Klusbabes 27 !!!!

meiden, ik ga lekker even onder de douch en dan mijn bedje in!

Tot morgen!

Liefs Jacqy

@rimke: whahaha, voeg bij die klachten maar dementie eraan toe. we hadden t laatstb over mijn verjaardag en leeftijden. nou, heb je 26 opgeschreven. dat mocht ik willen. 32 alweer. komt t weer boven
@bambi: dat van t snurken kan kloppen. is ook zwangerschapskwaal. had ik ook, hihihi.
@phoebe: lachen joh, dat je daar spierpijn van krijgt.
@happy: nee, ik kon t echt niet afzeggen. we hadden met meer man afgesproken. ik moet zeggen dat ik met 1 kop koffie vandaag er nog goed doorheen   ben gekomen. en morgen: RUST.

ik moet later verder reageren, want ik wordt geroepen.

@rimke: ik dacht eerst ook dat phoebe ergens anders sperpijn van had, hihi.
@linda: ik moet zeggen dat ik t herken. laatst wilde ik een middagdutje doen en toen bleef ze net die middag wakker.
is die wii echt niets voor jou? klinkt interessant met de yoga, dan kun je in de vakantie toch iets doen
@bambi: stond je in de fik? dat krijg je ervan als je heet bent, whahahahaha.

@anouska: rimke heeft zich vergist. ik ben 32 geworden. Ja, ik heb leuke dingen gekregen. een geurtje en boeken en kledign. alleen nu de kleine er is, heb ik eigenlijk al het mooiste cadeau dat ik me kan wensen. eerlijk gezegd was ik mijn verjaardag ook vergeten dit jaar.
Ik had gelezen dat je een pik had gepakt (hihi) maar ik dacht een prik.
Wat vervelend van je kies zeg. hoe lang heb je in totaal niet gewerkt? En groen slijm, nee weet niet wat t kan zijn.
@bambi: ik zou zeggen naar de huisartsenpost ermee, want t klinkt niet gezond. en in jou stadium zan de zwangerschap zou ik niet wachten. jouw gezondheid gaat nu boven alles. weekend of niet. succes.
@rimke: ik kan me voorstellen hoe je je voelt. daar was ik zelf bang voor toen ik net verlof had. maar zijn er geen films die je nog wilt zien? boeken die je nog wilt lezen? of dingen die je op wilt schrijven over de zwangerschap? misschien mensen die je kunt uitnodigen of bellen? Hier belast je je bekken iig niet mee. succesm ik denk aan je.

@rimke: oh was jij dat. ik vroeg me al af wie rimke s was, hihihihi.
@happy: aan t eind van mijn geld hou ik steeds een stuk maand over. en zo te zien ben ik niet de enige, hahaha
@linda: je verveelde je en toen ging je poetsen? dan vind je poetsen waarschijnlijk ook leuk nietwaar? trouwens je hebt altijd zoveel tijd om te poetsen. doe je dat als joey slaapt of als hij speelt?
@jaqcy: en al andere dingen aan t regelen of op internet ideeen op aan t doen?
@bambi: wat goed dat je gebeld hebt. en gelukkig houden ze je goed in de gaten.
@phoebe: ik heb t niet druk deze week zeg je. en je hebt vandaag de donderdag nog vrij staan. jou kennende is ie alweer gevuld met een activiteit voordat t donderdag is. jeetje dat je er de energie voor hebt.

@bieb: dat was essy idd. kort daarop bleek ze zwanger te zijn. ik weet niet of ze t nu hadden uitgesteld of niet.
trouwens jullie gasten zouden toch bij zwager en schoonzus eten op 8-8. gaat dat nu nog door, nu hij in rolstoel zit?
vandaag is ook een machische datum: 7-7, maar 8-8-8 is nog specialer. nog 1 maand, nog geen zenuwen?
Dus jij bent tegenwoordig de koffiedame, hahaha
ik las dat jullie hadden geklust in tuintje. ik neem aan jij en de bloemen en niet jij en je vriend op de bloemen

@linda: en heb je al geboekt? zou wat zijn als mensen je vroegen waar je heen gaat. ja, 2 straten verderop, want de prijs is laag. zie t al voor me, hahaha.
@jaqcy: zo, goed bezig geweest vanavond.
@happy: jij een krent. ik heb meteen geboekt en zit er al, hahaha (geintje)
@april: hoe is t met de kleine en jou?'
@kruimels: hoe was de vakantie?
@pip? voel je je al beter?

Dames, ik ben een beetje melig en wordt ook vrolijk van al jullie verhalen. Ik heb gereageerd nadat de kleine slipe. jullie hebben zoveel gepost dat ik echt meerdere rezcties heb moeten plaatsen. sorry voor de schrijffouten, de weinige hoofdletters, etc. ik moet soms erg gehaast schrijven en denk dan dat jukkie t toch wel begrijpen.
Hier was t een drukke dag, maar ik voel me wel voldaan. ik ga nu snel slapen en morgen uitslapen, jipie.!!!! dikke kus,

Terug
Bovenaan