jeetje meiden jullie hebben aardig wat afgeklets vandaag. me dementie steekt de kop op omdat ik behoorlijk moe ben, maar ga ff kort kijken of ik alles heb onthouden.
happy een hele fijne week toegewenst en me duimen draaien mee hoor. op een posie test.
klaasje, houd dat posietieve gevoel vast meid. als jij denkt een streepje te hebben gezien, dan komt ie er vast. ook voor jou draaien me duimen overuren.
rimke hoop da tje vanacht beter slaapt, hoop ik ook voor mezelf.
phoebe de kruiden zijn niet te zuipen dus, hoop dat je het vol houd, want het is voor het goede doel, en jeetje wat hasd jij een drukke week.
jacqy ook weer terug, hoe was in tunesie, vast heerlijk weer. zijn er ooit ook geweest en vond het land wat dor en goor, maar niet bij het hotel hoor, heelijk gehad daar
linda wat lief dat je vader zo ontroerd was, lief hoor dat ie zo blij is dat jullie weer terug zijn.
sterretje ik denk dat als je eenmaal regelmaat gevonden heb dat je meisje weer een ander ritme aanmeet. denk meer dat je zelf een gewenning moet vinden dat geen dag meer hetzelfde gaat zijn.
anoeska was gisteren straaltje lam dus,.ach nu het nog kan geniet ervan. zat je al na je ei?
ehm rest ben ik kwijt.
vandaag dus verjaardag gedaan. viel wel mee. iedereen natuurlijk vragen hoe het gaat en hoe ik me voel, maar had een goede dag, dus kon aardig wat hebben. nu ben ik wel heel moe, want heb me midag dutje gemist en we hadden vanmorgen in huis schoongemaakt. voel nu me rug ook. dus kruip er zo in.
ga nog even proberen me mega buik te showen. heb vanmorgen een foto gemaakt, althans me man van mij en pffff door het vocht lijk ik wel een michelin poppie hahaha
nou ga ff kijken of het lukt.
xx bambi