Klusbabes 27 !!!!

rimke werkse morgen en alvast succes voor bij de vk.

hier samen met me man de tuin gedaan. onkruid kwam weer flink tussen de tegels door, dus me man moest ruchten. ik kon de klimop van het lage fietsenschuurtje weer bijknippen want elke keer als ik naar me containers liep liep ik met me hoofd in de klimop, het groeit als kool. de grijze container ff gesopt, ding stonk echt giga. nou ben ik weer helemaal blij, kijk als die kleine nu geboren word ik me tuintje inorde hahaah

nu is me na geloof ik haakje op de babykamer deur aan het zetten, zodat de katten niet naar binnen kunnen maar dat de deur niet helemaal dicht zit, maar ik hoor een hoop gevloek en gemopper van boven komen, word daar helemaal kriegel van, alsof ik nu de oplossing heb. tja weet ook niet hoe je een ijzeren haakje in ijzeren deurposten krijgt. een normaal huis heeft houten posten, nee ons huis heeft ijzeren. ach arme vent van me.

stap zo lekker onder de douche, want voel me rug een beetje heel goed, toch te fanatiek staan bezemen.

Hee meiden,

Ben ik weer even.. Een rommelige week achter de rug.. Dus als ik even tijd over had ben ik even lekker op de bank gaan zitten..

Ga eerst maar even reageren op iedereen (altans.. even rpoberen..)

Linda: Welkom terug.. Zo te lezen een fijne vakantie gehad..  Nu nog lekker weekie vrij?? Want je zou eigenlijk 4 weken gaan toch?? Wel leuk hoe je vader reageerde..

Bambi: Nog eventjes.. en dan kan ook jij je wondertje in je armen houden!!! Sterkte de laatste weken..

Sterretje: Gelukkig werkt dat inbakkeren wel.. Hoop dat het een fase is en datnhet binnenkort weer wat beter gaat.. nog een week of 4?!? dan meot je alweer aan het werk toch.. heb je er al weer een beetje zin in?

RImke: Lekker onder de parasol gezeten.. Wij zijn ons balkon aan het opknappen.. en nu we er anderhalf jaar wonen.. heb ik voor het eerst langer dan 5 min. gezetten.. VInd het altijd vervelend dat de katten dan gaan zeuren.. Dus we zijn maar even met z'n 2e buiten gaan zitten ik met me boekje en me ventje letten op de katten..
Gelukkig wat minder last.. Nou maar hopen dat het zo blijft..

Happy: Fijne vakantie meid.. Ben net iets te laat maar alsnog een fijne vakantie!!

Nou ondanks een gekke week ga ik toch het één en ander even vertellen..

laat ik maar met het slechtste nieuws beginnen.. WOensdag is een goede vriendin en oud klasgenoot van mij opgenomen in het ziekenhuis.. ze is nu net 20 weken zwanger en had al weeën.. Ze had ook een hele lage bloedduk 90/44 en haar ijzer was 6.25 ipv bij een normaal mens 10.. ook voelde ze zich al weken niet lekker.. Nu is ze sinds gisteren weer thuis en had al gelijk weer harde buiken.. nu weer even aankijken en anders weer terug.. voorlopig geen bedrust.. mag gewoon rondlopen thuis maar niet stofzuigen dweilen e.d. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..

Met het oog op het bezoek aan de gyn volgende cyclus.. Hebben we vorige week aan mijn moeder verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden.. Ik was voorbereid op een preek en een hoop geschreeuw.. maar ze nam het heel goed op en zei dat het onze keuze was en zij het wel ok vond. Ook had de doktersassistente zich al verluld.. Me ma belde voor een afspraak voor me zusje en zei: Ik wil een afspraak maken voor me dochter.. O zegt de assistente diegene die overtijd was?.. Dat zij mijn moeder al genoeg..

Zo ben ik weer een beetje bij.. Ga ff lekker klooien op internet nog..

