Klusbabes 27 !!!!

wat een rust hier.
Rimke gaat het weer met de darmkrampen ? slaap lekker en werkse morgen. pff vroeg op moet je hoor.

hier een vorm van nesteldrang gehad en door me huis heen gerousd. net gedoucht en nu mega sago. pfff rot hormonen.

kap er mee.

xx bambi

Hey meiden, YESSSSSSSSSSSSSSSSSS weekend!!!!! zoww, daar ben ik ff aan toe zeg! En nog lekker weer ook! Morgen eerst nog even naar de manege en ik denk dat ik daarna me bikini eens op ga zoeken en kijken of ik mijn vakantie kleurtje een beetje kan terug halen.

We gaat trouwens morgen een Wii kopen, ik wil er al heel lang 1 en nou is eindelijk me vriendje ook om!
Ik wil er gelijk een Wii fit board bij, schijnt echt goed voor je zijn, dus kunnen we mooi het nuttige met het aangename combineren.

Ik ga trouwens vrijdag naar Tarzan in Scheveningen.
Ben nog nooit bij een musical geweest, dus zou mij benieuwen!

Liefs Phoebe

@linda: het bijslapen is er helaas niet meer van gekomen. Ik heb de zwangerschapskleding ook weggelegd in een andere kast. je weet maar nooit. Heb jij trouwens ook babymassage met joey gedaan of iets anders?
@rimke: dat had je goed gezien. Ik was idd laat, maar ik moest de was nog ophangen en ze had wat moeite met het in slaap vallen, dus vandaar.
Het bezoek was toch heel leuk. Ik heb nog flink kunnen lachen, gelukkig.
En het is weer bedverschoondag zie ik  en zo te zien kun je tot maandag in je eentje genieten van een schoon bed.
@bambi: je hebt gelijk dat ik t rustiger aan moet doen. maar ik zei t eigenlijk al aan t begin van de week. Ik heb teveel gepland.
Als ik lees hoe dat bij jou gaat nu vraag ik me af hoe lang t nog gaat duren. Is jouw slijmprop volgens hun al weg? Ik verloor zelf slijm, maar heb nooit een slijmprop gezien. Nu lees ik dat jij ook slijm verliest. Dus t kan dan misschien toch nog een paar dagen duren. Ik ben benieuwd, je houdt t in ieder geval spannend.
@happy: weer terug lees ik. En lekker naar de chinees.

He meiden!

Zo, eindelijk tijd om even wat te reageren!

Bambi, fijn dat je naar huis mocht! Ben benieuwd wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren! Hoe voel je je?

Rimke, Gaat het weer met je buik? En trouwen misschien volgend jaar. Leuk hoor! Kom je ook trouwen in de efteling 16 april?? haha

Klaasje, meid wat rot dat je toch ongie bent geworden! Had goede hoop voor je!

Happy, weer lekker terug! Fijn dat je het gezellig hebt gehad.

Phoebe, Lekker weekend meis! De Wii fit board is er leuk en goed hoor! Ik heb m ook! En naar tarzan. Ben ik ook geweest, vond t erg mooi en leuk!

Ga mijn bedje in...

Truste meiden!

Liefs Jacqy

@bambi: t zou me niet verbazen als je man gelijk heeft wat de datum betreft. hij had t ook al gevoeld bij de verwekking. En die 2 hebben nu al een telepatische band. dat versterkt mijn vermoeden dat t een jongen is.
 Wat rot dat ze geen rekening houden met je man op zijn werk. Slaat nergens op.
Heb je data zitten verzamelen voor je pool? Ik zie dat je plots data bent toe aan t voegen, hihi.
Half volendam komt langs? Volgens mij val je in volendam meer op als je niet kunt zingen, dan als je wel kunt zingen, hahaha.
@linda: is het muziekonderwijs in volendam zo goed, of zijn al die mensen familie van elkaar?
En lekker thee gedronken?
@rimke: en wat heb je gehaald? bokkenpootjes, prins-koekjes? Ben je trouwens nog naar die vriendin gegaan?
En al aan t oefenen met t koken voor 2 dagen, hihi. Zonder gekheid, het is wel een fijn idee dat je morgen thuiskomt en t eten al klaar is, toch?
@happy: wat zul je gebaald hebben dat je migraine had. Knap dat je t "uitgeziekt" hebt. Wij hebben jou ook gemist meid. en ik ken t gevoel als je even niets kunt lezen dat je wel heel benieuwd bent. heb ik nu elke dag, hihi, probeer toch steeds tijd te maken.
@klaasje: wat rot meid. Ik hoop dat je op vakantie even goed kunt uitwaaien en ik hoop dat jullie met zijn drieen terug komen. Waar ga je eigenlijk heen als ik vragen mag?
@phoebe: controleren jullie vooraf wel de struiken, voordat die gekke man er weer zit?
Ga jij ook naar tarzan? Er was nog iemand die er geweest was, weet alleen niet meer wie.  En een wii leuk. Ik baal zelf dat die spelcomputers niet allemaal dezelfde spellen kunnen spelen. want t is mooi duur allemaal en tja, mijn man houdt weer van heel andere spellen dan ik, maar ik vertik t om er van 2 merken 1 te halen.

