Klusbabes 27 !!!!

hoi hoi,

ff met de laptop op schoot in de tuin met een kop thee.
rimke je eten klonk weer heerlijk. ik hoop da tje echt wat hebt aan de haptonomie, en dat het minder zweverig is als het klinkt hahah.

sterretje, ooh je heb al een lekker bolle meid dus. aan de babymassage dus. Weet je ik ben niet zo van al die hype dingen. ze verzinnen de gekste dingen tegenwoordig. babygym, babymassage, babyhapto hahah. deze dingen dus ook voor de zwangere, doe mij maar gewoon dan is het al gek genoeg. babyzwemmen lijkt me wel weer leuk. maar dat bestaat al eeuwen haha

tja ik ga er eigelijk niet zomaar van uit dat ik blijven moet hoor , zo beroerd gaat het tocvh niet. Baal een beetje want me man kan niet mee, te druk op het werk, maar hoef gelukkig ook niet zelf te rijden want me pa gaat ook mee. Ik zet elke weer braaf me ziekenhuis tas klaar hoor, en morgen gaat ie zelfs mee in de auto jaja. maar hoop dat ie gewoon in de auto blijft hahah.

ben af en toe net zon dalmatier joh, van het vocht heb ik overal wiite vlekjes en net zag ik weer sterretjes, hoeveel zijn er ?
maar ben wel weer glad en gestreken hoor.

xxx bambi

O, die witte stippen heb ik ook! kan ook te maken hebben met je slechtere vaten volgens mij hoor, je vaten worden slapper tijdens de zwangerschap, ik heb die stippen op mijn armen en benen..............al een hele tijd.............slechtere doorbloeding......ofzo.....

Ik ben lekker gedouched en zit in een niemanddalletje op de bank te puffen..............warm!!!!

hey meiden

sterretje; de kleine heeft lekkere spekbeentjes en hamsterwangentjes, ik vind dat toch zo lief bij baby's haha maar die van mij heeft dat nooit gehad, haha en je gaat naar babymassage het schijnt te geven bij die ukkies echt een contact tussen ouder en kind

bambi: ga er maar vanuit dat ze je houden morgen, dan valt het inderdaad mee, en ik had ook totaal geen klachten toen ik die hoge bloeddruk had met joey maar het was de bedoeling dat ik toen 10 weken in het ziekenhuis moest blijven maar na 4 dagen mocht ik weg met de belofte dat ik de 10 weken thuis ging liggen, ik ging ook heen voor de controle toen en moest toen blijven, maar je moet over de andere kant denken dat het maar voor 2 hooguit 4 weken te doen is, maar ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon weer naar huis toe mag, succes in ieder geval alvast voor morgen

rimke; en hebben jullie nog een ijsje gescoort vanavond, en staks aan de bitterballen las ik jammie hahaha

jacqy: hoe was het in de efteling en hoe was de trouwlocatie in de efteling?

ik zit nu lekker buiten in de voortuin en joey die wil niet slapen die ligt steeds te schreeuwen maar ik vindhet goed ik laat hem lekker schreeuwen, hopelijk valt ie zometeen wel in slaap maar hij was wel nog erg wakker,

xxx linda

He meiden!

Lekker naar de efteling geweest! Was erg warm, ook wel druk, maar gelukkig niet te druk!

Eerst een afspraak gehad met de dame van het trouwen. Was erg leuk. Alles staat nu vast. En mocht ik zwanger raken en dan ongeveer uitgerekend zijn, kan ik het gewoon verplaatsen, mist ik het op tijd meld natuurlijk.
Ga van de week even informeren of ik afspraken kan maken voor jurken! leuk!!!

Klaasje, jeetje meid! Alweer negetief getest! Hoop zo voor je dat het van de week wel raak is! ik duim hoor!

Voor Happy is het ook spannend zeg! ik duim!

Bambi, hoop voor je dat je toch naar huis kan na de gyn. Vind het knap van je hoe je het zo uit houd hoor!

Rimke, ook wat vocht aan het vast houden zo te lezen. Maar je bent gelukkig nog erg positief!

Sterretje, leuk zeg baby massage. Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Linda, hoe was jou vakantie. Las het stukje over je vader, echt zo lief! Hoe gaat het verder met je? Heb je nog lang gevloeid?

Pip, Renee, hoe gaat het met jullie? Hoe voelen jullie je?

Meiden ik ga even met de beentjes omhoog, ben kapot van zo'n dag! Morgen komen er vakantiefoto's op hyves!

Liefs Jacqy

hey jacqy: fijn dat alles nu is geregeld en dat alles ook nog verplaatst kan worden mocht je zwanger raken, en nu lekker jurken uitzoeken, ooo ik   wou dat ik dat nog mocht doen hahaha

xxx linda

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

juni.
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 11e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He lin!

haha, ja heb er helemaal zin in! nu nog sparen! hahahha maar dat komt wel goed!
Hoe gaat het met je?

Liefs Jacqy

jacqy: ja haha ik vond het zo'n mooie dag dat trouwen niet normaal meer, haha, en met mij gaat het wel weer goed hoor, ik heb nu vandaag wel best veel last aan de linkerkant waar ik ben geopereerd, maar dat zal er allemaal wel bijhoren en ik moet volgende week weer naar de gyn toe dus dan hoor ik het wel

xxx linda

Terug
Bovenaan