Klusbabes 27 !!!!

Tja als wij daar niet meer reageren komt het ongedierte hierheen he .......

hihihihi, als je een huisje in Beekbergen kunt betalen??
Mooie omgeving hoor, maar het is wel rustig inderdaad.
Misschien in een andere fase van je leven? Trouwens, Arnhem is een heel leuke stad hoor!!! En je kan er heel leuk stappen en shoppen!

hahahaa, en ons topic wordt zo wel weer heel snel volgeluld!

Mijn kleine meisje is weer wakker geworden, zo'n gezellig gevoel!
Is voor jou snel weg gelegd, heb tenslotte voor je gependeld......................whahahahahaa!!!!

Kan niet zonder mn ouders, vriendinnen en kroeg vrees ik  erg he. Misschien komt het ooit nog eens .........

Waarom is dat erg, is toch juist een goed teken!?

Ik vind het ook nog wel eens lastig dat ik noord-holland achter me heb gelaten hoor, een kopje koffie halen is er niet meer bij, je bent meteen een dag verder...................
Maar wie weet, als jullie vutters zijn, dat jullie een rustigere omgeving op gaan zoeken!
Leuk om kleinkinderen te ontvangen enzo...............hahahaha!!!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 20:05:28'));

Zucht, geloof me ik krijg van jou geen stress.....ben alleen allergies voor ongedierte ! van ongedierte krijg je ook stress,maar je bent zelf geen haar beter.

Das waar whahaha. Zal er vast geld voor opzij gaan zetten ....ga nu echt douchen want heb toch nog ff gereageerd daar  Ff afkoelen nu hahaha. Misschien tot zo en anders fijne avond nog XXXXXXXXXXXXX

Terug
Bovenaan