Klusbabes 27 !!!!

Sorry Vervolg

en sterretje heeft een dochter gekregen, Alsnog van harte gefeliciteerd!!!

O, jee wie had ook alweer een gezonde zoon gekregen?? Wat erg zeg, dat ik dat even niet meer weet.. een schande ik moest me schamen!!

Ik hen gisteren nog een topic geopend met zoooo verdrietig en boos..
Hier is nog steeds niets, vind het erg verdrietig maar ja het zij zo..
merk dat ik nu de behoefte erg heb om erover te praten..

nou bambi veel succes jij met de bevalling, zal wel niet zo gek lang meer duren..

veel liefs van kleintje

en voor degene die ik even vergeten ben heel erg sorry, maar ben het even kwijt!!
SORRY!!!

Ha allemaal!!

Ben even compleet ingestord op de bank en heb dus 2,5 uur geslapen, nou heerlijk dus.
Wordt alleen even wakker met koppijn, hoop dat dat nog zakt.

Kleintje!!!! Wist niet dat je dezelfde kleintje nog was....................meis, wat een akeligheid dat je nog steeds aan het wachten bent op een zwangerschap........zal zo je topic even lezen!
Leuk dat je nog steeds op de hoogte bent hier joh!

Bambi......................dit lijkt me een typisch gevalletje nesteldrang ja. Doe je rustig!?

Linnie: de graven weer opgeknapt..............moet altijd zo lachen hoe je dat zegt!

Nou, ga even wat ontspanningsoefeningen doen, ,kijken of die koppijn wat wil zakken!

He meiden!

Kom even snel buurten, ga zo weer weg.

Kleintje, goed je weer eens te zien!

Bambi, nesteldrang... hmmm.. wat zou dat betekenen! Doe rustig aan he!

Rimke, weer koppijn joh.. hoop voor je dat het snel zakt!

Sterretje zag ik ook voorbij komen.. en verder ben ik t vergeten.. sorry!

Heb net een afspraak gemaakt voor t kijken naar een trouwjurk! 23 augustus. Echt leuk! Heb het dan pas gedaan want mijn ouders gaan maandag op vakantie, en daarna gaan we ons aquarium verhuizen naar hun, en het weekend daarna gaan we met zn allen naar een fotograaf. Ter gelegenheid van mijn moeders 50 e verjaardag. Is weliswaar pas in september maar hebben we het maar vast gehad. En het weekend daarna dus lekker jurken kijken!
Bieb, in hoeveel zaken ben jij wezen kijken?

Kom vanavond nog even buurten!

Liefs Jacqy

@rimke: kleintje heeft gisteren een topic geopend. ze zijn nu anderhalf jaar bezig en willen in mm. Oh wat fijn dat nadia zwanger is.
balen, weer rotv geslapen. anders vanmiddag bijslapen?
@bambi: hahaha, 39 weken vergeet je idd als je nesteldrang hebt. heb je ook nog admin.? whahahaha

de temp. loopt hier weer op. het is vies benauwd. gisteren hadden we kraamvisite, vandaag verjaardagbezoek, morgen gaan we op visite. en maandag wil ik rust!!!

Tja, die administratie hier die wil wat..................whahahaha!!!
Wat een druk weekend weer joh! Zou ook wel lekker zijn om gewoon een dag met z'n drietjes thuis te zijn of niet!?
Maandag zien we je hier dus niet, kun je lekker de hele dag met je kindje in bed liggen.............lijkt me zalig........alle stekkers eruit.......

@jacqy: oh leuk, lekker jurken kijken en passen. heb je al een idee wat je wilt of al in bladen gekeken? er zijn in t najaar trouwens weer trouwbeurzen. ook altijd fijn voor extra inspiratie.
@kleintje: daar was je weer. ik lees zelden de andere topics, maar zag die van jou met je naam en heb t gelezen. ik vind t trouwens heel triest dat de arts je niet serieus neemt. hij is er voor medische zaken en niet voor maatschappelijke zaken. je kiest zelf wel hoe je je leven in wilt delen. succes, meissie.
@linda: ik neem aan dat je toch vaker langs t graf gaat? anders wordt t idd zo'n rommeltje met boeketten die al dor zijn en zo. ligt oma op dezelfde begraafplaats? en hebben jullie een stuk voor de familie of liggen ze verspreidt?

ja, iid. maar ik heb t zelf ernaar gemaakt. volgende week heb ik dan ook 1 rustdag erin gezet. zo'n mooi groot kruis. de tijd vliegt trouwens.
en je had lekker bijgeslapen las ik. hoofdpijn weg?

Terug
Bovenaan