Klusbabes 27 !!!!

@bambi: ik hoop voor je dat ze je niet daar houden, maar t is net wat rimke zegt, ga er vanuit, dan kan t alleen meevallen. Hier heb ik ook alles dicht gehad, maar nu begint helaas de temp. ook flink op te lopen. er is kans op onweer morgenavond als t goed is. dan kan de hitte weer uit de buitenmuren. De kleine is met deze warmte in een romper gekleed. eerst zonder sokjes, maar toen voelden de voetjes wat koud aan. vandaag is ze helemaal in t roze.
@linda en bambi: ik krijg honger van jullie. en ik heb bijna niks in de koeling. (geen zin om de deur uit te gaan met deze warmte.) Gooi eens wat voedsel over.
@jacqy: was t druk in de efteling? met deze warmte en in deze periode zal dat wel t geval zijn. Ben benieuwd.
@rimke: de kleine twijfelt, hihi, geef haar eens ongelijk. morgen haptonomie. wat heeft ze tot nu eigenlijk verteld? ik heb van de week babymassage. ze zien het als communicatie met je baby. ik ben eens benieuwd.
@bieb: nog 5,5 weken!!! Alles al geregeld? Oh ja, hoe zit t met de huwelijksreis? gaan jullie aansluitend aan jullie bruiloft? En zo ja, zijn jullie al uit de bestemming? Ik was trouwens luca vergeten, deze plaats l;igt ook in de buurt van de andere toscaanse plaatsen die ik je noemde.
@pip: en voel je je al iets beter? Al iets van kruimels gehoord?

Vandaag waren we lekker lui. de hele dag in bed gelegen. tussendoor beneden geweest voor mijn brunch en een tussendoortje. en jawel na haar speeluurtje is madam op mijn schoot in slaap gevallen. ik leg haar even in de box.

rimke: het pavlov-effect begint hier te werken. Het water loopt me in de mond. gooi eens iets over!!!

ach wat een heerlijke dag beschrijf je daar, lekker aangekeuteld in huis!
Heerlijk toch! En lekker dat grietje alleen in een roze rompertje en sokjes.........hahahaha! Krijgt ze al van die lekkere spekpootjes?
Heb jij het idee dat je alweer wat hersteld bent van alle toestanden? (de bevalling dus........)
Tja, morgen weer haptonomie, we gaan verder met de bevalling. Vorige keer heeft fons me leren knijpen zodat ik de weeen niet zo erg voel en ik heb me op een bepaalde manier leren concentreren op zijn handen tijdens het knijpen zodat ik de pijn niet voel........ach en verder nogmaals: heb het idee dat ik iets moet voor de bevalling en dit leek me leuk..........uiteindelijk moet je het toch zelf doen.........ofzoiets......

Morgen babymassage, schijnt wel heel leuk en lekker te zijn voor die kleintjes hoor! Ben benieuwd wat je er van vind!

Je mag hier mee eten hoor, zal wat extra stoelen klaar zetten!

Nogmaals, altijd vanharte welkom! Mee eters vind ik altijd gezellig!
Heb gierende honger dus ik hoop dat fons het ook niet al te lang meer uithoudt!
Wat eten jullie dan??

@rimke: wij gaan aan de rijst vandaag. Ik had weer voor 2 dagen gekookt. Dat werkt wel goed moet ik zeggen.
En ja de kleine heeft al een week of 2 lekkere spekbeentjes en hamsterwangetjes.
De vraag naar de haptonomie was uit pure belangstelling. Ik ben namelijk echt benieuwd hoe het werkt. Ik zou nl. achteraf gezien niet de gym hebben gedaan.
Ik kom eraan!!!!! hihi

ik ben ook benieuwd naar de massage. Ik denk ook dat ze het lekker zal vinden. ik hoop dat ik het dan kan gebruiken op momenten dat ze niet helemaal lekker is of krampjes heeft. En gezien ik bij de baby-massage niet aan vakanties gebonden ben zoals bij het babyzwemmen  ga ik dat nu doen ( 3 sessies zijn het)
hoe voel je je met deze warmte?

Sorry, inenen een enorme honger, dus maar begonnen met eten.........om half 6.............hahahahaha!
Wel heerlijk, fons leert het op de bbq! Lekker sappig vlees met een knapperig korstje! En de salade was ook heerlijk!

Ik moet zeggen dat ik de haptonomie een beetje tegen vind vallen, maar het idee er achter begrijp ik volkomen en daar sta ik ook achter. Wil ook na de bevalling kijken of er niet iets met mijn migraine gedaan kan worden, je leert gewoon beter in contact met je lijf te staan, en ik geloof dat dat heel goed is. Of ik er voor de bevalling iets aan ga hebben weet ik niet. Maar goed, dat heb jij met de gym ook. April was erg enthousiast over zwangerschaps yoga..........misschien is dat iets voor de volgende keer?
Heerlijk hoor, die hamsterwangetjes enzo..........om op te vreten toch!?

Baby zwemmen is wel heel leuk, maar inderdaad waardeloos dat ze allemaal vakantie hebben, kun je niet zelf met haar een beetje gaan dobberen alvast? Is wel leuk, maar je moet het wel durven, kan me ook voorstellen dat het heel leuk is om met haar te doen!

Ik voel me vandaag nog best aardig, hoewel het zweet me nu uitbreekt..................en mijn vingers en enkels zijn opgezwollen valt het nog best mee, maar ik vrees morgen.........hahahahaha!!!

Terug
Bovenaan