Hee meiden,
Sorry dat ik er zo weinig ben maar ik ben druk aan het soliciteren..
Ga eerst even proberen te reageren op iedereen..
Bambi: Je voelt je niet lekker.. Hopelijk komt dat doordat het zo benauwd is en is er verder niets ergs aan de hand.. Veel succes vandaag! En goed van je dat je gisteren nog even gebeld heb..
Linda: Veel plezier bij de voetreflex..
RImke: Is je baaldag nog zonder al te veel moeite voorbij gegaan.. Begrijp heel goed dat je het af en toe even helemaal gehad heb alleen.. Gelukkig is Fons nu weer thuis.. Geweldige tijd dat je weer even gedag komt zeggen.. hihi.. ik lag toen nog lekker onder de wol hoor!.. Werkse vandaag..
Sterretje: Nog van harte gefeliciteerd.. met je 32 ste verjaardag

Geniet van je dagje rust!
Phoebe: Das voor mij geen rustige week hoor.. Das voor mij een drukke week

Hopelijk blijft het nu wat rustiger voor je!.. En spierpijn van de Wii

haha mijn zusje heb al der eerste blesure van de Wii.. Die zit in een rolstoel dus af en toe knal ze met der had tegen de wielen aan.. (en me vriend met z'n hand tegen de bank.. die bijna 1 km verder staat. heel knap hihi) EN nu heeft ze der schouder verdraait tijdens het honkballen.. hihi.. En we zijn erachter gekomen dat de fijne motoriek van me vriend niet helemaal goed ontwikkeld is.. kleine handelingen kan die niet op de Wii
Bieb: Ben je nog gaan rennen vandaag?? Of meot je nog.. Succes met het benauwde weer dan.. Gelukkig gaat het weer wat beter met je zwager.. en je ziet hem al regelmatig voorbij scheuren.. hihi..
Kleintje: Welkom terug.. VOlgens mij hebben wij elkaar net misgelopen jij nam ff pauze en ik kwam hier net kwebbelen.. Maar zoals je zegt heb je meegelezen dus hoef ik me niet meer voor te stellen
Klaasje: Vervelend dat je ongie bent geworden.. fijne vakantie en hopeljik volgende ronde beter!!!
Zo.. volgens mij heb ik nu wel alles gehad.. (ben er 2 uur mee bezig geweest.. hihi)
Nou nog nergens aangenomen verder.. Maar wel de nagelstyliste opleiding aangevraagd.. bij de NTI.. Ga eerst die doen en daarna eventueel aanvullende pakketen bij een opleidingscentrum hier in de buurt (delft) heb der al helemaal zin in..
ALs ik af ga op het slijm dat ik ruim 2 weken geleden had heb ik morgen mijn NOD maar ik ga alsnog uit van 14 juli om te testen.. denk ik.. als ik het zolang uit kan houden in ieder geval..
Ben weer helemaal blij.. vriendjelief was weekend weg naar de belgische ardenne.. zag er erg tegen op om hem te moeten missen ook al was het maar een weekend (3 dagen.. Maar hij zou vandaag pas thuis komen.. in de loop van de dag hoorde ik al dat het al gisteren voor het eten zal zijn dat hij thuis zal zijn.. Maar kreeg telkens maar geen smsje dat ze onderweg waren.. terwijl hij dat wel beloofd had.. Toen ik hem wou smssen waar hij was ging net mijn tel. over.. En toen zei hij dat ie z'n auto ophaalde in barendrecht en dan naar Den Haag zou komen.. en nog geen 2 sec. later zie ik zijn auto het pleintje vanme beste vriendin op rijden.. (daar had ik geslapen en gingen we eten ) ik was gelijk helemaal happy (sorry happy;P) en wist niet hoe snel ik buiten moest komen..
1 ding weet ik nu wel.. VInd het vreselijk als die weg is.. gewoon af en toe een knuffel of een kusje dat heb ik het meest gemist.. hihi..
Ga maar eens koffie zetten voor me collega's.. We zitten allemaal niets te doen want er is ook neits te doen.. maarja.. misschien nog tot zo meiden.. fijne dag..
xxxx Mamoetje