Klusbabes 27 !!!!

Hey linnie, wat een mooi verhaal van je vader zeg. ZIe dat dan al helemaal voor me. Die is godsgelukkig dat jullie weer terug zijn he ...nu lekker aan het wassen en opruimen pffff welkom thuis. Wel gezellie hoor dat je weer terug bent, nu weet ik tenminste dat als ik s ochtends de laptop aandoe dat jij al gepost hebt haha

Buuf, het wordt mooi weer. Later in de week wel kans op regen en onweer want woensdag wordt eht 30 graden !!!

phoebe: met mij gaat het wel weer goed hoor, af en toe nog wel pijn , maar goed dat is niet anders, ik denk wel af en toe nog van als ik nu nog zwanger zou zijn dan had joey vandaag mogen zeggen tegen me pa en me schoonouders dat mama een baby in haar buik had maar ja dat mocht niet zo zijn, ik heb wel een harde klap er van gehad maar ja we gaan gewoon verder, ik moet 10 juli weer naar de gyn en dan zal ik wel weer provera krijgen om een menstruatie op te wekken en wat ie dan van plan is dat weet ik niet,
ik had gelezen dat jullie ook een mooie vakantie hadden gehad, en dat je aan bepaalde kruiden ging nu en daarna naar de gyn toe toch?

o ja we hebben een hele mooie vakantie gehad en heel erg mooi en heel erg warm weer, af en toe te warm, boven de 35 graden en daar kan ik niet zo goed tegen maar goed het was heerlijk hhahaha

xxx linda

weltrusten happy, ik hoop dat je hoofdpijn afzakt, en nogmaals veel plezier alvast

meiden ik ben ook weer weg, joey wordt wakker ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Hey Linda, ben blij te horen dat het weer redelijk met je gaat. Ik kan me zo goed voorstellen hoe hard die klap geweest moet zijn, heb je eindelijk, na al die rondes een postieve test in handen en dan gaat het mis....
Ik weet nog dat we op schiphol stonden, dat happy me belde om het te vertellen, en toen later dat smsje van happy......
Ik hoop echt voor je dat het heel snel goed raak is!!!!!
Hebben ze eigenlijk nog een oorzaak gevonden, of was het gewoon vette pech?

Wij zijn idd vanaf dinsdag begonnen met de kruiden, moest wachten tot mijn ongie over was.
Die thee gaat nog wel, is niet echt lekker, maar ook niet echt vies. Maar dat drankje is zo verschrikkelijk ranzig..... echt heel bitter.... ik hoef maar 10 cc te drinken, maar het is echt een ramp.... zeker s'ochtend, dan sta ik echt te kokhalzen....
Maar het is voor een super goed doel en ik heb er ook een goed gevoel over, dus we gaan er gewoon mee door.
Mocht dit idd ook niet helpen gaan we echt verder kijken, want dan gaat het waarschijnlijk niet meer spontaan gebeuren.

Liefs Phoebe

Meiden!
Wat een gezelligheid hier!!!

Linnie: wat een mooi verhaal van je vader, zit met tranen in mijn ogen..........softie.....
Het klinkt alsof jullie het heerlijk hebben gehad zeg, en lekker mooi weer! 35 graden is inderdaad wel heel erg warm................wel vervelend dat je af en toe nog wat last hebt zeg, maar dat heeft ook echt even de tijd nodig blijkbaar. En dan 10 juli naar de gyn. Ben benieuwd wat die gaat zeggen.

Happy: die clearblue dus voor het laatste bewaren en dan lekker eerst die supergevoelige doen. Tot dat je zeker weet dat hij positief is! Ben heel benieuwd, je houdt ons wel op de hoogte hoor!

Phoebe: dat werken gaat al een tijdje niet zo goed hoor, ben dus al halve dagen aan het werk, en dat dan voor drie dagen per week, maar ik heb de laatste week niet gewerkt omdat ik vrij was, en daarvoor ook niet zoveel. Nu ga ik dinsdag weer, en dan ga ik even met de teamleidster overleggen over 2 halve diensten per week, en dat dan nog drie weekjes (had me verkeken), op 17 juli heb ik mijn laatste dag, maar ik hoef dus nog maar 6 halve dagen........

Terug
Bovenaan