Klusbabes 27 !!!!

@linda: mooi zeg dat je pa zo blij was jullie weer te zien. En happy heeft idd gelijk. Onze constante factor is er nu steeds weer bij om 7 uur 's ochtends.

@anouska: lekker gedronken lees ik. Hopelijk mag je dat over een tijdje niet meer
@rimke: nog 6 dagen, lekker zeg. En heb je dan nog dingen te doen of ga je alleen genieten? Open je zelf even de pool met de uitgerekende datum? dan vul ik mijn geschatte datum wel in. Maar ja: al 2 keer is t niet geraden, hihi.
@phoebe: ik las toevallig gisteren een artikel over een vrouw die kruiden verkoopt op curacao. Schijnt idd te helpen. Ben benieuwd, ik hoop t zo.

whahaha rimke: als dat jouw ervaring is met mannen en streepjes op zawangerschapstesten dan ben ik een man. Mijn man zag t en ik twijfelde, hihihi. Lekker gegeten lees ik. en ja hoor, we mogen zondigen.
En spanje gaat winnen hoor.
@klaasje: jeetje je maakt t spannend. wanneer wilde je weer testen???
@linda: handig zo'n wasmachine op vakantie. Dan ben je niet verplicht om meteen alle was te doen als je thuis bent. Oeps, ik moet hier ook nog was doen zo meteen maar iets erin gooien.

@happy: jij moe????? En je kunt t wieberen niet laten. ach, ik vergeef het je. jehebt t lang uitgehouden. veel plezier met t kijken van t voetbal.
@rimke en linda: ik hoop dat jullie goed slapen.
@rimke: veel plezier bij de haptonoom morgen.

@rimke: volgens het boek :"oei, ik groei" maakt ze een ontwikkwelingssprongetje. Dat zou vanaf week 5 kunnen en dan zijn ze huilerig en zo. Maar ja, vanaf volgende week zou ze weer een regeldag kunnen hebben.
We gaan op ons gevoel af en zien het wel weer. Ze lag net op mijn schoot te slapen, maar is nu weer wakker geworden en nu rustig naar t scherm aan t kijken. Ik zie haar ogen weer dichtvallen.

Ze kan haar hoofdje al steeds beter onder controle houden en ze zegt nu vaker: "kraa" en dat betekent: "ik ga zo huilen". Als we op straat lopen worden we vaker door mensen aangesproken die haar willen zien of vragen hoe oud ze is, hoe mooi ze is, etc.
En dan zijn we natuurlijk supertrots.

jeetje meiden jullie hebben aardig wat afgeklets vandaag. me dementie steekt de kop op omdat ik behoorlijk moe ben, maar ga ff kort kijken of ik alles heb onthouden.

happy een hele fijne week toegewenst en me duimen draaien mee hoor. op een posie test.

klaasje, houd dat posietieve gevoel vast meid. als jij denkt een streepje te hebben gezien, dan komt ie er vast. ook voor jou draaien me duimen overuren.

rimke hoop da tje vanacht beter slaapt, hoop ik ook voor mezelf.

phoebe de kruiden zijn niet te zuipen dus, hoop dat je het vol houd, want het is voor het goede doel, en jeetje wat hasd jij een drukke week.

jacqy ook weer terug, hoe was in tunesie, vast heerlijk weer. zijn er ooit ook geweest en vond het land wat dor en goor, maar niet bij het hotel hoor, heelijk gehad daar

linda wat lief dat je vader zo ontroerd was, lief hoor dat ie zo blij is dat jullie weer terug zijn.

sterretje ik denk dat als je eenmaal regelmaat gevonden heb dat je meisje weer een ander ritme aanmeet. denk meer dat je zelf een gewenning moet vinden dat geen dag meer hetzelfde gaat zijn.

anoeska was gisteren straaltje lam dus,.ach nu het nog   kan geniet ervan. zat je al na je ei?

ehm rest ben ik kwijt.
vandaag dus verjaardag gedaan. viel wel mee. iedereen natuurlijk vragen hoe het gaat en hoe ik me voel, maar had een goede dag, dus kon aardig wat hebben. nu ben ik wel heel moe, want heb me midag dutje gemist en we hadden vanmorgen in huis schoongemaakt. voel nu me rug ook. dus kruip er zo in.

ga nog even proberen me mega buik te showen. heb vanmorgen een foto gemaakt, althans me man van mij en pffff door het vocht lijk ik wel een michelin poppie hahaha
nou ga ff kijken of het lukt.

xx bambi

Hey Bambi, Wat een verschrikkelijk leuke foto zeg!!!!
Je mag trots zijn op je buik!

Buuf, heel veel plezier deze week, geniet er lekker van en neem je rust.

Ik neem nog even een overheerlijk bakkie thee, en een zalig drankje en dan ga ik lekker me mandje in.

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan