goedemorgen,
meldplicht !!! hahaha
happy hahah een zootje van je bericht ? valt wel mee hoor, lekker al op op je vrije dag, dus het is open dag in jullie flat, mogen de mensen dan ook je huis bekijken, of is dat zeker alleen bij de gene die te koop staan? indd lullig dat die lijst verdwijnt voor de mensen die er al lang op staan.
Ja dat had ik nou ook vorig jaar toen we begonnen overal kwam ik happy tegen, leuk toch hahah
sterretje whahaha is je meisje familie van de koninging, ach dan kan je weer eens wat anders uit de kast trekken en weer een foto maken, oh die had ze nog niet aan gehad hahaha. lijkt me zo leuk elke keer wat anders aan hihih.
tja ben ook benieuwd of me man gelijk krijgt, vooral omdat ie nu zo zeker van een dochter is. 8 maanden roept meneer "ik heb me zoon verwekt"en nu ineens de laatste maand "nee het word een meid "oke prima, nou maakt het me echt niks meer uit, als het er maar uit komt en snel. grrr
jacqy weer lekker weekend dus. ga je binnenkort nog meer voorbereidingen trefen voor het huwelijk >
phoebe ik ga ook naar tarzan, alleen pas eind oktober. hebben we bewust gedaan dan is me kleine al een paar maanden oud he. heb er veel zin in, want lijkt me zoooo mooi. heb tot nu toe ook alleen nog maar de Wizz gezien, ook niet veel dus hahah
geniet van de zon vandaag. lekker in bikini dus.
linda, geef niks hoor dat jij niet fan bent van de volendammers hahah, ik ook niet hoor. ik hou van heel veel muziek, maar nederladns toh het minst. behalve marco borsato das wel weer leuk. ach sommige nummers van jan kan ik wel hebben, maar ga b.v niet bewust een hele cd draaien. en frans bouwer en dat soort gasten, daar hou ik helemaal niet van. Hou dus meer van het comerciele lied hahaah
ehm had ik nu alls? weet niet meer. Voor mijn doen redelijk geslapen. en weinig wakker geweest, zal het wel weer nodig hebben gehad. straks zog zuigen en dweilen hier. alhoewel het nu al warm is. mmhh. het beddengoed zit in de machine en me man is naar zijn werk. ik zeg nog, neem mijn auto meer, voor die gore vogelpoep vlek op me deur en de gordel doet een beetje raar. Maar nee hoor ik hoor hem starten, is het zijn eigen brulbak. pff manne die luisteren noooiiiiit.
xx bambi