Klusbabes 27 !!!!

Krijg van ongedierte geen stress hoor ...heb er medicijnen voor. Neem ze zo in, hoop dat het ook jou op afstand houdt

Dag dag lieverd, drink je een borreltje voor mij................wodkaatje red-bull alsjeblieft!!!
hoor toch weer een vliegje zoemen of niet???

whahaha,
dat is een goeie corina. dat we doen alsof we het forum bezitten. ik moet zeggen dat je humor hebt.
wat betreft geen nieuwe mensen toelaten. dat klopt, we hebben ooit besloten om met de hele groep hier te blijven en samen naar het zwanger zijn forum te gaan. dat kan echter niet als er steeds nieuwe mensen bijkomen.

Whahahaha, sterretje!
Leef je even uit.......hebben wij ook gedaan!
Is je bezoek weer achter de rug, en vanavond heb je nog een verjaardag of niet?
Anyway, heb iets te veel chips gegeten, en dropjes, dus ben een beetje misselijk, ga lekker op bed liggen zo.............

He meiden!

Nou zeg, ik ben een avondje weg en er is weer ongedierte los gebroken! Hebben jullie de insecten spray al gepakt? Anders haal ik m wel even hoor! hahaha

Weet niet meer wie het vroeg, want er is zoveel geschreven.. maar ik heb al wel een beetje een idee hoe mijn jurk eruit gaat zien. Denk wel wit, of creme, moet even kijken wat er het mooiste bij mijn huid staat. Verder moet t een beetje een sprookjes jurk zijn. Zal jullie het wel laten weten tegen die tijd! haha
Ben al lekker boekjes aan t lezen.. heerlijk!

Happy, jij vroeg hoe het met lijnen ging... nou geen idee eigenlijk! haha heb sinds de vakantie niet meer op de weegschaal gestaan! hahah

Bambi, hoe gaat het met je en met je ukkie??

Liefs Jacqy

@rimke: ik las nu pas de rest. ik heb dat andere topic niet gelezen, maar ik voel veel woede en opgekropte gevoelens in ons topic. jammer dat iemand t op deze manier denkt te kunnen oplossen.
Welke verjaardag? ehhh, wat dacht je van  die van mezelf?
de visite is idd al weg. nu morgen zelf op visite. ik ben nu echter bekaf en ga zo ook met tijdschrift mijn bedje in. de kleine slaapt net, dus ik heb nu minimaal 2 uur de tijd.
@bieb: gelukkig bevalt t werk je. zit er kans in dat je toch mag blijven daar?
gelukkig doet je vriendin t serieus regelen. heb je je onvrede met haar ooit nog besproken?
trouwen? nee ik ben afgelopen jaar getrouwd. ik heb mijn papieren bruiloft niet lang terug nog gevierd. maar ik leef wel heel erg met jou en jacqy mee. is toch spannend allemaal en ik zou t zo overdoen.

dames, ik ga mijn bed opzoeken. en bieb een bailey voor mij. en bestel voor onze grote vriendin een: "sex on the beach" hihihi.
@happy: kun je je die keer nog herinneren over die cocktails? goh wat waren we toen melig.
En bambi en linda: die keer dat we gingen bidden? leuk. we moeten eigenlijk ons papieren feestje vieren!

@jacqy: ik vroeg dat. trouwens die tijdschriften krijg je op de beurs soms gratis.
een soort sisi-jurk of toch anders? en dan foto"s in t sprookjesbos?

He sterretje! Nou dan ga ik zeker naar de beurs toe. Van de week even googelen!

Jullie zaten vandaag ook over het begin van de babes te praten. Leuk hoor. Het hele echte begin heb ik niet meegemaakt, maar was er al wel sinds klusbabes 1! Ook al een tijd he?

Terug
Bovenaan