Klusbabes 27 !!!!

miss is ze gewoon al aan het indalen, wel wat vroeg maar het kan wel. heb gehoord dat er dams met 32 voledig ingedaald waren en gewoon op de normale tijd of overtijd geboren werden. dus het kan............. ik zie me eigen buik zakken. een paar weken terug zat ie veel hoger, het puntje van me buik is nu waar het kontje van de baby zit en das indd lager....
ook ik voel me een hangbuikzwijntje hoor. hahahaha.

weet je wat erg is.. lopen.... echt zon waggelend .......ja wat moet ik er van maken...ziet er niet uit....loopt me man voor me en doet dan ff na hoe ik loop.... om je dood te schamen... iedereen die je tegen komt, zegt ook zit het er nou nog in ???
ik denk dan, hallo moet nog 2 weken hoor....ooh hoor je ze zeggen..........dacht dat je al over liep........... pfff word er nu al moe van, laat staan als ik echt overtijd ga lopen.pffffffffffffff.

zit te denken wat ik doen ga........wil niks in huis doen, want dat hebben we gisteren al gedaan... heb de aardappelen al geschild voor vanaaf en de bloemkool gesneden... de container van straat geplukt en pffff wat is het warm, dat word een ware hel morgen en woensdag.

xx bambi

ik vind je er echt heel mooi uitzien dus laat iedereen maar lekker lullen!
Tuurlijk is het zwaar, zeker omdat je nog behoorlijk wat vocht vasthoudt ook............ik denk niet dat je die twee weken vol gaat maken hoor, en zeker die 4 weken naar overtijd niet..........maar goed, wie ben ik, is gewoon mijn gevoel.
Je bent alweer lekker actief, ik moet nog steeds boodschappen gaan doen.............ik vrees ook de dag van morgen en overmorgen........ik doe vandaag nog een keertje stofzuigen en dan morgen en overmorgen niet.
Doe vandaag ook vast de boodschappen voor morgen, en woensdag moet fons maar doen.........zal wel salade worden ofzo.......

Vanavond eten we lekker andijvie stampot, als er nog andijvie is.......

oh de andijvie is in de aanbieding bij de super is ie het goedkoopst en bij de c1000 is ie 10 cent duurder hahaha, tenzij je zelf gaat snijen, maar ik bedoel de voorgesneden hahaha.

ga denk maar alvast met het hondje uit,heb ik wat te doen. het is namelijk boven op de slaapkamer zooooo warm dat het er na 3e pas beter word. rot als je niet op de bank kan liggen.
miss tot laters,

xx

Nou die andijvie ga ik niet zelf snijden, sorry!
En we hebben vlak hier achter een supermarkt en daar gaan we altijd heen...............
We hebben van de week qua eten het thema groen.................vandaag andijvie, morgen boontjes en overmorgen spinazie............morgen maak ik iets van een salade met haricots vertjes, en heb lekker vlees gekocht voor op de bbq..........mooi makkelijk.
Wat ik woensdag met de spinazie ga doen mag joost weten..........verzin wel iets zomers............hahahaha!

hey meiden

bambi; lekker de hond uitlaten en je man deed voor hoe je liep, lekker lullig is dat dan haha, mijn man zei dan nou kom op waggeldende walrus, ook al zo leuk hahaha

rimke; wauw ook een super mooie buik, en inderdaad lager dan bij bambi, joey was bij mij ook al heel vroeg ingedaald, en ik had ook een lage buik, en de haptonoom gaat vandaag niet door, voor fons wel lekker kan ie inderdaad even lekker bij slapen

zo het eten is alweer op en me pa ik alweer weg, ik ga zometeen de yogalerares even bellen of er vannavond nou nog yoga is of dat het al vakantie is, anders ga ik vanavond nog eventjes heen, heb ik wel gemist deze 3 weken

xxx linda

@bambi: wat heb je dat mooi gezegd. toch is het een ontwikkelingssprong op dit moment. Ze heeft gisteren echt flink gehuild, soms gekrijsd en niets hielp. Op een gegeven moment heb ik haar ingebakerd en toen viel ze in slaap. en vanochtend ging het goed. dit kan echter een paar nachten duren. En tuurlijk zal geen dag meer gelijk zijn. Daar streven we ook niet naar. Ik zei laatst ook al dat juist als je denkt een ritme te hebben, ze weer veranderen.
Trouwens een mooie foto.
@linda: Bij borstvoeding heb je idd een regeldag met 6 weken. (volgende week dus) Ik maak me nu niet druk, maar ik kan me voorstellen hoe zwaar het voor jou moet zijn geweest in het begin. Je voelt je als ouder toch machteloos en als zoiets lang duurt vreet t energie en wordt je kortaf.

Maar ach vandaag begon ze de dag met een grote lach naar mij en papa alsof ze gisternacht goed wilde maken. en dat heeft ze

@happy: ik heb de wedstrijd gezien en spanje heeft verdiend gewonnen. Laatst attendeerde iemand me ook op de namen van de spelers. Dat wist ik niet eens.
@rimke: ik hoop ook dat jouw theorie voor klaasje klopt.

sterretje; ik zou toch proberen om verder te gaan met het inbakeren , iemand die ik ken die wilde er ook steeds niet aan want haar kindje was ook heel onrustig en huilen enz. en toen heeft ze later toch mijn bakerzak gebruikt en het hielp super, ,

xx linda

Terug
Bovenaan