Klusbabes 27 !!!!

hallo meiden,

tsjonge jonge ben er ff niet en gaan ze gelijk weer ruzie maken haha
moet er altijd wel om lachen.
wat is dat mens stom zeg wij hoeven helemaal op nieumand te reageren dus hoe komt ze er bij door zo te doen dat wij haar leuk vinden niet duss......
RIMKE: harde buiken das minder en fons komt morgen weer pas thuis toch?
STERRETJE: nog gefeliciteerd met je verjaardag ik word van het jaar ook 26. heb je nog leuke dingen gehad?
JACQY: lekker met de trouwjurken bezig, vond dat echt helemaal super.. je moet er echt van genieten.
BIEB: jaaaaa ik bedoelde een pil pakken had het zelf helemaal nog niet gezien, nee een pik pakken zat er op dat moment nog niet in haha met mijn wangetje..
HAPPY: meisje weer lekker naar de kroeg geweest.
LINDA: buiten gourmetten ja balen he van die regen maar zo is het toch ook lekker.
PHOEBE: lekker de wii henri en ik hebben er ook 1 maar als je hier al spierpijn van krijgt dan moet je zeker de wii fit kopen dan ga je kapot, want die heb ik ook echt lachen kun je hoela hoepen en fitniss en yogo super leuk.
KLEINTJE: ja met de ziekte van crohn ik moet je zeggen dat ik altijd verwacht had dat het daar aan zou liggen dat het niet zo lukt en misschien is dat ook nog wel zo want moet volgende maand nog een baarmoeder foto laten maken ivm operatie en kan litekenweefsel en verklevingen zitten daardoor, maar zoals ze er nu naar kijken is het grootste probleem dat mijn man wat trager zaad heeft, maar als ik het goed begrepen heb gaan jullie nu ook zit je nog aan de medicijnen? ik ben met de gewone gestopt en heb nu nog 1 keer in de 2 maanden een infuus waren ze ook niet blij mee maar als je een terugval krijgt dan is het helemaal niet goed. morgen krijg ik weer een samenlevingstest dus ben benieuwd vorige was niet in orde als dit weer niet is dan gaan we na de vakantie starten met iui.
BAMBI: en is de fik er al uit, ze zeggen wel dat het zo kan opwekken he ben benieuwd...

nou weet het ff niet meer wij gister feest gehad en vanmiddag visite heb zaterdag voor het eerst pas weer gewerkt ivm mijn kies oh wat heb ik een last gehad nu is mijn kaak alleen nog een beetje blauw en eten gaat nog niet super.....

nou iedereen nog een fijne dag..
oja vanmorgen werd ik wakker kei buikpijn en rugpijn en toen ik naar de wc ging toen kwam er gewoon groen slijm uit me vagina wat zou dit kunnen zijn zit wel tegen de eisprong maar nog 2 dagen te vroeg eigenlijk...

liefs anoeska

rimke: ik kan erin komen hoor meid dat je af en toe baalt,het is ook niet niks dat je steeds op zondag in ieder geval alleen bent en met bekkenpijn kan je ook niet veel doen, en je moet je rustig houden logisch dat de muren op je af komen af en toe, en niks ondankbaar hoor meid, ik hoop voor je dat het morgen met werken een beetje gaat maar ik ben bang van niet en anders ga je gewoon stoppen met werken meid, doe maar rustig aan en ga even liggen, en je mag hier altijd "klagen"

ik ben er vandoor ik ga even lezen, en ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

anoeska; wat heb je het toch druk meid, en nog een blauwe kaak, en veel last gehad, van die kies, pfff ik meot er niet aandenken dat die dingen er bij mij uitmoeten
en groen slijm?? hou het maar even in de gaten zou ik zeggen, veel plezier vandaag verder

nu ben ik echt weg haha ga effe de was buiten hangen

xxx linda

Linnie, dank je voor je lieve woorden. Ik ga wel werken, anders zit ik morgen weer de hele dag thuis..............word daar niet beter van! Succes met de was, hoop dat het droog blijft.

Anoeska: volgende week al al die onderzoeken. Die baarmoederfoto, is dat nou hetzelfde als een hsg? En groen slijm vlak voor je eisprong.............slijm is goed, maar dat groene? Heb je toevallig een antibiotica kuurtje voor je kies gehad? Kan natuurlijk een infectie zijn namelijk, groen slijm is geen gezond slijm...............bekijk het nog maar eens goed, en bij twijfel: altijd klussen meid!!! klussen voor alles! Whahahahaha!!!
En jullie hebben ook al een wii..................zie, het is echt een hit joh!

Nou, ga nu echt even een broodje smeren!

he meiden,

ff zonder te lezen, want ga ff een blokkie om, maar had een vraag.
ik ben heel de dag al niet zo lekker en hangerig, maar nu begon een paar uur geleden me linker hadn enorm te tintelen, nou doet ie dat wel vaker, alleen snachts of als ik er op leun. maar het gaat nu niet meer weg , me rechter doet ook vervelend maar links is erger, heb dit nu ook in me linker voet. ook is me onderarm dubbel zo dik.

was in dubio of ik het zh zou bellen of zal ik ff wachten tot morgen ochtend, heb dan tenslotte een afspraak. daarom ga ik nu ff een blokkie om. kijken of helpt. dan komt het los ofzo ??

xx bambi

Rimke, van dat andere krijg ik geen spierpijn meer hoor, ben ik inmiddels super getraint in hahaha
De week ziet er (tot nu toe) iets rustiger uit, alhoewel....
Maandag komen mijn schoonzusje en zwager dinsdag paardrijden, woensdag bij mijn ouders eten donderdag (nog) niks en vrijdag naar Tarzan.....

We hebben net mario kart gedaan.... nou moet ik op gaan schieten we moeten nog douche en bij mijn schoonouders eten.

Linda, was een "politiek correct" stukje he..... hahaha ik hoop dat ze het begrijpt.

Anoeska, jij dus ook een Wii.... hij is nu al verslavend....

Nou ik vlieg ff onder de douche...

Liefs Phoebe

Bambi: buiten hangerig voel je je wel goed?
Als er inenen fors toename is van vocht zou ik gewoon bellen..............zekere voor het onzekere, je hebt een hoge bloeddruk, loopt niet voor niets bij de gyn, ja, ik zou zeker bellen!!!!

Ik ben vanmiddag nog voor 2 uur compleet in elkaar gestort op de bank, was blijkbaar gewoon moe. Hoop wel dat ik vannacht weer slaap want moet morgen weer om 5.15 op.........hahahaha, dat wordt dus morgen middag de hele dag weer slapen en ik vrees dat we dan ook pizza eten morgenavond.......want fons komt morgen ochtend terug dus die zal ook niet veel zin in koken hebben. Maar goed, dat is op de zaken vooruitlopen........

Ik ga zo even mijn prakkie opwarmen, heb spinazie stamppot...........tot later

Terug
Bovenaan