Klusbabes 27 !!!!

goeiemorgen meiden

bambi: zo de tuin ziet er weer tip top uit bij jullie haha, en hang het haakje aan de kinderkamer ondertussen, inderdaad de meeste deurkozijnen zijn van hout,   heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?

jacqy: veel plezier bij de efteling vandaag en ntuurlijk ook in het park

sterretje: dus je hebt gistern iets meer kunnen doen dat is wel lekker, en het is voor de kleine ook vervelend die zal zich gerust niethelemaal top voelen want die uk is zomaar uit een lekkere warme knusse buik zomaar de grote mensen wereld in geworpen haha,
hopelijk gaat het vandaag ook goed

mamoetje: jeetje zeg wat erg voor je vriendin hopelijk komt het wel allemaal goed, en wat een doktersassistente is dat zeg, dat mag ze helemaal niet zeggen, maar gelukkig zouden jullie het al vertellen en gelukkig vatte je meoder het nieuws goed op,

meiden ik ga even een broodje eten want we komen weer net uit onze bedjes ,heerlijk

fijne dag vandaag en ik kom straks nog eventjes

xx linda

AAaaargghhh!!!

Wordt echt knettergek! Heb nu al voor de 3e keer negatief getest!! Baal er echt van, want wordt ook niet ongie. Ben nu 6 dagen overtijd.... En m'n borsten zijn gevoelig niet te zuinig. Kon gisteren amper hardlopen, zo zeer deed het. Zijn ook nog echt groter.
Zucht.... misschien schijnzwanger of zo?

Sorry voor m'n ego verhaal, weet echt ff niet waar ik aan toe ben....

goedemorgen,

klaasje wat kut joh weer nega, snap dat je er wel gek van word, vooral als de symptomen er gewoon zijn voor een zwangerschap. geef de moed niet op, sommige vrouwen testen gewoon pas ruim 2 wk overtijd posie, die maken niet genoeg hormoon aan in het begin.

linda het is gelukt hoor met het haakje, vraag me niet hoe, heb hem lekker laten kloten hahah, nee ik ging naasr boven om te douchen en ineens lukte het, hij zei wel, goh had ik dit nou een half uur eerder gedaan, dus hij zal wel een ingeving hebben gehad.

nou wat een kut nacht weer, moelijk in slaap gekomen gisteren, veel gerommel. echt pijnlijke steken zonder regelmaat, dus kan er nog steeds niks van maken. zo kan het natuurlijk nog weken duren.

ga ff verder ontbijten.

xx bambi

ooooooohhhhhhhhhh wat is het warmmmmmm.
heb bet toch ff wat in huis gedaan, want morgen word het niks en gisteren ook niet veel gedaan. dus ff gestoft,gezogen en gedweild.   zit met nu het apengapen te zweten.

vandaag doen we dus niks meer ...... ga lekker een filmpje kijken ofzo met al mijn gordijnen dicht.,   rot zon. hahah

xx bambi

klaasje: balen dat je nu weer negatief hebt getest en wel verschijnselen hebt, maar geef de moed niet op , ik tesste met joey ook pas na 2 weken overtijd positief dus alles kan nog hoor

bambi; jeetje meid weer een slechte nacht gehad en allerlei gerommel en steken, wie weet zijn het voorweeen dat zou kunnen, afwachten meid het wordt wel spannend nu, en ga jij maar lekker met alle gordijnen dicht tv kijken en hou je maar rustig met deze warmte

hoe zou het met happy zijn, ik ben zo benieuwd ik hoop zo voor haar dat het  raak is,
en ik heb al een week heel veel last van dat slijmverlies, sorry voor details. maar ik heb dat dus nooit, misschien dat ik ongi ga worden ofzo ach wachten maar weer

ik ga even verder met eten koken

xxx linda

Zo, eerst even namens happy: temp is nog hoog, is heel erg lekker waar ze zitten, gister wel migraine maar vermaken zich prima!

Ik heb zojuist gewerkt, nu veel pijn. Zo naar de Vk, kom vanmiddag weer buurten!!!

@rimke: wat rot dat je weer zo'n pijn hebt. Is dat nu van het werk? en happy had migraine, dat is balen vooral als je niets mag gebruiken ervoor.
@bambi: hmmm, voorweeen?
@klaasje: jee, ik kan me voorstellen dat je t even niet weet. en heb je normaal een regelmatige cyclus?
@jacqy: lekker naar de efteling. ik ben benieuwd wat jullie aan ideeen hebben. of blijft dat nog even geheim?
@bieb: hoe bevalt je nieuwe werkplek eigenlijk?

Hier hebben we een rustige nacht gehad, dus het was maar 1 nacht gelukkig. En over 3 weken volgt weer een ontwikkelingssprong. Dan kan ik me alvast voorbereiden. De kleine is weer heel tevreden en vrolijk. ze ligt nu tegen mijn schouder met de hik.

@rimke: succes bij de vk.
@linda: slijmverlies, wat zou t kunnen zijn?
@bambi: slijmverlies, ohhhh en gerommel. Nou, ik geef t een week, maar niet langer. De pool moet even naar boven worden gehaald, want ik weet niet meer wat ik geschat had. de 13e geloof ik, de uitgerekende datum.

Terug
Bovenaan