Wat leuk dat rimke en bambi terug hebben gelezen. ik heb er ook nog over gedacht. Want eigenlijk is dit toch een soort van dagboek na verloop van tijd. En soms kom je er plots achter dat er iemand eigenlijk al getrouwd had moeten zijn .
Ik kan me het topic 2e ronde 1e kindje herinneren. Ik geloof dat we meteen erna klusbabes werden. Er zijn echter ook mensen geweest die "verdwenen" zijn, oa nadia zat bij dat 2e topic.
Dames, ik ga de was ophangen. (de kleine heeft zich vandaag vaker omgekleed dan de koninklijke familie, hihi. Ze had een paar keer een ongelukje.) trusten

ik lees t al. Jacqy is naar tarzan geweest. Kan t zijn dat kruimels er ook is geweest of heen zou gaan?

goeiemorgen meiden

bambi: hahah 6-7-8 is inderdaad een mooie datum om te bevallen en makkelijk te onthouden hahaha, en half volendam komt dit weekend bij jullie zingen, nou als ze hier op treden ga ik ook niet heen want ik vind jan smit en nick en simon en de 3 js verschrikkelijk haha ik ben denk ik ook de enige
en het is gisteravond patat geworden las ik ook lekker

rimke; het waren toch darmkrampen, en je kan natuurlijk ook last van bandenpijn hebben, en je hebt weer veel gekocht en je hoeft dit weekend er niet meer uit voor de boodschappen dat is lekker, en hoe was de spinazie stampot??
hopelijk gaat het werken vandaag een beetje met je

phoebe; een wii fit kopen het schijnt leuk te zijn me neef heeft hem toevallig ook gekocht en die vond het wel grappig

klaasje: balen meid dat je toch ongi bent geworden, en evengoed een prettige vakantie

happy: hoe was de chinees gisteren?

sterretje: toen joey in het ziekenhuis lag hebben ze dat geprobeerd maar hij vond het verschrikkelijk, hij begon nog harder te krijsen van die massages dan dat ie al deed en thuis probeerde ik het evengoed nog af en toe maar dat werkte gewoon niet bij hem wel jammer maar misschien bij de volgende

ik ben het alweer kwijt sorry, ik ga even verder met eten, en daarna even mijn ma haar graf opknappen ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Tjongen wat heb je van die paar dagen een wasgoed zeg !!!! Hij draait alweer hoor .......Chinees was erg lekker, tja ossenhaas he met groenten en afgeblust met een knoflooksaus, heeeeeeeeerlijk joh !!! Daarna met de meiden de kroeg in geweest, was half twee thuis, haha happy is back !!!! Was wel gezellig, lekker 2 glaasjes rose op. Meiden hadden me gemist, lief he, het was ztil en saai zonder mij zeiden ze ( doet een mens goed he hihi ) Gisteren was het alles behalve stil, heb zowat de hele avond de slappe lach gehad ........Zo al weer de deur uit. Mn nicht, tante en moeder komen zo want er is hier in de flat een open dag. Dit zijn hier in de buurt erg gewilde koophuizen en daar staat ook een wachtlijst voor van ruim een jaar !!! Nu zijn deze huizen naar een andere makelaar gegaan en die heeft dus die lijst geschrapt en doet om de zoveel tijd een open dag houden als er een aantal huizen leeg staan. Mijn nicht en een vriend van ons stonden ook op die lijst en gaan nu dus ook kijken , dus spannend. Voor hun natuurlijk wel vervelnd want ze staan al die tijd op die lijst en nu vervalt die  Mijn nicht zegt dan van nou dan is dat maar zo maar, dat vind ik niet dus ga er straks toch ff over babbelen daar ......nou genoeg gekletst he haha

Rimke, ach al zo vroeg je mandje uit he , je leest het niet meer maar toch, werkse meisje !!!!

Bambi, haha oet altijd zo om je lachen. Gisteren schreef je ook weer dat je sago was en dan opeens staat er ....kap er mee haha. Klets boem, kort maar krachtig !! Wat leuk dat je hebt terug gekeken hoe het begonnen is met ons. Tijde geleden alweer he .......Weet het nog wel. Kwam hier net op het forum en overal waar ik reageerde kwam ik jou ook tegen haha. Hoe voel je je ?

Jacq, hoe is het met lijnen ? Lukt het bij jou nog ? Hier is het een drama haha

Sterretje, ja raar he als je niet zomaar ff kan bijlezen hier !!!! Hoe si het met de kleine amalia

Buuf, tjonge wat ben je druk joh !!! Lekker in de zon vandaag............vanaaf dus druk met de wii he, haha. Lijkt me ook erg leuk !! Hier staat een x-box 360 en daar vind ik geen bal aan. Allemaal van die mannen spelletjes maar ja vind het dan onzin om daar ook nog een wii naast te zetten. kost een vermogen die dinegen en dan ook die spelletjes nog......kom wel een keertje bij jou spelen

Linnie, normaal ben jij hier eerder...waar zit je haha

Meiden, fijne dag
Liefs happy

Terug
Bovenaan