Klusbabes 27 !!!!

he meiden,

denk zal ff wat laten weten, ben gewoon thuis hoor. gelukkig. heb ff niet gelezen ben namelijk bij me ouders en daar blijf ik tot vanaaf, dus denk ff snel wat laten horen.

me bloedruk was vanmorgen weer 145/100 en de gyn zei dat ik er weer puffie uit zag. dus konden we weer het hele riedeltje doen. bloedprikken en ctg. ook gingen ze inwendigonderzoeken  of er al gebeurt daar beneden.
gelukkig doet onze baby het goed, en is het alleen mama die de gebreken heeft. bloed en urine waren ook goed, dus wederom de bloeddruk een probleem. Heb momenteel al 1 cm ontsluiting en ze heeft er voor gezorg dat het nu bloed daar beneden, lekker dan. maar goed vrijdag moet ik weer terug komen.

De gyn zegt ook dat het voor de baby niet nodig om mij langer te laten lijden, dus vrijdag denk ik weer inwendig, gatver dat doet nog zeer ook, om te kijken of er vliezen gebroken kunnen worden  ofzo. snapte het niet helemaal. het kon zelf heel goed dat na dit onderzoek van vandaag het vanzelf op gang komt.
we wachten maar af, maar reken er maar op dat ik niet overtijd gaat lopen hahaha.

dus voor de meiden die het pooltje voor mij nog niet hebben ingevuld, dit is jullie kans op goed te gokken.

sorry voor het ego bericht, las wel het bericht van april met der kereltje met enorme zuigbehoefte, meid lekker een speen geven, sommige krijgen die echt wel direct hoor, meningen verschillen altijd.

ohja en zag dat rimke in een zwembad gegooid wilde worden,. nou ik doe graag ff mee. hahaha

meiden miss. tot vanaaf. ga me verder rustig houden hier.

xx bambi

Bambi; Dit is dus het goede moment om een datum voor je te gokken, hmm lastig ik denk zelf 8 juli en het wordt een meisje.

April

Bieb; Willen jullie misschein naar griekenland? Weet je al waar dan precies? Wij zijn daar vorig jaar geweest, leuk hoor! en hoe bevalt je baan?

Sterretje; Willen jullie deze zomer met de kleine meid naar Frankrijk? Ga je dan kamperen, of in een huisje?

Jacqy; Begrijp ik het nu goed dat jullie bruiloft nog verzet kan worden bij een zwangerschap, dat is wel een luxe zeg.

Oja, Bambi en Rimke; dit is wellicht niet leuk om te horen, maar ik heb dus nog steeds dikke voeten he, ik kan nog steeds geen schoenen aan, raar he!

April

Nou, dan gaan we er maar vanuit dat Bambi meisje van het weekend haar kindje in de armen heeft! Lekker vooruitzicht meisje! Ben je  er vanaf en kun je van je ukkie gaan genieten! Wel spannend hoor, voor je, vrijdag de vliezen breken als er niets vanzelf opgang komt. En zie, al die voorweeen hebben toch al voor 1 cm ontsluiting gezorgd dus je baarmoeder is al helemaal verstreken, goed nieuws hoor!

April: Fijn dat jullie jochie zo goed groeit! En als hij een enorme zuigbehoefte heeft zou ik toch eens met een speentje gaan beginnen denk ik, als dat hem tevredener maakt! Bedoel, voeding krijgt hij voldoende, dus dat is het ook niet. En als hij er onrustig van wordt.............ach, de beste stuurlui staan aan wal. ik zou het ook zonde vinden hoor, je wil toch eigenlijk niet aan een speentje...........je hebt ook van die dental dingen!
En je voeten nog immer zo dik.....................aargh!!

Wij zijn bij de haptonome geweest, was leuk. Op de goede manier leren persen en fons heeft rugweeen op leren vangen. Ook hebben we geleerd ons meisje de juiste richting in te duwen als de bevalling begonnen is en niet zo heel erg op schiet of om haar aan te moedigen om er uit te komen. Je krijgt namelijk betere weeen als je kindje al goed op de baarmoedermond ligt met haar koppie, en om dat voor elkaar te krijgen hebben we nu weer wat oefeningen gekregen.  Ook ontspanningsoefeningen voor mijn rug gekregen...............al met al een leerzame les! Leuk.

@bambi: ik begreep niet waarom je gestrest was. ivm ziekenhuis vandaag of bevalling? wel rot, want stress blijft vervelend, waar je ook stress om hebt.
@linda:5 jaar alweer, dat gaat snel he. wij zijn ook al 13 jaar samen. lijkt wel gisteren. joey heeft t ook lang volgehouden gisteren.        
@rimke: ik moest even iets ophalen, maar voor de rest blijven we binnen en gaat de kleine straks lekker in bad. ze heeft flink gezweet.

ik kreeg vandaag mail van mijn werk en sindsdien heb ik slechte zin. over ietswat ik moet afmaken waar ik niet eens bij was. stelletje luilakken. ik heb terug gereageerd. ik heb verlof en doe t daarna ook lekker niet.

@april: ja, van dat speentje klopt ivm tepel-speen-verwarring. ik heb t zelfde gehad, maar ze accepteert de speen niet. wat goed dat jullie knul al zo groeit. en nok dikke voeten? bij mij waren ze na de bevalling weer normaal, maar ik hoorde ook van iemand die erna een grotere schoenmaat had.
@bambi: dus toch voorweeen. en als het nu niet op gang komt wordt je vrijdag gestript. ik den eigenlijk dat je voor die tijd al bevallen bent. en dan zut t er voor h=je op, meid.
@rimke: ik vind t gek dat jij nog de enige bent dadelijk. t liep met ons vieren een beetje gelijk op. maar goed ook voor jou zit t er bijna op.

Sterretje; Jullie meid wilde de speen dus niet, hmm wat hebben jullie toen gedaan? Heeft ze nu nog zo'n zuigbehoefte? Spuugt ze ook zoveel? Ik heb echt het idee dat onze knul snel 'volzit' van de voeding, maar door drinkt omdat hij zo'n zuig behoefte heeft en daarom zo spuugt...............
Echt na een voeding zit ik ook helemaal onder de melk. Op zich niet zo'n ramp, nu voed ik alleen nog thuis, maar echt het is niet zo maar een beetje, ik zit dan helemaal onder.

Rimke; Klinkt leuk zeg die les van de haptonoom...........

April

Terug
Bovenaan