Klusbabes 27 !!!!

@bambi: ik hoop ook niet dat je zo lang moet wachten in t ziekenhuis. het is me daar toch een potje warm, niet normaal weer.
Hahaha, ook al benauwd. Ik vond t ook al raar dat ik op t eind nauwelijks lucht kreeg terwijl de kleine was ingedaald. Ze vertellen zoveel, maar bij iedereen is t uiteindelijk weer anders. Want die vlekjes waar rimke en jij t over hebben, die had ik weer niet. In ieder geval veel succes en denk eraan:
"De klachten zijn maar even,
een kind voor de rest van je leven"

@bieb: heerlijk dat alles geregeld is. Wie waren nu jouw ceremoniemeesters? Een vriendin en nog iemand toch? Vertrouw je erop dat je vriendin t goed gaat doen? Want met dat verhuizen van haar liet ze je mooi zitten of is t weer uitgepraat?

Dames, ik ga mijn kleine meid in bed leggen en dan onder de douche, trusten en morgen allemaal goed insmeren tegen de zon en genoeg drinken!!! Succes

zo ben me bedje uit. ff ontspannen wakker worden want ben helelmaal zenuwappig. kwam gisteren niet in slaap er maalde miljoenen dingen door me hoofd en werd daar zo stressie van dat uiteindelijk flink heb ligen janken en dat me man me moest stroosten. vervolgens toch van de moeheid in slaap gevallen en heb ik over al die dingen liggen dromen brrrr. zit er toch tegen op, maar hoop gewoon dat het allemaal meevalt.

baal gewoon als een stekker dat me man geen vrij kon krijgen, want het is te druk. het is daar elke dag druk. maar gelukkig heb me man wel tegen zijn baas gezecht, als ze   moet blijven in het zh dan ben ik weg. en dan kan het inneens wel he.
tuurlijk ben ik blij met me pa en ma, maar das toch anders, vooral omdat me moeder een stresskip is, ach dat helpt soms wel voor mij dan ben ik minder stressie hahah.

ga zo aankleden enzo , eerst ff me thee opdrinken.

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: een rot nacht gehad weer van de zenuwen is natuurlijk te begrijpen, hopelijk mag je gewoon weer naar huis toe en anders moet je maar denken dat het niet voor zo lang meer is dat je moet blijven, en fijn dat je pa mee gaat,
succes vandaag meid en asl we niks meer van je horen dan gaan we er vanuit dat je in het ziekenhuis ligt

sterretje: ik ben in december alweer 5 jaar getrouwd, ik was 25 dat we gingen trouwen en 22 dat ik ging samenwonen haha

bieb; het wordt dus een ijstaart heerlijk, en vooral als het heel mooi weer is dan is dat natuurlijk eenlekkere verfrissing,
hoe bevalt je baan je ??? en mag je wel gewoon tussendoor stoppen met spoelen?
Ik heb dus geen ei gehad maar dat had ik ook niet verwacht, eerst dacht ik omdat me temp naar beneden ging van wel maar ja dat zou een wonder zijn geweest, ik moet volgende week weer naar de gyn en dan krijg ik wel weer provera om het op te wekken en ben benieuwd wat ze dan gaan doen

joey is uiteindelijk na half 10 in slaap gevallen gelukkig, joey is ook zo van als ik wakker ben dan ben ik wakker en dan kan het nog wel even duren voor ie slaapt, Toen wij op de terugweg van vakantie gingen hebben we hem om 5 uur in de ochtend wakker gemaakt en hij heeft over die hele dag 1 uurtje geslapen en dan in de vorm van 2x een half uur, maar ach hij is niet vervelend ofzo dan dus dat scheelt wel weer dan

meidne ik moet zo naar de fysio toe en ik blijf gezellig samen met me pa eten, en daarna moet ik me spaarzegeltjes weer doen dus ik ben er eind van de middag were eventjes

xxx linda

bambi, succes meid!
Ik denk aan je en laat het maar over je heen komen ofzo...............je hebt er geen moer over te vertellen (klinkt wat hard maar dat helpt mij altijd om me maar over te geven..........) en het ziekenhuis gaat voor het beste voor je kindje en voor jou.
Denk maar zo, in het ziekenhuis is het lekker koel..........
Hoop dat het allemaal meevalt!
Dikke kus!

Goedemorgen!

