Klusbabes 27 !!!!

he,

zo met alles dicht is het best  te doen in huis. net de film moordwijven gekeken. vond het nou niet echt een woh film hahah.
zit nu lekker tosti te eten.

linda wat was jou lunch ?

jacqy vanmorgen vergeten, maar fijne dag in de efteling. lekker nog in de achtbanen, nu kan het nog hahaha.

kut rimke dat je na het werken toch weer veel pijn heb. succes straks bij de vk

sterretje fijn dat vanacht ook goed ging. tja voorweeen ? geen idee hoe dat voelen moet. heb soms eens een krampje waarvan ik denk, dat doet de baby niet en het is niet lekker. maar goed het houd niet lang aan en zie geen regelmaat. Kan dus nog weken duren hahaha.

ff me tosti verder eten.

xx bambi

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje

ga het hondje uitlaten en dan een bakkie halen bij me ouders, oma komt ook.
verder relaxen.

xx bambi

Zo, ben weer goedgekeurd voor de komende weken.............ligt goed op schema qua groei, nog niet ingedaald maar met de krampen en steken die ik heb, is het duidelijk dat ons meisje aan het twijfelen is: zal ik wel, zal ik niet............even mama plagen! Ze ligt wel met haar koppie beneden.
En dat bekken, ik kan er niets aan kapot maken dus dat plannetje wat ik had van twee ochtendjes in de week is prima, hou ik het niet vol is het ook prima.............

Klaasje: ik zeg, naar de dokter ermee en bloed laten prikken, ben er nu klaar mee, en jij ook geloof ik!

Bambi: flink wat gerommel! Ik zei gister al, dit duurt niet lang meer, en je slijmprop aan het verliezen, ik zeg hoezee! Even wachten tot het weekend want dan is het wat koeler!!
Doe lekker rustig aan meid, gordijnen dicht idd en voeten omhoog. Geniet van je tosti!!

Linnie: slijm???? Een eigen eisprong??? Zou het...............

Sterretje: hoe is het met die troela van jullie? Goed geslapen vannacht? Volgens mij lees ik er zo overheen..............ga zo nog eens even lezen!

Mamoetje: wat ontiegelijk slordig van die assistente zeg, dat mag echt niet, vraag maar aan Jacq!

Jacq: ja, vertel meid, ben dol op huwelijksverhalen!!!! En gelukkig ook niet nieuwsgierig..................

Kreeg van happy dus een sms, zie boven. Heeft natuurlijk zalig weer zo, en in een bosrijke omgeving dus ook nog wel te harden! Ben zo benieuwd voor haar..............

bambi: lekker aan een tosti, wij hebben aardappelen met bloemkool en spinazi gegeten, en je gordijnen zitten nog steeds dicht hahah, veel plezier bij je ma, en je oma

rimke; veel pijn balen meid, heb je ook een bekkenband?, en alles was weer goed bij de vk, gelukkig maar haha en de kleine zit je te pesten met of ze wil indalen of niet, wat gemeen van die uk hahah

sterretje: ze heeft een goede nacht gehad dat is lekker , en ze zit lekker tevreden en vrolijk bij je, dat is heel erg fijn,

ik ben ook zo benieuwd voor happy maar ik heb er wel een goed gevoel over bij haar, en vooral dat haar temp nog zo hoog is, zou ze morgen gaan testen, en fijn dat ze het naar haar zin heeft en het is natuurlijk ook super lekker weertje,

ik ga even naar de supermarkt toe en daarna lekker voor in het zonnetje zitten

xxx linda

hoi,

rimke fijn dat alles in orde was. wat gemeen dat jullie meisje je zo pest met der wel indalen ofniet hahaha. jij moet indd maar kijken hoe je het trekt met werken, maar ach nog een paar diensten toch

linda wij hadden gister bloemkool jammie, maar met dit weer. nee bedankt.
wij eten staks lekker shoarma, maak het wel zelf klaar hoor.

nou lig nu op bed en ga zo ff me luiken sluiten. de ven staat op multispeed en alle gordijnen houden we dicht dan is het nog 25 gr binnen. pffffffffffffff

morgen moet ik weer naar de gyn. ben benieuwd , me moeder zegt dat ze me gaan houden daar.  want ben niet helemaal gezond. tja voel me wel slappjes, maar denk zelf dat dat door de hiite komt. eet gewoon goed en drink voldoende. voel me toch al weken niet lekker, maar heb ook me goede dagen toch ?
me man zou proberen morgen ochtend vrij te krijgen, kan ie mee, anders gaat me moeder wel weer mee, maar moet ik zelf rijden, en 30 gr en zelf rijden. mmhh.

nou ga ff liggen.

xx bambi

Bambi:

Ga er idd maar vanuit dat ze je houden, dan valt het allemaal mee..........
Is misschien ook wel fijn toch, als je niet al te ziek voelt kun je het misschien best hebben en hoef je niet al te lang meer te wachten op je kleintje. Zo is het ook niet veel en ik vind dat je je er dapper door heen slaat. Mag ook gezegd worden toch?!

Ben benieuwd en hoop het beste voor je morgen!

Dikke kus en trouwens, bedankt voor het recept, klinkt erg lekker!!!

Zo, heb al lekker de boontjes salade gemaakt, die staat in de koelkast om zometeen lekker opgepeuzeld te worden. Lekker met een burgertje, kippepootje en worstje, klaar!!!
En dan nog naar de ijsboer ofzo om een ijsje te scoren..............en dan vanavond nog wat bitterballen! Hoera, hoera, hoera!!!

Terug
Bovenaan