Klusbabes 27 !!!!

meiden ik ga er weer mee stoppen me batterij van de laptop is bijna leeg

iedereen een fijne avond en morgen ben ik er weer

xxx linda

Jacqy; joepie, nu gaat t voor jou ook beginnen, lekker dingen regelen voor je bruiloft. Jurk is t leukst. Zou de datum maar niet tegen te veel mensen vertellen, straks ben je zwanger en dan moet je iedereen melden dat t later wordt haha (of eerder)

Sterretje; werk bevalt goed. Het is redelijk rustig, maar vandaag beetje chaotische dag
Kan je niet eens foto van je kindje plaatsen?? anoniem hihi

Klaasje; g$%^%dorrie, weer neg getest. Ben ix 5 dagen overtijd geweest, gek wordt je daarvan!!! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt

Happy dus nog hoge temp. OOk duimen voor haar

Bambi; spannend zeg die klachtjes van jou. zal in ieder geval niet lang meer duren

Rimke; beetje last van dikke vingers en enkels? Morgen wordt t nog warmer....

Linda; heb je trouwens al je ei gehad? Heb er misschien overheen gelezen hoor...

Vanavond zijn we voor bruidstaart gaan kijken, het wordt dus een ijs bruidstaart. Hmm met heerlijke smaken.
Bedankjes heb ik ook besteld, van de week nog even poppetje voor op de taart, autoversiering, schiet op allemaal.

Denk trouwens dat we dit keer 'normaal' gaan klussen. Dus niet met spoelen, en gewoon relaxt. aan de ene kant wil ik een maandje overslaan, en toch ook weer niet. Dus nu kies ik gewoon de gulden middenweg haha. En mocht t raak zijn, nou dan heeft t zo moeten zijn. Slik nu braaf elke dag die Shatavari capsules en mijn vriend tarwekiemcapsules.
21 juli zijn we trouwens precies een jaar bezig. Kan me de datum nog heel goed herinneren. Was de dag dat we naar broertje op bezoek gingen ivm hartaanval, en zus was dag ervoor jarig.

ga weer stoppen, tot morgen misschien!!

vergeet trouwens te reageren op Sterretje haar vraag. Ben nog niet helemaal uit de vakantie. Ben ook aan t kijken bij Griekenland. Ach we hebben nog even

rimke ik heb die stippen altijd als ik dus te lang met me benen naar beneden zit, mar heb ze nu ook in me armen en handen en eigelijk overal wel. en aangezien we al een tijdje geen enkels meer hebben hebben de kenkels het overgenomen.

jacqy fijn dat alles bij de efteling is geregeld en nog een leuke dag van heb gemaakt. en ja het jurken passen is echt   van de leukste dingen haha

bieb lekker ijstaart. mmhh ja gaat voor jullie nu echt opschieten. hoop dat je alles op tijd gereegld krijg en niet op het laatst nog moet stressen. fijn   dat het werk zo bevalt.
tja wat het klussen betreft moeten jullie doen wat jullie het prettigst lijkt. als je trouwt zou je als het raak is amper 6 wk zijn, dus ik zou voor het eggie gaan, maar das mijn mening maar hahaha.

lin is joey nog opgehouden met schreeuwen ? lekker buiten gezeten nog?

het is hier in de slaapkamer echt stik benouwd. heb weer last van maagzuur dus douw er maar weer een rennie in. eet er gemiddeld 2 per nacht en meestal overdag nog 1, ze zeggen als je kind is ingedaald dat je dan meer lucht krijgt, not !!! onze frummel ligt volledig gedaald maar dat maagzuur word er niet minder van.
ben benieud hoe de nacht gaat verlopen.

morgen ochtend het wekkertje gezet, half 10 de deur uit. is 20 min. rijden parkeergarage gedoe, eerst plas wegbrengen op de 1e verdieping en dan om 10.15 afspraak gyn. vorige keer waren we een uur later pas aan de beurt. hoop nu noiet hoor. ruim 30 gr morgen. aaarrhhhhhgggg.

kruip zo in bed, maar onder de wol maar niet hahah

xxx bambi

@rimke: lekker ge-bbq. en toch last van de warmte. ja tegen de avond liep de temp. hier ook flink op.
de yoga heb ik ook posi dingen over gehoord en in 1e instantie wilde ik dat ook doen. t was echter dat bij mijn gym ook info-avonden zaten die wel handig waren en ik t uiteindelijk te veel vond om en gym en yoga te doen.
en t zwemmen gaan we van de zomer zeker nog doen!!!! lijkt me geweldig.

@jacqy: oh wat fijn dat jullie alles konden regelen. hadden jullie genoeg tijd om toch t park in te gaan? ik neem aan dat jullie daar ook de trouwfoto's maken? en de jurk uitzoeken, geweldig. neem je foto's, dan hebben we een beetje een idee als je t over een jurk hebt. ben benieuwd naar de vakantiefoto's.
@linda: idat zei die meneer van de massage ook over t contact tussen ouder en kind. ik vond t wat zweverig klinken. maar ja, ik kan t niet beoordelen, ik moet nog gaan, hahaha. en is het kleine mannetje tochin slaaap gevallen? is natuurlijk ook vreemd, nu t zolang licht is. wanneer gaat hij weer naar de peuterspeelzaal of hebben ze nu vakantie?
@bambi: wat fijn dat je pa meegaat, succes alvast. wat de massage betreft, ik doe t omdat ik denk dat als ze onrustig is of niet lekker is t kan helpen. bijv. als ze tandjes krijgt. maar ik snap wat je bedoelt. er zijn veel hypes en veel zweverige dingen. maar ik laat je wel weten of t iets is

@linda: hoe lang geleden was jij getrouwd? Ik kan me mijn trouwdag ook nog goed herinneren (1 jaar geleden). zou t zo weer over doen. Dus bieb en jacqy dat gaat mooi worden!!!
@bieb: bevalt t beter dan je oude baan?
Griekenland is ook mooi. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er wel nog eens heen. laat wat weten als je eruit bent wat t wordt. Ik heb toevallig vandaag ook gekeken. Frankrijk zal t worden, maar de precieze plaats is nog niet bekend. Als t maar warm is, hihi.
Trouwens ik kan me herinneren dat je op t forum vertelde over het infarct van je broer, maar was dat zo kort geleden, jeetje zeg.

Terug
Bovenaan