Klusbabes 27 !!!!

Ola meiden,

Zo gisteren op tijd naar mn mandje gegaan !! Had een verjaardag in de kroeg maar om kwart over elf vielen mn luiken dicht en ben ik lekker naar huis gegaan.

Linnie, haha jullie lekker binnen en hij stond buiten te bakken !!! Tja het is idd wel een oplossing. Het regende hier ook om die tijd. Heb echt nog geprobeerd om het hier te houden hoor !!

Sterretje, ach meisje, doodmoe he. Zal je altijd zien dan he, wil je vroeg je mandje in lukt het niet .......kleine spookje hihi. Rustig aan en anders blijven jullie toch lekker thuis, of gaat dat niet lukken ?????

Bambi, hahaha aan de klus en nu in de fik  zie je al zitten met je ijs !!!! Tja was met rimke en bieb aan het ruzie zoeken he  Ach daar heb je al snel ruzie mee he pffffff

Edith, jammer he van dat pendelen. Is hier toen idd een hele heftige discussie over geweest. Kan me voorstellen dat de meiden het niet meer doen. Fijne zwangerschap verder ......

Kus happy

Hey meiden,

Zoww, ik heb een partij speirpijn zeg..... klote Wii hahaha
Maar hij is  wel leuk hoor, en nog goed voor je ook!
Heb gisteren met me vriendje een potje tennis gedaan, zweten joh hahaha
Nou was het ook wel warm natuurlijk, maar van de Wii wordt je niet lui in ieder geval.
We gaan ook nog zo'n fit board kopen, daarmee kan je fitness en yoga doen geloof ik.
Me vriendje is nu allemaal spelletjes aan het downloaden ( we hebben een omgebouwde Wii gekocht), straks ff karten.... echt leuk.

Ik heb ook de topic van Corine gelezen.... jeetje zeg, wat een gedoe weer.
Ik begrijp het echt niet, ze vraagt om een mening, geef je die, is het niet goed...
Maar goed, ik heb ook nog een reactie achter gelaten, en meer kan ik niet doen.
Het lijkt wel dat op het moment dat ze 1 van onze namen ziet staan ze gelijk in de verdediging schiet.... ik had toen ik reageerde echt niet in de gaten dat het om de zelfde corine ging....

Nou, zo maar eens een broodje eten, krijg honger....

Liefs Phoebe

Hahahaha, spierpijn van de Wii, ik dacht van wat anders!
Lijkt me ook echt leuk hoor! Actief doen maar dan lekker in huis, leuk!
Een vriend van ons wordt 40 in augustus (fons trouwens ook......maar dat terzijde) en die vraagt geld om een wii van te kopen.....................voor alle leeftijden dus! Whahahahaha!!!

Heb je stukje gelezen hoor, ik had idd in eerste instantie ook niet door dat het dezelfde corine was, anders had ik ook niet gereageerd.........maar goed........

Hoe is het verder met jullie? Al weer bijgekomen van de vakantie? helaas...........
hoe ziet je komende week eruit, weer zo druk!? Hahaha, wordt altijd al moe als ik het lees!

Happy: heb je voor iedereen de cocktailtjes gemaakt en gedronken?
Dikke kus voor jou!

Hoi Klusbabes,

Rimke, ok, dat is duidelijk. Ik wist niet dat over pendelen al een een heftige discussie was geweest. Ik ben gewoon nieuwsgierig en was benieuwd wat er voor mij uit zou komen. Ik voel me tot nu toe prima trouwens, geen last van kwaaltjes. De oudste vindt het erg leuk om grote zus te worden!

Bambi, hier in de inbreker ;-) Het leek mij ook leuk om voor de gein te doen hoor. Wist niet eens dat er ook "professionele pendelaars" bestaan! ;-)

Was er niet nog iemand die pendelde....of misschien was dat geen klusbabe...?Als iemand nog een forumster weet die pendelt, dan hoor ik het graag!
Groetjes, Edith.

hey meiden

sterretje: heb ik er nou helemaal overheen gelezen dat je gister jarig was, nog van harte gefeliciteerd meid, en je zal altijd zien als je vroeg op bed wilt dat de kleine dan gaat spoken, maar ik zal je zeggen er komt een dag dat je ook aan al die onderbroken nachten of vroeg opstaan gaat wennen, joey was altijd om 6 uur wakker en als ie uitlogeren is dan was ik dus ook om 6 uur klaarwakker gewoon me klokje, en nu slaapt ie sinds een week tot 8 uur, dat is helemaal nieuw voor mij hahaha

rimke; steekjes en krampjes meid, die kleine van je doet je wel wat aan zeg haha doe maar lekker rustig aan

bambi: lig je nog steeds in je bed? je hebt gelijk hoor meid, en het rommelt weer bij je, ik vind het zo spannend voor je hahahah, en is de fik al een beetje weg bij je?

phoebe: hahaa spierpijn van de wii en zometeen aan de yoga als je de wii fit hebt, ach ik vind het wel grappig hoor die wii maar ik ben daar niet geschikt voor hahah

xxx linda

hoi edith: gefeliciteerd met je zwangerschap meid, en gelukkig voel jeje goed, en wat het pendelen betreft volgens mij doet niemand dat meer hierj op het  forum omdat het dus toch rare discussies leidde,

groetjes linda

phoebe; je hebt een mooi stukje neergezet bij dat topic van corinne, helemaal netjes

xxx

Pffffffffffff, heb even een baal moment!
Fons is de laatste tijd altijd op zondag weg, en dus heb ik op zondag vaak een baaldag....
Ik kan gewoon niet veel met dat bekken van me, en iedereen is ook nog eens pleite.....voel me dus even erg alleen en zielig.................als ik iets ga doen krijg ik pijn en ik moet morgen weer werken dus dat heb ik liever niet, want morgen middag heb ik alweer genoeg pijn.....................dus dan is de keuze gemaakt en doe ik vandaag niets...........en daar baal ik van! De muren komen op me af en ben er even helemaal klaar mee..............ga even een broodje voor mezelf klaar  maken.
Sorry voor het geklaag, klinkt enorm ondankbaar, en meestal onderga ik alles met een glimlach maar vandaag even niet!

Terug
Bovenaan