Meiden weltrusten voor strakkies!!

xxxx Mamoetje

@mammoet: ik schrik echt van de onproffesionaliteit van die assistente. Ze hebben potjandorie beroepsgeheim. Maar een geluk dat je t nu zelf ging vertellen en ik ben blij voor je dat je ma het rustig opnam. Ik hoef gelukkig pas over 9 weken te starten. Ik heb erna nog verlof. Gelukkig, want ik zie niet hoe ze over 4 weken al een ritme heeft. En , ik hou veel van mijn werk, maar ik mis het totaal niet. Dat komt ook omdat de tijd omvliegt tijdens je verlof.
@linda: ik was niet boos op je hoor. Dus was van beide kanten niet verkeerd bedoeld .
@bambi: haar eruit halen, hahaha. Ik hou van slapen. Zie ik eruit alsof ik haar eruit zou halen, hihihi.
Wat het doorslapen betreft, dat houdt bij haar in dat ze 4 uur slaapt en vervolgens zich om de 2 à 3 uur meldt. Bij kinderen die flesvoeding krijgen kan daar langer tussen zitten. Heb jij misschien flesvoeding gehad, omdat je doorsliep? Ik ken slechts 1 iemand waarvan de kleine op borstvoeding doorsliep, maar dat zijn echt uitzonderingen.
Dus je tuin is lekker klaar. We hadden de onze toen ook gedaan. Helaas schreeuwt ie nu om weer een beurt.
En manlief is aan t vloeken? Lekker uit de buurt blijven, hahaha.

@rimke: gelukkig geen last van je bekken. hopelijk blijft t zo.

Vandaag heb ik iets meer kunnen doen. Ze heeft goed geslapen en was toen ze wakker was lekker vrolijk. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vanavond doet. Ik hoop dat ze goed kan doorslapen, want voor haar is het veel vervelender. Gelukkig heb ik morgen niets speciaals opstaan. Ik heb echter in 1 dag tijd de laatste helft van de week alweer vol gepland .

Mamoetje; wat klote zeg voor je vriendin, ik hoop dat t goed afloopt. En zeker onprofessioneel van die doktersassistente. Wel fijn dat je moeder t goed opneemt

Rimke en Bambi; wat een mooie buikies hebben jullie!!! Leuk om te zien

Linda; welkom terug!! we hebben je gemist

Jacqy; jij ook welkom terug!! jou hebben we korter gemist hihi

Happy; denk te laat, maar alsnog fijne vakantie. En hopen op een pos. test

sterretje, ik heb wel een tijdje bv gehad maar me moeder ging reelijk snel weer aan de pil dus toen liep de bv achteruit, dus kan wel kloppen dat we fv kregen, zal het eens aan haar vragen hoe dat nou zat, want geloof dat we maar 2 wk bv hebben gehad ofzo, snap ook niet waarom zo kort. me moeder wilde zeker snel van bil ofzo whahahah
hoop dat je week niet te vol heb gepland, geen idee of baby's ook last van 30 gr. kunne hebben.

mamoetje, wat naar voor die vriendin van je. maar geloof dat ze met een ijzer van 6 .25 net op het randje zit van een tekort. maar die bloeddruk is wel laag. tja snap wel dat ze in het zh huis ook niet veel kunne doen voor der. 20 wk is nog erg vroeg. als ze zelf maar rust houd.
ook heel slordig van die assistente van je dokter hoor, dat had niet gemogen. gelukkig heb je je moeder ingelicht en pakte ze het goed op.

nou hier lekker gedoucht en  nu languit op bed, rusten rusten rusten. ik hoop vanacht te slapen, maar de waaier staat al weer aan hier, warmmmmmm.
heb ook steeds vaker harde buiken, die doen niet zeer, maar word wel ierie, want soms echt zon strak gevoel dat je ff adem tekort heb ofzo.
ook had ik net een krampje waarvan ik dacht. mmh wat is dat ? maar er kwam geen volgende hahaha. heb sinds vanmiddag zoiezo last van darmen, het heen en weer naar de plee,maar ben   nu leeg geloof ik hahah. ohja en ook meer slijm verlies.
ben benieuwd ????

xx bambi

Klaasje; misschien toch een dun streepje op de test?? spannend hoor

Dames, heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om te buurten. Het is niet dat ik afstand wil nemen hoor, maar gewoon geen tijd.

Ga nu ook weer stoppen,   vriendin is net weg, en wil nog even bij vriendje op bank zitten

tot laterrrr

He meiden!

Nou, nog steeds geen tijd gehad om bij te lezen. Vandaag weer de hele dag op pad geweest. Morgen ook geen tijd. Gaan naar de Efteling, eerst bespreken wbt trouwen (leuk!!!!) en daarna het park in.

Zag wel dat het voor Happy en Klaasje spannend is. Ik duim heel hard.
Happy, fijne vakantie meid!

Bambi en Rimke, mooie buik foto's joh! Ik wil ook!!! hahah

Ga mijn bedje in, morgen vroeg op!

Truste!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan