Klusbabes 27 !!!!

goedemorgen,

meldplicht !!! hahaha

happy hahah een zootje van je bericht ? valt wel mee hoor, lekker al op op je vrije dag, dus het is open dag in jullie flat, mogen de mensen dan ook je huis bekijken, of is dat zeker alleen bij de gene die te koop staan? indd lullig dat die lijst verdwijnt voor de mensen die er al lang op staan.
Ja dat had ik nou ook vorig jaar toen we begonnen overal kwam ik happy tegen, leuk toch hahah

sterretje whahaha is je meisje familie van de koninging, ach dan kan je weer eens wat anders uit de kast trekken en weer een foto maken, oh die had ze nog niet aan gehad hahaha. lijkt me zo leuk elke keer wat anders aan hihih.
tja ben ook benieuwd of me man gelijk krijgt, vooral omdat ie nu zo zeker van een dochter is. 8 maanden roept meneer "ik heb me zoon verwekt"en nu ineens de laatste maand "nee het word een meid "oke prima, nou maakt het me echt niks meer uit, als het er maar uit komt en snel. grrr

jacqy weer lekker weekend dus. ga je binnenkort nog meer voorbereidingen trefen voor het huwelijk >

phoebe ik ga ook naar tarzan, alleen pas eind oktober. hebben we bewust gedaan dan is me kleine al een paar maanden oud he. heb er veel zin in, want lijkt me zoooo mooi. heb tot   nu toe ook alleen nog maar de Wizz gezien, ook niet veel dus hahah
geniet van de zon vandaag. lekker in bikini dus.

linda, geef niks hoor dat jij niet fan bent van de volendammers hahah, ik ook niet hoor. ik hou van heel veel muziek, maar nederladns toh het minst. behalve marco borsato das wel weer leuk. ach sommige nummers van jan kan ik wel hebben, maar ga b.v niet bewust een hele cd draaien. en frans bouwer en dat soort gasten, daar hou ik helemaal niet van. Hou dus meer van het comerciele lied hahaah

ehm had ik nu alls? weet niet meer.   Voor mijn doen redelijk geslapen. en weinig wakker geweest, zal het wel weer nodig hebben gehad. straks zog zuigen en dweilen hier. alhoewel het   nu al warm is. mmhh. het beddengoed zit in de machine en me man is naar zijn werk. ik zeg nog, neem mijn auto meer, voor die gore vogelpoep vlek op me deur en de gordel doet een beetje raar.   Maar nee hoor ik hoor hem starten, is het zijn eigen brulbak. pff manne die luisteren noooiiiiit.

xx bambi

@linda: wat jammer dat t masseren niet werkte. maar bij ons vond de kleine een bepaalde beweging ook wat minder fijn. maar ja als joey het niks vond. ieder kind is toch anders.
@happy: amalia, hahaha. je hebt t dus lekker gezellig gehad met de meiden, gelukkig. wat rot voor je neef/nicht zeg. Dat die makelaar die lijst dan afmaakt en dan opnieuw begint. Ik ben echter bang dat het nu om het hoogste bod zal draaien en die prijzen omhoog zullen gaan.
@bambi: ik wist dat ik nog iemand over tarzan had horen praten. dus jij gaat er ook heen.

ik wordt geroepen.

Geinstalleerd op de bank met een kop thee...............pfffffffffffffff!
Op zich best even lekker gewerkt, maar had zo'n belabberde nacht! Heb van half 1 tot half 3 geslapen geloof ik................that's it! Waanzin.......maar goed, ben de ochtend doorgekomen en nu hoef ik helemaal niets meer! Wat een feest..........
Ben wel helemaal opgeblazen, vocht in mijn enkels en vingers, altijd als ik te veel doe, de laatste tijd.......

Linnie: weer bij het graf van je moeder geweest? Gaat het wat met je?
Bambi: een lekkere nacht gehad na het doen van je huis gisterenavond! Hoezee! Is heel wat waard he, een paar uur slaap!
Happy! Ossenhaas met knoflook gegeten, had me even gebeld!!!!!!
Sterretje: hihihihi, was ze gisteren zo aan het kledderen, alle pakjes er door gejaagd.........en jij kon de was doen..........en idd het is heel leuk om het terug te lezen. Die nadia waar jij het over hebt zit op een topic over menstruatie waar blijf je nou ofzo...........heb daar wel eens meegespiekt (is geen heel actief topic) en die nadia bleek idd pcos te hebben en is nu zwanger met clomid.
Engeltjuh en kleintje hebben we volgens mij nooit meer van gehoord!
Jacq: lekker weekend meis! En dan lekker wegdromen bij je plannen van je bruiloft?
Leuk he, die voorpret!

Nou, ik heb hier alle deuren tegen elkaar open, ga zo even lekker languit op de bank denk ik!

sterretje een bliksem bezoekje vanmorgen, tja als de kleine roept he.

rimke op de bank geinstalleerd, gelukkig zit het werk er weer op. ga lekker genieten van het niks doen. engeltje heeft indd nooit meer wat laten horen en kleintje nog wel eens. tijdje terug nog. en chris ook nooit meer. en nog meer die aan het begin wel fanatiek mee deden. ach iedereen heeft zijn clubie gevonden.

heb echt mega nesteldrang, dacht dat aan me voorbij zou gaan ofzo, maar nadat ik gisteren avond dus alles gesopt heb heb ik het volgende vanmorgen gedaan.

beneden gezogen
beneden gedweild
trap gezogen en gesopt.
vaat gedaan
beddengoed gewassen/drogen (moet er nog op)
babykamer gesopt/gezogen/gedweild
slaapkamer alle meubels enzo gesopt/gezogen/gedweild
spiegel slaapkamer (zon 2 deurs op de kledingkast) shoongemaakt
pc kamer van me man gesopt/gezogen/gedweild
gang gedaan.
badkamer ff snel, droger uitegzogen, tja wist niet hoe ik dat stof er uit moest krijgen.

ehm geloof dat dat het was. hem nog ramen wassen boven op me lijstje staan, maar heb liever dat me man dat doet. moet ik in rare bochten wringen.
en de voordeur moet van buiten nog schoon.

zweet me een otter momenteel. en het is natuurlijk niet alleen op het oog schoon, heb echt een fobie ofzo. moet mezelf ff een halt toe roepen, moet vanaaf nog uit eten en soms vergeet ik ff dat ik bijna 39 wk zwanger ben hahaha.
nou voel me helemaal blij met me verichte werk. hoop dat me man het ook vind, komt ie aan brullen, hoor hem.

xx bambi

hey meiden

zo het graf van me oma en me moeder heb ik weer opgepimpt hahaha

bambi: jeetje zeg je hebt veel te veel gedaan meid, is er niet tegen je gezegd in het ziekenhuis dat je moet minderen met die hogere bloeddruk?

rimke; slecht geslapen maar het werken ging wel en lekker in de bank met een koppie thee heerlijk, probeer andes vanmiddag nog even te slapen

happy: de chinees was geslaagd en vandaag open dag bi j jullie flat , hopelijk voor je nicht dat ze iets kan kopen en helemaal als je al zolang op de lijst staat en dat het zootje dan overgaat naar een andere makelaar en die effe die lijst laat vervallen dat is gewoon wel flink balen ook al zegt je nichtje dat ze er weinig om geeft

ik hoop dat het weertje nog even mooi blijft want om 6 uur gaan we gourmetten met mijn broer en zijn vrou ewn me pa en een vriendin van me, maar dat doen we hier buiten want tom wil dat niet binnen doen dus het moet nog even droog blijven haha

ik ga ook gelijk weer stoppen ik ga even lezen , ik ben er straks weer eventjes

xxx linda

Hoi meiden!!!

Ik las dat jullie over mij aan het roddelen waren ...WHAHAHA.. nee nee grapje!!

Ik ben nog altijd wel dagelijks, bijna dagelijks op het forum, lees gewoon nog altijd veel mee..
en op de een of andere manier heeft jullie forum nog altijd een bepaalde aantrekkingskracht op mij, lees altijd jullie verhalen nog..

Happy is weer ongi geworden op haar vakantie vet balen, ik weet het!
Ik hoop dat volgende ronde voor jouw is, dubbel en dwars verdiend he meid!!

en bambi die op springen staat.. de laatste loodjes he meid..

en linda die ook een vervelende periode achter de rug heeft en lekker even vakantie heeft gehad en nu dan gelukkig aan het opknappen is..Ik hoop voor jou dat je ook heel snel van een zwangerschap mag gaan genieten..die heb je verdiend.

en rimke daar gaat ook alles goed mee gelukkig, en ook al een flink buikje heeft net zoals bambi!!

en anoeska die naar het ziekenhuis aan het gaan is, want het zaad van je mannetje is wat trager had ik begrepen..
Wat ik me trouwens bij jou ook nog afvroeg, of bij jou de ziekte van crohn ook een oorzaak is dat het zwanger worden moeilijk gaat?? Ik heb die namelijk ook en bij ons lukt het ook niet.. Wij moeten over 2 weken naar de gyneacoloog EINDELIJK!!!

En er was nog iemand ongi geworden, na een week over tijd te zijn, weet effe niet meer wie..dat is ook balen he, krijg je een beetje hoop..

Terug
Bovenaan