Klusbabes 27 !!!!

@jacqy: dan heb je maar 2 topics, dus 1400 berichten gemist. toch al een tijd. leuk he.

ik ga nu echt naar bedje toe,
trusten meiden

Meiden, ga foetsie nu !!!! Sterretje, van harte meisje  wist helemaal niet dat je jarig was joh .......tja die avond met die cocktails, die vergeet ik niet snel meer hoor ! We hebben al wat meegemaakt he .......

Jacq, haha gewoon niet meer op de weegschaal gaan staan hoor.....ik heb het net gedaan en schrok me rot. Maandag echt weer op droog brood hihi

Het was me vanaaf weer een waar genoegen hahahaha. Tot morgen schatten
Knuf happy

Sterretje! Ben je jarig! Sorry, heb ik overheen gelezen!

Van harte gefeliciteerd meis! Dat er nog vele mooie jaren mogen volgen!

Dikke kus Jacqy!

he meiden,

gut wat een pagina's kan het bijna niet meer volgen. ben ook best moe, dus ff in het kort.

bieb meldplicht ? ik was er nog 20 min. voor jou berichtje hahahah

sterretje je heb helemaal niet gemeld, jarig te zijn   ???? meid van harte nog.

jacqy leuk hoor die beurzen, moet je zeker doen.

happy en rimke, wat hebben jullie nou gedaan ? foei hoor ruzie maken hahahas. nee hoor, jullie maken geen ruzie das duidelijk

kleintje, je temp is wel mooi, ik hoop het zo voor je. weet dat je nega getest heb, maar dat zegt nog niks he. geef de moed niet op. we zien je wel weer aanwaaien als je er behoefte naar heb.

ehm weet niet meer ??? vanaaf heerlijk gegeten en me goed vermaakt, waren om 21.15 al thuis, alleen was de hond weg hahaha. hadden me ouders die opgehaald en uitgelaten, dus daar nog ff de hond gehaald en een bakkie gedaan. thuis gekomen rond half 11 toen gaan douchen, bed opmaken , me man me voeten en buik gesmeerd en toen ging ik bijlezen. nu vind ik het wel goed en ga me bedje in.

trusten.

xx bambi

goeiemorgen meiden

ik ga even per bladzijde lezen want jullie hebben een hoop gekletst gisteren zeg haha

happy: nou het is te hopen voor je nichtje dat ze geluk heeft met het huisje, en 17 juli dat is gelukkig nog te overzien met wachten

rimke; met hoofdpijn wakker geworden maar wel gelukkig evenlekker geslapen gisteravond

kleintje: was je er weer eventjes, volgens mij heb ik op je topic gereageerd maar ik hoop echt dat je snel zwanger bent en de mm in mag

jacqy: 23 augustus trouwjurken passen o wat leuk meid,

bieb: ik zou het inderdaad dan ook maar niet zeggen dat je een maand overslaat met spoelen, gewoon volgende maand weer en als het geen last kan heb je groot gelijk meid, welke datum gingen jullie nou trouwen de 8ste toch of ben ik nou erg in de war?

sterretje: haha ik ga bijna elke dag naar mijn moeder haar graf en dan ook naar de rest van de familie maar ik hou mijn oma en mijn moeder haar graf bij en af en toe haal ik dan alle bloemen eruit en zet alles weer nieuw neer,

CORINA: IEDEREEN MAG ZEGGEN WAT IE WIL DAT GELD VOOR JOUW EN DAT GELD VOOR ONS, MAAR JIJ WAS DEGENE DIE STEEDS DOOR GING MET RUZIE ZOEKEN EN LEES ANDERE TOPICS MAAR TERUG AL DIE MEIDEN WAREN HET MET ONS EENS DAT JE EENS MOEST STOPPEN MET RUZIE MAKEN EN HIER MAG IEDEREEN MEE PRATEN ALS ZE ZICH MAAR EVEN NETJES VOORSTELLEN EN NORMAAL DOEN, en dit is alles wat ik er over zeggen wil

xxx linda

morgen meiden,

kort nachie geweest...... maar niks gebeurd. ....... misschien dat sex de bevalling kan starten......... hup man van bil . whahahahah... nu sta ik vanonder in de fik...... heb er ff een koude ijszak tegen liggen....hahahah.... zo erg was het toch niet ???

ga straks nog proberen te slapen,, maar eerst ff forumen.

xx bambi

he lin, goedemorgen,

tja maak er geen woorden meer aan vuil. heb het bij de vorige discussie al gemeld, corinna heeft geen gewoon bord voor der kop, maar een giga billboard. !!!!

bieb: jeetje zeg wat een verhaal van je zwager, die heeft dus wel een geluk gehad , pfff gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem, jezus zeg, niet normaal

kleintje: wel een lekkere hoge temperatuur, maar inderdaad even afwachten ik wil je niet ontmoedigen maar happy had ook een hoge temp en we gingen er allemaal vanuit maar niet dus, maar ik hoop het echt voor je meid

ik ga zo dat topic maar eens lezen van corina

xxx

Terug
Bovenaan