Klusbabes 27 !!!!

Goedenacht..........
Wat een takketijd blijft dit toch maar ach, ik zag sterretje om 2 uur nog voorbij vliegen........
Sterretje: jouw leeftijd van 26 was heeeeeel cynisch bedoeld.........whahahaha, mijn kadootje om jou wat beter te laten voelen! Lekker uitslapen vandaag!!! Hoe ga je dat doen...............en jemig wat een spelfouten!!! Whihihihihihi, heb ze niet gezien maar heb ook heel snel gelezen........
Bambi succes vandaag!!! Ik denk aan je!

Meiden, ben er vandoor, op de rest reageer ik vanmiddag!!!

goeiemorgen meiden

sterretje: je was er nog laat zeg, en vandaag heb je een heerlijke rustdag, ga   er lekker met je kleine van genieten meid,
ik maak gewoon altijd schoon als joey ook aan het spelen is en ook als ie teslaapt net hoe het uitkomt, en schoonmaken is niet me favoriete klus maar het moet toch haha en als ik me erg verveel dan ben ik zo onrustig in me lijf dan kan ik niet in de bank zitten of wat dan ook dus vandaar haha, en je hebt mooie kadootjes gehad voor je verjaardag maar wat je zelf al zegt de kleine is het mooiste kadootje

rimke; werkse meid, ik hoop dat het een beetje gaat

bambi: succes bij de gyn straks, en als je naar huis mag heb je gelijk meldplicht, Heb je nog een beetje geslapen vannacht?

zometeen om 10 uur lekker naar de voetreflex toe heb er zin in hahaha, ik ben er vanmiddag weer
iedereen een fijne dag vandaag en tot straks

xxx linda

goedemorgen,

rimke en sterretje wat een tijden om te posten hahah.

rimek was je nieuwe naam he, welkom meid en werkse nog ff hihih, voel je al wat beter, minder sippies ? fons komt vandaag toch weer. ff lekker knuffelen wil weleens helpen.

sterretje dat is echt veel te laat om te posten voor een verse mamma. doe rustig aan vandaag he ?

jacqy en bieb lekker keutelen over de bruilft. bieb het komt zo dichtbij he. fijn dat je zwager weer rond crost.

anoeska slijm is goed, maar groen ??? das niet oke. houd het f fin de gaten.

phoebe nee hoor neit druk. jajaj alleen don. nog vrij, noem dat maar eens niet druk.

happy gezellig bij lin op vakantie hahah. ach voor dat geld kan het indd.
verder leuke kleren gescoord lees ik.

linda aan de poets, tja het zal je hobby maar zijn hahah.

nou ga zo een sdouchen en aankleden, wil nog ff de aardappelen schillen en ff snel het huis glad. mensen kinderen wat heb ik het warm en voel me nog steeds niet lekker. ben benieuwd straks. zal alleen wel ff bloeddruk meten zijn. en dan vragen ze hoe voel je je, nou niet lekker, ach het komt vanzelf.
ja dat weet ik wel, maar toch .................
gisteren voor het eerst trouwens een schatting gehoord. de vk van gisteren dacht aan 8 pond. .............
ehm wat wilde ik nog meer zeggen. ?????????? weet niet meer,...

nou ga ff wat doen.

xx bambi

bambi: nog steeds niet lekker meid, doe nou maar helemaal niks meer als ze je zometeen wel in het ziekenhuis houden mag je ook niks anders dan liggen, en misschien gaan ze wel zeggen dat ze binnenkort aan je gaan beginnen, je weet maar nooit, doe maar rustig en succes straks meid

xxx linda

he he,

nou zit al helemaal klaar. gelukkig ff niks nu. heb het zo warm, douchen hielp niks. ik douche nu 2 tot 3x per dag. gek he, dat komt omdat je nu extra schoon wil zijn ofzo. vind het zo erg als ze b.v een inwendig moeten doen en het is niet fris daar beneden, snappie.

nou vandaag is de datum van me man he, volgens het lijstje, nou geloof er niks van dat die kleine zich vandaag aankondigt. Zoals het er vorige week uit zag, had ik al mama kunnen zijn hahah en nu ineens zal je zien laten ze me gewoon overtijd lopen. heeft iedereen op het lijstje verkeerd vroeg gegokt door mijn schuld wheeeeeeeee.......

sorry dames, ................  dat krijg je met elke keer andere info.

nou dan gaan we zo mar weer naar gorinchem, pffff elke keer weer die rit. kijk het is het einde van de wereld niet en hoef niet meer zelf te rijden, maar goed toch 15 min tot een kwartier, dure park. garage en elke keer dat end lopen pffff.   ff klagen hoor....
haal dat kind er nou maar uit, of beter kom er uit baby !!!!!!!!!!!!!!!!!!

mmhh 15 min. is een kwartier. dommie. ............
ik bedoel 15 tot 20 min. rijden.

