Bambi; jeetje meis, gelukkig is alles goed. Maar wel een beetje rustig aan doen hoor, en niet meer t hele huis poetsen! wel goed dat je toch gebeld hebt, zou ik ook doen. Je kan beter t zekere voor t onzekere nemen
Happy; met zwager gaat t op zich wel oke. Rijdt nu rond in rolstoel, want mag natuurlijk zo weinig mogelijk lopen. Hij crosst al rond ermee haha. Het is echt een persoon die niet stil kan zitten, dus zag m vanmorgen al rijden in zijn rolstoel.
Sterretje: ik wist niet dat je jarig was!!! Alsnog gefeliciteerd!!
Ach, dan ben ik weer in de war met Essey, zij was volgens mij toen ten huwelijk gevraagd in Amerika, toch?
anous groen slijm?? hmm vreemd, door 1 of ander kuurtje misschien
rimke; vervelend zeg die pijnen. Heel goed dat je je rustig houdt. Hoe gaat t nu?
Leuk dat je de kaart ook leuk vond, wij ook hihi
Linda; ja, we gaan 8-8 trouwen. Schiet al op....
Gister zijn we nog naar cafe geweest, was heel rustig, maar na een tijdje toch wat drukker. Lekker bier gezopen. En we hebben toch gelachen, hadden er pijn in de kaken van. Het kwam er op neer dat ik een chocolade koekje (in verpakking) tussen de borsten had zitten, en iemand anders had die later in zijn koffie zitten, hahaha moet er nog om lachen. Door die warmte van mijn boezem was t helemaal zacht geworden, en iemand anders stopte die in de koffie, en die persoon had dat niet door. Ach, was grappig, had er bij moeten zijn haha
Vandaag pas half 11 opgestaan, daarna geklust in tuintje, en daarna nog even in zon gelegen, was heet vandaag. Niet geregend gelukkig. Vriendje is nu bij zijn broer (die van t ongeluk), wel handig als ze aan de overkant wonen
Morgen vrij, ga denk de ramen maar lappen. Wil ook gaan rennen, al 3 weken niet gedaan. foeiiii. toch maar weer oppakken. Wil nog 2 kilo kwijt voor bruiloft
Zo, ga nu even de fotos die mijn vriendin heeft gemaakt van de trouwjurk op de computer zetten, mijn vriendje mag die tenslotte niet zien