Goeiemorgen meiden,
Tjongen wat heb je van die paar dagen een wasgoed zeg !!!! Hij draait alweer hoor .......Chinees was erg lekker, tja ossenhaas he met groenten en afgeblust met een knoflooksaus, heeeeeeeeerlijk joh !!! Daarna met de meiden de kroeg in geweest, was half twee thuis, haha happy is back !!!! Was wel gezellig, lekker 2 glaasjes rose op. Meiden hadden me gemist, lief he, het was ztil en saai zonder mij zeiden ze ( doet een mens goed he hihi ) Gisteren was het alles behalve stil, heb zowat de hele avond de slappe lach gehad ........Zo al weer de deur uit. Mn nicht, tante en moeder komen zo want er is hier in de flat een open dag. Dit zijn hier in de buurt erg gewilde koophuizen en daar staat ook een wachtlijst voor van ruim een jaar !!! Nu zijn deze huizen naar een andere makelaar gegaan en die heeft dus die lijst geschrapt en doet om de zoveel tijd een open dag houden als er een aantal huizen leeg staan. Mijn nicht en een vriend van ons stonden ook op die lijst en gaan nu dus ook kijken , dus spannend. Voor hun natuurlijk wel vervelnd want ze staan al die tijd op die lijst en nu vervalt die Mijn nicht zegt dan van nou dan is dat maar zo maar, dat vind ik niet dus ga er straks toch ff over babbelen daar ......nou genoeg gekletst he haha
Rimke, ach al zo vroeg je mandje uit he , je leest het niet meer maar toch, werkse meisje !!!!
Bambi, haha oet altijd zo om je lachen. Gisteren schreef je ook weer dat je sago was en dan opeens staat er ....kap er mee haha. Klets boem, kort maar krachtig !! Wat leuk dat je hebt terug gekeken hoe het begonnen is met ons. Tijde geleden alweer he .......Weet het nog wel. Kwam hier net op het forum en overal waar ik reageerde kwam ik jou ook tegen haha. Hoe voel je je ?
Jacq, hoe is het met lijnen ? Lukt het bij jou nog ? Hier is het een drama haha
Sterretje, ja raar he als je niet zomaar ff kan bijlezen hier !!!! Hoe si het met de kleine amalia
Buuf, tjonge wat ben je druk joh !!! Lekker in de zon vandaag............vanaaf dus druk met de wii he, haha. Lijkt me ook erg leuk !! Hier staat een x-box 360 en daar vind ik geen bal aan. Allemaal van die mannen spelletjes maar ja vind het dan onzin om daar ook nog een wii naast te zetten. kost een vermogen die dinegen en dan ook die spelletjes nog......kom wel een keertje bij jou spelen
Linnie, normaal ben jij hier eerder...waar zit je haha
Meiden, fijne dag
Liefs happy