Hee meiden,

Sorry dat ik er zo weinig ben maar ik ben druk aan het soliciteren..

Ga eerst even proberen te reageren op iedereen..

Bambi: Je voelt je niet lekker.. Hopelijk komt dat doordat het zo benauwd is en is er verder niets ergs aan de hand.. Veel succes vandaag! En goed van je dat je gisteren nog even gebeld heb..

Linda: Veel plezier bij de voetreflex..

RImke: Is je baaldag nog zonder al te veel moeite voorbij gegaan.. Begrijp heel goed dat je het af en toe even helemaal gehad heb alleen.. Gelukkig is Fons  nu weer thuis.. Geweldige tijd dat je weer even gedag komt zeggen.. hihi.. ik lag toen nog lekker onder de wol hoor!.. Werkse vandaag..

Sterretje: Nog van harte gefeliciteerd.. met je 32 ste verjaardag:) Geniet van je dagje rust!

Phoebe: Das voor mij geen rustige week hoor.. Das voor mij een drukke week:) Hopelijk blijft het nu wat rustiger voor je!.. En spierpijn van de Wii:D haha   mijn zusje heb al der eerste blesure van de Wii.. Die zit in een rolstoel dus af en toe knal ze met der had tegen de wielen aan.. (en me vriend met z'n hand tegen de bank.. die bijna 1 km verder staat. heel knap hihi) EN nu heeft ze der schouder verdraait tijdens het  honkballen.. hihi.. En we zijn erachter gekomen dat de fijne motoriek van me vriend niet helemaal goed ontwikkeld is.. kleine handelingen kan die niet op de Wii:)

Bieb: Ben je nog gaan rennen vandaag?? Of meot je nog.. Succes met het benauwde weer dan.. Gelukkig gaat het weer wat beter met je zwager.. en je ziet hem al regelmatig voorbij scheuren.. hihi..

Kleintje: Welkom terug.. VOlgens mij hebben wij elkaar net misgelopen jij nam ff pauze en ik kwam hier net kwebbelen.. Maar zoals je zegt heb je meegelezen dus hoef ik me niet meer voor te stellen:)

Klaasje: Vervelend dat je ongie bent geworden.. fijne vakantie en hopeljik volgende ronde beter!!!

Zo.. volgens mij heb ik nu wel alles gehad.. (ben er 2 uur mee bezig geweest.. hihi)

Nou nog nergens aangenomen verder.. Maar wel de nagelstyliste opleiding aangevraagd.. bij de NTI.. Ga eerst die doen en daarna eventueel aanvullende pakketen bij een opleidingscentrum hier in de buurt (delft) heb der al helemaal zin in..

ALs ik af ga op het slijm dat ik ruim 2 weken geleden had heb ik morgen mijn NOD maar ik ga alsnog uit van 14 juli om te testen.. denk ik.. als ik het zolang uit kan   houden in ieder geval..

Ben weer helemaal blij.. vriendjelief was weekend weg naar de belgische ardenne.. zag er erg tegen op om hem te moeten missen ook al was het maar een weekend (3 dagen.. Maar hij zou vandaag pas thuis komen.. in de loop van de dag hoorde ik al dat het al gisteren voor het eten zal zijn dat hij thuis zal zijn.. Maar kreeg telkens maar geen smsje dat ze onderweg waren.. terwijl hij dat wel beloofd had.. Toen ik hem wou smssen waar hij was ging net mijn tel. over.. En toen zei hij dat ie z'n auto ophaalde in barendrecht en dan naar Den Haag zou komen.. en nog geen 2 sec. later zie ik zijn auto het pleintje vanme beste vriendin op rijden.. (daar had ik geslapen en gingen we eten ) ik was gelijk helemaal happy (sorry happy;P) en wist niet hoe snel ik buiten moest komen..

1 ding weet ik nu wel.. VInd het vreselijk als die weg is.. gewoon af en toe een knuffel of een kusje dat heb ik het meest gemist.. hihi..

Ga maar eens koffie zetten voor me collega's.. We zitten allemaal niets te doen want er is ook neits te doen.. maarja.. misschien nog tot zo meiden.. fijne dag..

xxxx Mamoetje

Ola lieverds, hier alles goed maar heb zo visite dus weet niet of ik hier veel ben vandaag. Vanaaf iig wel. Bambi, ben benieuwd meisje......en idd, baby kom er nu maar uit !!!! Rimke en sterretje wat een tijden om te posten haha. Sterretje, zie je zo in volendam, deze krent komt ook hoor   hahaha. Linnie tjonge jij poets idd wat af he, zijn ze allemaal zo in volendam want anders blijf ik daar maar weg whahaha. Meiden ga de hond uit laten en dan komt de visite. Probeer tussendoor wel ff te spieken om te kijken naar een berichtje van bambi, fijne dag ......

Kusssss happy

Terug
Bovenaan