Klusbabes 27 !!!!

He meiden!

Rimke meis, zag je het even allemaal niet meer zitten? Kan ik best begrijpen hoor. Maar wel verstandig dat je vandaag rustig aan gedaan hebt!

Bambi, als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor! Hoop dat ht blokje om helpt.

Phoebe, goed stukje geschreven! ben trots op je! haha

bieb, wat heftig joh van je zwager! Hoop dat de revalidatie voorspoedig zal gaan!

De rest ben ik alweer vergeten... sorry!!

Liefs Jacqy

Bambi: meis hoe is het afgelopen? Toch maar naar het ziekenhuis gebeld, anders had je wel wat van je laten horen! Nou, ik duim voor je!

Bieb: hoe is het met je zwager!? Wat een toestand joh, hoop dat hij er niets aan over houdt! Enneh, ik heb stiekem even gespiek op je hyves, wat een mooie trouwkaart! Echt helemaal mijn smaak, mooi hoor!!

Ik ga naar bed, ben er klaar mee, morgen vroeg weer op!
Iedereen een fijne avond en werkze voor morgen!!

Bambi; heb je het ziekenhuis gebeld,?? ik maak me een beetje zorgen ik lees net je stukje pas, als je het niet vertrouwd altijd gelijk bellen want daar zijn ze voor, sterkte meid

rimke; slaap lekker meid, en je hebt vanmiddag lekker geslapen, heb je het gewoon nodig, ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht meid,e n voor morgen alvast werkse, ik hoop dat het een beetje gaat

morgen weer lekker naar de voetreflex, ben in april voor het laatst geweest dus het kan wel weer haha

xxx linda

hallo,

daar was ik weer, toch maar zh gebeld want zat me niet lekker, letterlijk was ik niet lekker. dus gebeld en moest toch maar komen. bloeddruk was weer 100 das niet goed. ruim een uur aan de ctg gelegen, maar kind maakt het goed. wel zit er geregeld een harde buik tusen, dus wie weet zet die zich straks om tot een wee, maar heb zo het vermoeden dat ons kind nog wel ff zit. gelukkig blijven me urine en me bloed goed, dus pffff hoevde niet te blijven. wel moet ik morgen gewoon komen, al is het alleen maar voor me bloeddruk, ze vond mijn vocht ook erg veel. verder heel rustig aan en het komt toch echt  binnen 3 wk eruit. er is er nog nooit 1  blijven zitten zij ze nog hahah.

maar goed voel me dus niet zo lekker en daarom ga ik zo lekker plat.
sorry voor het ego bericht, heb de rest wel gelezen, dus ben bij, maar heb ff de behoefte niet zo. morgen 10.15 er zijn, dus weet niet of ik voor die tijdwat laat horen.

xx bambi

rimke  succes met werken morgen  

bambi: gelukkig mocht je weer naar huis en erg goed dat je toch bent gegaan, hou je nou alsjeblieft rustig meid, ga maar lekker je bedje in en probeer een beetje te rusten, en als ik je niet meer spreek voor morgen alvast succes

xx xlinda

Ha meis!
Als je het over de duvel hebt!
Goed van je dat je gebeld hebt!
En fijn dat je morgen gewoon weer op controle moet, hoewel dat ge-heen en weer voor jou  niet fijn is.............dat begrijp ik wel.
Waardeloos dat je je zo belabberd voelt, hoop dat ze morgen wat uitsluitsel kunnen geven aan je................ben trots op je lieverd, hou vol!!

Kus Rimek

Hahaha, zoals jullie lezen, ik heb een nieuwe naam...................

Ola meiden,

Zo pffff ben hier aan het opruimen. Kan ik goed hoor, gooi gewoon een heleboel weg haha. Vanmiddag zijn we ff naar het alexandrium geweest. Kostte me een hoop geld want er was uitverkoop bij mcgregor ( scheelde 40% ) dus mn mannetje ziet er weer leuk uit !!! Hij heeft vaak kleding van mcgregor en gaastra en nu met de uitverkoop scheelt dat aanzienlijk !!

Bambi, lees nu net pas je stukje en maak me een beetje zorgen. Denk dat je toch gebeld hebt aangezien we je hier niet voorbij zien komen. Dikke kus meis

Rimke, ach joh lieverd zat je er ff doorheen !! Kan toch, is helemaal niet ondankbaar. Rustig aan met werken he morgen. Misschien heb je dan wel heel ff wat afleiding en gaat het niet dan vlieg je lekker naar huis hoor ! X

Buuf, haha lekkr verslaafd aan de wii las ik en spierpijn !!! Toch nog wel een aardig druk schema las ik he .....

Anoes, groen slijm ????? Dat slijm zou idd je eisprong kunnen zijn maar dat is niet groen !!! Ff in de gaten houden hoor ......

Linnie, zo das een tijd geleden dan van de voetreflex zeg. Wordt idd wel weer eens tijd. Een vriendin van mij zat het weekend in volendam in een park van de roompot ofzo ??????

Bieb, hoe is het met je zwager ?????

Sterretje, ben je de dag nog een beetje doorgekomen ?

Jacq, heb je voorbij zien komen maar weet het niet meer, sorry

Kus happy

Terug
Bovenaan