weer naar het ziekenhuis voor echo ben benieuwd..

fijne dag iedereen

o ja
LINDA: vond het ook erg ontroerend van je vader echt kei lief blij dat je een goede vakantie gehad heb

wij nog lekker 3 weekjes en dan ook 3 weken naar italie...

liefs anoeska

hihihihi, die Anoeska: tuurlijk lukt het leren niet, je hebt gister wat hersencelletjes kapot gedronken.........gezellig he, zo af en toe, is bij mij ook al eeuwen geleden.......vroeger deed ik het elke week (nou ja, niet zoveel zuipen maar lekker stappen, maar sinds ik hier woon samen met fons is dat over op de een of andere manier, ach, zit ook in een nieuwe fase in mijn leven............)
En ja, ik wil een pool wanneer ons meisje eruit komt! Tuurlijk wil ik een pool!!! Jullie mogen dan weten wat het wordt maar de datum is natuurlijk een heel ander verhaal!

Veel plezier vanmiddag!

Ik heb even lekker op de bank geslapen, misschien een half uurtje/drie kwartier echt geslapen maar toch even lekker........ben nu aan het twijfelen of ik zo mijn curry opwarm of lekker iets bestel. Bedoel, heb mijn fruit alweer binnen en mijn vezeltjes ook........morgen weer groenten..............ik denk nog effe na..........

Lekker hoor ........ruim twee uur geslapen !!! Allemachtig wat ben ik moe zeg iedere keer, normaal kan ik nooit slapen overdag .....ben als een blok in slaap gevallen en de hoofdpijn is weg ! Net lekker patatjes gegeten, jummie. Vanaaf gaan we met zn allen de finale van het e.k. kijken in de kroeg, gezellie hoor !! Hup spanje haha

Haha anoes, wat raar zeg dat het leren niet lukt haha mij een raadsel hoor !! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad meis..........ik hou jullie op de hoogte, zodra ik wat weet sms ik het naar iemand en mocht het raak zijn kan jij gelijk gaan randje fietsen hihi

Rimke, ja die clearblue heb ik al een aantal maanden geleden gekocht. Lijkt me zo leuk om het daar te zien staan haha. Die bewaar ik ook hoor, die gebruik ik ooit pas als ik zeker weet dat het raak is

hey meiden

rimke; nog 6 halve daagjes werken en dan ben je klaar, ik las net dat het werken helemaal niet meer zo goed gaat, hopelijk red je deze halve dagen nog en anders moet je gewoon eerder stoppen meid wat niet gaat gaat niet

phoebe; haha dus het drankje wat je moet drinken is ranzig, maar ja net wat je zelf al zegt het is voor een goed doel maar toch, en gelukkig zijn de kruidenthee te doen

happy: lekker geslapen las ik , nou meid, ik weet het niet hoor ik heb er zo'n goed gevoel bij over jouw want volgens mij ben je gewoon harstikke zwanger ik hoop het zo voor je meid

xxx linda

Zo, nou, ik heb dus lekker iets besteld..........mooi makkelijk en morgen weer verse groenten..........
Happy, als je dit nog leest, een heel fijne week voor jou, en net als linnie heb ik zo'n goede hoop voor je met al jouw klachten....................ik duim mijn duimpjes eraf.........

Linnie: schiet je wat op met wassen en dat soort dingen? Is altijd weer even wennen he, thuis. Tenminste dat heb ik altijd na een vakantie...................

Zo net lekker ff onder de douche geweest en we gaan zo de deur uit !!! Meiden, bedankt, ik ga er op zeker van genieten. Zal jullie wel missen al is het maar vijf dagen . Ik hou jullie op de hoogte ivm mn nod en als hier iets is hoor ik het wel he van iemand. Bambi, mocht het zover zijn als ik er niet ben, succes meisje !!!! Linnie, ik hoop zoooooooo dat je gelijk hebt en rimke, blijven duimen hoor haha !!! Doei lieve schatten.........probeer morgen voordat ik weg ga nog ff bij te lezen

Knuf happy

Terug
Bovenaan