Klusbabes 27 !!!!

@rimke: wat een mooie buik. het kan ook zijn dat juist de bovenkant gevuld gaat worden de komende weken. thema groen, klinkt gezond.
@bambi: ik heb met jullie te doen met dit weer. ik ga zelf dan ook nergens heen. gelukkig staat er niet veel op planning deze week.
@linda: de yoga-lessen gemist lees ik. nou, ik heb ook geluk. de na-zwangergym gaat niet door, pas in sept.   en het babyzwemmen heeft ook vakantie, is ook pas in sept.
eet lekker met je pa.

@linda: maar ze slaapt 's nachts altijd goed. was alleen vannacht. en als ik haar onrustig vindt zal ik echt wel inbakeren. moet alleen mijn tante vragen hoe t precies moet. heb nu eigen creatie gemaakt. maar hoop eigenlijk dat t niet nodig is.

he sterretje, ach net wat je zegt er zullen miss nog wel meer van dit soort dagen komen, maar als ze het merendeel van de week goede nachten heeft, dan kan je zon dagje makkelijk aan hahah. met goede nachten bedoel je dan dat ze al voledig door slaapt. zou fijn zijn, wij (mijn zusje en ik) sliepen na 2 wk al door. Toch hoor ik tegenwoordig dat dit niet zo snel meer gaat, hoe zal dat komen.??
Mensen maken die kleintjes toch niet wakker snachts. lekekr laten slapen hoor hahah, vroeg genoeg als ze zelf roepen.

rimke aan het groene voer deze week. heb nog een lekker receptje voor een spinazieomelet. komt uit het 1e boek van sonja bakker, maar lekker dat ie is.

linda en gaat de yoga door of ist al vakantie.

lig ff op bed te rusten, slapen doe ik nu niet meer, ookal zou ik willen, dan heb ik eten niet op tijd klaar als me man thuis komt, of geen zin meer om te koken.

xx bambi

hey meiden

over dat inbakeren ik bedoel het niet verkeerd hoor, sorry als het zo overkomt, maar zoals ik het heb meegemaakt joey krijste dus echt 24 uur op een dag en was bijna nooit stil dus in mijn geval was het inbakeren echt een oplossing en het gaf, maar als ze dus wel lekker in de nacht slaapt zou ik het inderdaad ook nog even aankijken
mijn bedoelingen zijn in ieder geval goed

ik heb weer visite dus ik ga weer effe stopppen tot straks

xxx linda

Linnie, ik zie niets verkeerds in jouw opmerking hoor! Ik hoor veel vaker dat inbakeren ontzettend goed helpt. Ik heb zelf het boek van Ria Blom al gekocht, gaat ook over inbakeren en orde rust en regelmaat, hahahaha!

Het is hier rustig! Iedereen aan het genieten van de mooie zomeravond?
Ik heb lekker een boek gelezen onder de parasol, was een hele tijd geleden dat ik buiten heb gezeten!
Met mijn bekken gaat het vandaag eigenlijk hartstikke goed! Bijna geen last, net zelf de vloer van de plee geboend en ik kon gewoon weer opstaan! Ben benieuwd hoe het morgen op het werk gaat!

andijvie stampot was zalig, lekker met spekjes en boursin...........heel gezond.........

Bambi: ik hou me aanbevolen voor het recept van de spinazie omelet hoor!

Meiden, ik ga lekker vanuit bed naar "memories" kijken, morgen gaat weer heel vroeg de wekker en morgen middag moet ik naar de VK.
Ik kom tussendoor nog wel even buurten want volgens mij gaat Klaasje morgenochtend weer testen................en ik ben niet nieuwsgierig!!!

Truste allemaal!!!

zo de visite is weer weg en ik zit nu effe met de buurvrouw buiten te kleppen dus ik ga ook afsluiten

rimke; fijn dat je vandaag geen last van je bekken had, hopelijk blijft dat nu even zo, succes morgen met werken en bij de gyn,

meiden iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Voor rimke:

Ingrediënten Spinazie ommelet:

225 gr bladspinazie (Iglo diepvries)
1 grote aardappel
1 ui
1 teentje knoflook
50 gr achterham
2 el olijfolie
4 eieren
zout
peper
Bereiding: Verwarm de spinazie in een pannetje circa tien minuten op laag vuur. Schil de aardappel en snijd hem in kleine blokjes. Pel en snipper de ui en de knoflook. Snijd de achterham ook in kleine stukjes. Verhit de olie in de koekenpan en bak de aardappeltjes circa zes minuten. Voeg de ui, knoflook en ham toe en bak dit zo'n vijf minuten mee tot de uien zacht zijn en de aardappels gaar. Klop de eieren los. Meng het aardappelmengsel en de spinazie er doorheen. Breng het geheel op smaak met zout en peper. Doe dit mengsel in de koekenpan en bak het zo'n vijf minuten op matig vuur. Laat de omelet op een deksel glijden en keer hem om in de pan. Bak nog één tot twee minuten. Snijd de omelet in punten en serveer deze met een frisse salade en een warme pistolet.

Weet alleen ff niet hoe je dat moet doen met verse spinazie, want zo maak ik dat nooit, hhahaha

Terug
Bovenaan