Klusbabes 27 !!!!

hey meiden

bambi; je bent gelukkig weer thuis, en ze willen misschien een vrijdag je vliezen breken nou lieverd ga er dan maar vanuit dat jullie dit weekend papa   en mama worden, spannedn hoor en doe maar erg rustig aan meid en misschien dat het inderdaad al vandaag op gang komt

sterretje: haha ik ben niet gesmolten met de zegeltjes een lekker windje op de scooter

rimke; een leerzaam lesje bij de haptonoom zo te lezen, je weet nooit waar het goed voor is toch

april: fijn te lezen dat het goed met je gaat meid,e n dat het met jullie ukkie goed gaat, en ik zou zeggen gewoon een speen geven hoor meid, ik gaf ook borstvoeding en in het ziekenhuis propte ze gelijk een speen erin bij joey, maar omdat joey zo klein was en zo'n kleine mond had paste die speen niet bij mij zeiden ze dat het niet uitmaakte met borstvoeding en een speen maar je moet doen wat je zelf vind en niet al teveel naar ziekenhuizen en consultatieburos luisteren dat is mijn ervaring tenmiste

ik heb pijn in me baarmoeder of ik wordt ongesteld wat ik betwijfel of hij ontploft straks ofzo heel raar allemaal maar ik heb sinds de operatie allerlei gekke klachtjes maar goed gaat wel weer over

pff die regenbui van een kwartier heeft ook niks gegeven het is nou denk ik nog benauwder buiten

xxx linda

april: misschien is het maagklepje nog niet helemaal volgroeid, en spuugt ie daarom wat vaker dat kan kijk het anders even aan en ga anders even langs de ha, het komt vaker voor bij baby's en dan krijg je er medicijnen voor en dan gaat het vanzelf over

xxx

kreeg net een sms van happy, ze is zojuist ongesteld geworden.
God wat baalt ze, en ik ook...........weer voor de gek gehouden door haar lijf.
Heb het idee dat ze er heel dicht bij zat en dat het volgende maand gewoon raak is............
Balen jullie even mee?

jezus dat had ik niet verwacht, ik had echt gedacht dat die harstikke zwanger zou zijn, dat is echt gemeen hoe haar lichaam haar in de maling neemt nou ik baal even flink mee

xx

ben er weer vandoor ik ben er vanavond nog wel eventjes,

xxxx linda

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

juni.
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 11e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@rimke: dat meen je niet. sorry, maar dan weet ik t ook niet meer. alle symptomen wezen erop. balen.
@linda: gelukkig leef je nog. ging t hier maar regenen. ik ga kapot en straks nog visite: ik heb echter geen zin.
@april: toen hebben we niets meer gedaan. ze zuigt namelijk liever op haar handen/vingers. ze spuugde echter niet. maar ik zou dat idd even navragen hoe dat kan.
Hier begint een beetje ritme te komen. rond 22.30 eet ze en dan slaapt ze 4 uur, daarna wordt ze om de 2 a 3 uur wakker en rond 12 uur heeft ze een wakker uurtje en rond 18 uur meestal ook. De wakkere uurtjes willen nog weleens verschilen.

Terug
Bovenaan