Ben verbazingwekkend vlug in slaap gevallen gisteren en zowaar tot 4 uur als een blok geslapen, toen werd ik inenen wakker omdat ik moest plassen..........daarna is het weer een dramaatje geweest, wel wat weggesoezeld maar verder niets...........toen begon om half  9 mijn maag te knorren en heb ik het toch nog een uur kunnen uithouden maar het was toen echt klaar!
Heb een beetje krampen in mijn buik, zo heel even in een potje piesen om te zien hoe troebel het is, is het troebel dan toch maar even wegbrengen naar de dokter, zo niet is die kleine weer aan het rommelen!

Jacq: fijn alles besproken gisteren! Wordt spannend he? Leuk hoor! Hoe is het verder met je??
Bieb: Jullie zijn dus al met de kruiden begonnen, wat lief dat je mannetje ook zo dapper mee doet! Kan me voorstellen dat je het klussen even laat hoor, aan de andere kant, is het raak dan ben je idd 6 weken, maar kan je weer geen borreltje drinken enzo.....
Linnie: joey was lekker op dreef zeker gister? Had hij het warm, of moet hij weer aan zijn eigen bedje wennen?? jij moet dus volgende week weer naar de gyn, ben idd benieuwd wat de plannen zijn!
Sterretje: Dat is een slimme tip, om steeds voor twee dagen te koken, eten jullie het dan ook in twee achtereenvolgende dagen op? Of vries je het in en eet je het een paar dagen later? Wat ga je vandaag met die hitte doen en je kleine meisje? Gewoon maar thuis zeker?

Ik spring even onder de douche zo, kijken of mijn buikpijntjes wat zakken, en dan om 13.30 weer naar de haptonome! Ben benieuwd...........

O my god........................kan iemand me in een zwembad gooien??

wat een rust,

rimke; toch nog een beetje redelijk geslapen las, ik, die uurtjes heb je in iedergeval al te pakken, succes bij de haptonoom vanmiddag
joey wilde gewoon niet slapen, hij was nog niet moe zei hij, ik denk niet dat het van de warmte kwam hij was gewoon even dwars hahahaha

ik ben benieuwd hoe het met bambi is afgelopen in het ziekenhuis, ze heeft nog niks neergezet, ik hoop dat ze gewoon weer naar huis toe mag

ik ga joey zijn eten even klaarmaken en dan wachten op me pa want ik ben nu bij hem thuis en dan ga ik de spaarzegels doen, pfff het is wel eenhitte hoor vandaag niet normaal, ik kan me indenken hoe de zwangere onder ons zich moeten voelen, doen jullie maar rustig aan vandaag meiden

xxx linda

Hey meiden,

Jeetje zeg daar ben ik dan weer even! Sorry hoor het ontbreekt me niet alleen aan tijd maar ook aan geduld vrees ik. Ik heb dus ook niet echt veel bijgelezen, echt een schande, maar op de momenten dat ik tijd heb heb ik echt geen rust in mijn kont geloof ik.

Ik las wel dat Bambi naar het ziekenhuis moest vandaag, spannend of ze terug komt!!! Meid succes met de laatste loodjes, want die zijn begreep ik extra zwaar voor je.

Rimke; Begreep ik het goed, heb je last van je bekken? Ben je nu gestopt met werken?

Bieb; Oh de tijd gaat snel he, nog even en dan is jullie grote dag, alles onder controle?

Jacqy; Ook druk met de voorbereidingen? Gaan jullie nou bij de efteling trouwen?

Linda; Weer terug in Nederland, hoe was de vakantie? Ben je een beetje bijgekomen?

Sterretje; Hoe is het met jullie kleine meid, al een beetje een ritme gevonden?

Nou meiden hier gaat het op zich wel goed, maar het is wel echt zoeken vind ik. Onze kleine vent heeft een erg sterke zuigbehoefte, dus als het aan hem ligt wil hij de hele dag wel aan de borst. Daarbij komt ook dat ik veel melk heb, dus hij hoeft ook maar kort te drinken om voldoende binnen te krijgen. Soms komt het gewoon door zijn neusgaten naar buiten en hij spuugt dan ook veel.............. Nu laat ik hem korter drinken en maar 1 borst maar ja, dan wil hij natuurlijk weer langer om zijn zuigebhoefte te bevredigen.... Latsig dus! Ik ben aan het twijfelen om hem toch maar een speen te geven, maar dat raden ze de eerste 4 weken eigenlijk af als je borstvoeding geeft.............

Oja hij groeit ook als kool, hij was deze week bijna 300 gr bijgekomen.

April

Terug
Bovenaan