Klusbabes 27 !!!!

@rimke: daar dacht ik ook weleens an, maar dan heeft ze wel vaak een regeldag, hahaha. er zit momenteel nog geen ritme in. vandaag komt ze bijv. weer moeilijk in slaap.
@phoebe: poeh zeg, ik wordt er ook moe van. wat doe je veel door de week. ik trek dat helemaal niet als ik elke dag ne t werk iets doe en dan de dag erop weer fit moet zijn. ach, belangrijkste is dat je je amuseert. en die viezerd daar nog gezien?

wij zijn er zo vandoor.

He meiden!

Ik ben er weer!
Hoe is het met jullie allemaal? Heb nog niets bijgelezen hoor, morgen ga ik me er aan wagen! haha

Ben vannacht thuis gekomen. Zou eigenlijk al om 10uur gisteravond thuis zijn, maar we hadden 5!!!! uur vertraging! Nouja, maakt ook niet meer uit! haha

Hebben het heerlijk gehad in Tunesie!

De was draait, zo even naar mijn ouders, en vanavond komen mijn schoonouders even langs.

April, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Liefs Jacqy

Zo, daar was ik weer. Volgens mij is alles gepakt nu. De laatste dingetjes kunnen morgen pas .........ben doodmoe en krijg koppijn dus ga lekker ff uurtje plat....haha heb tenslotte vakantie he !!!!! Verder voel ik me prima, bem nog steeds wel erg moe en de rest van de klachten zijn er ook nog, mn buik doet erg vreemd  en mn temp was vanmorgen nog 37.2

Bieb, wat fijn dat je zo n leuke dag hebt gehad gisteren he. Had wel ff stiekem om het hoekje willen kijken hoor !! Nu nog een keertje passen en als je dan je jurk weer aandoet is het jullie grote dag !!!!

Sterretje, lekker nog ff film kunnen kijken, das mooi. Zal jullie ook missen hoor.....

Rimke, ook een rotnacht gehad maar, wel lekker boven naar de wc geweest haha

Jacq, ook weer terug, gezellie. Tjonge wat een vertraging he pffff

Liefs happy

Ha!

Kijk en langzamerhand komt iedereen weer terug van vakantie! Sterker nog, nu is iedereen weer terug van vakantie...............Alleen vertrekt happy morgen........hahahaha!

Jacq: ben blij dat je het lekker gehad hebt! Dat had je verdient nietwaar! De wasmachine draait bij jullie ook al weer op volle toeren..........leuk he, vakantie.........hihihihi!
Veel plezier zometeen en doe vooral rustig aan met bijlezen, het belangrijkste heb je niet gemist en dat is de geboorte van het zoontje van April.............helaas verder geen ander nieuws!

Phoebe: jemig wat een drukke agenda! Als ik dat zou moeten in een week zou ik gaan huilen.............hahahaha! Geniet van je broodjes!

Sterretje: dus de ene dag is ze heel wakker, en vervolgens zo uitgeput dat ze weer goed slaapt................misschien heeft ze een regelweek..........mwhahahaha!!! Ach, lekker grietje..........veel plezier met wat jullie gaan doen vanmiddag!

Nou, ik heb stofgezogen en ga zo even een lekker sapje voor mezelf persen!
Tot later maar weer!!

Ha die happy, lekker dan die hoofdpijn er uit slapen..........
Hou goede moed voor je hoor! En de temp blijft lekker hoog..........
Welterusten!

Buuf, vergeet jou helemaal, hoe kan ik dat nou doen he !!!!! Je hebt het er maar druk meegehad he pfffff. Daar wordt zelfs ik moe van hoor als ik dat zo lees whahahaha. Hoorde toevallig gisteren van sher dat jullie die bbq hadden gehad, was leuk geweest he. Heb je die ex ook gezien he . Haha gisteren hadden ze al weer ruzie pfffff

Knuf happy

Dank je wel lieve rimke ....heb vier !!!!!!!  testen ingepakt hahaha. Tja als het raak zou zijn heb ik van die digitale van clearblue want dat lijkt me zooooooo leuk dus ook maar meegenomen. En als het niet raak is ga ik vol goede moed de volgende ronde in, hihi zeg ik nu heeeel positief. Toedels.....mn bedje roept al...

xxxxx

Hey buuf, vrijdag was het nog een misschien geen ex meer..... ik begrijp die 2 niet hoor, die lopen om elkaar heen te draaien zeg..... wel niet wel niet.... pfff
Heb je een beetje zin in de vakantie?
Hoe je me wel op de hoogte?

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan