Klusbabes 27 !!!!

Zo, dat hebben we ook weer gehad, zou eigenlijk vrijdag weer moeten maar donderdag zitten ze krap, of ik dan wilde komen ipv vrijdag............ook goed, ben zoooo flexibel!
Gaat nog best goed met mijn pijn, maar misschien komt dat zo nadat ik boodschapjes gedaan heb..........we wachten af!

Bambi: denk aan je hoor!
Linnie ook weer in touw met dat gepoets van je. En op de vraag of ze in Volendam allemaal zo proper zijn: JA!!!! Had een vriendin in Volendam en als ik daar of in andere huizen in volendam was, was het altijd allemaal helemaal keurig..........en veel tierelantijntjes enzo.................whahahaha!!!
STerretje: tuurlijk heb je je mooiste kadootje al gehad, maar wat andere dingetjes zijn ook welkom he, ben dol op kadootjes!!!
Happy: ben je vrij vandaag? Of lees ik er straal overheen?
Mamoetje: balen dat je niets kan vinden qua werk, komt zometeen vast wat op je pad, maar dat is vaak als je niet zoekt. Ben benieuwd of het met je opleiding gaat lukken!
Ehm................volgens mij heb ik iedereen gehad, of niet? Anders sorry!
Jacq en bieb heb ik niet meer gezien toch????? meiden, denk even goed aan jullie hoor!
Is kruimeldief al terug van vakantie trouwens??

hey meiden

mamoetje: spannend meid, dat je 14 juli weer wil gaan tessten asl je niet ongi bent, en je bent druk aan het solliciteren las ik balen dat je nog nergens bent aangenomen, buiten die dan waar je nog minder ging verdienen dan je al deed, en bij de nti een cursus aangevraagd voor nagelstyliste, succes meid , haha ik mis ook mijn man als ie een weekend met vrienden weggaat, dan duurt een weekend inderdaad heel erg lang

happy: weer vistite haha jij zit ook nooit zonder mensen haha, en ja het tmerendeel van volendam is het huis heel schoon hahaha,

rimke; gelukkig gaat het wel me je en valt de pijn nog mee, hopelijk blijft dat ook zo vandaag, en donderdag weer werken in plaats van vrijdag, heb je lekker lang weekend,
en o ja, haha ik heb geen tierelantijntjes in huis daar heb ik een hekel aan hah

bambi; hoe gaat het meid, ben je al aan het bevallen??? ik heb zomaar een idee dat ze je hebben gehouden maar ik hoop het niet hopelijk is je bloeddruk goed

zo de voetreflex was weer heerlijk en ze was heel tevreden 19 augustus weer
ik ga even lekker in de bank liggen, manlief is vandaag weer begonnen met werken hha

Denk idd dat ze Bambi gehouden hebben..............spannend!!!!

Hee meiden,

Ben ik weer even..

Ik denk inderdaad ook dat ze bambi hebben gehouden.. wordt nog spannend.. succes iig meid!

Rimke: Ik dacht een tijdje geleden begrepen te hebben dat je ging stoppen met werken ivm met je bekken.. maar kan ik verkeerd begrepen hebben..

Linda: Gelukkig was ze tevreden bij de voetreflex.. Mag ik vragen waarvoor dat is?? Ben niet nieuwsgierig hoor.. Maar ik ben verlamd aan me rechter onderbeen.. dus mischien is het ook wel wat voor mij?!?

Dat was het weer.. VOel trouwens wel al dagen van alles.. misselijk, steekjes in me buik.. heb het idee dat me borsten groter zijn (had BH gekregen van iemand.. was eerst wat te groot en zat van het weekend een stuk beter:S) en donkere tepels.. maar ik ga proberen me daar niet op te richten verder..

xxx Mamoetje

Nou de visite is alweer weg want die kreeg mega hoofdpijn, hoop niet dat het besmettelijk is pfffffff. Spannend, zouden ze bambi gehouden hebben ????? Nou linnie, ik zie dus dat heel volendam zo schoon is !! Het is bij mij zeker niet vuil maar doe niet zo veel als dat jij doet. Tja als ik vier dagen werk probeer ik op mn vrije dagen ook wel eens wat leuks te doen. Heb wel mazzel dat mn mannetje ook veel doet dus sampjes zorgen we er voor dat het er hier netjes en schoon uitziet en hebben we ook nog tijd voor leuk dingen !!! Teamwork he whahaha. Rimke, fijn dat de pijn meevalt, rustig aan verder he .......ik ben dus idd vrij.....werk altijd van woensdag tm zaterdag en dan altijd lekker drie dagen vrij. Zat net te denken dat ik verleden week nu ongeveer op het park aankwam, heerlijk he !!! Wel met migraine maar ja hahahaha. Heb besloten dat ik in augustus ook nog vier dagen vrij neem en daardoor ben ik dan lekker anderhalve week vrij. Beviel me prima eigenlijk. Ben in principe nooit vrij of ziek en ga toch wat vaker vrij nemen !!! O ja en wat rustiger aan doen, pfffff happy kan het niet meer bijhouden hoor haha. Lijkt wel 1 januari he, met al die goede voornemens.........ach het valt wel mee, de laatste tijd deed ik het al wat rustiger aan. Nou weer een mooi lulverhaal geworden, ga mn aardappels schillen voor vanaaf, lekker met rauwe witlof en ketjap speklapjes ....

Knuf happy

Of morgen.. aan de hand van trekkerig slijm dan... maar aan de hand van me vorige cyclus maandag(volgende week).. maar heb geen eisprong gevoel dus ik weet het niet precies.. Ga proberen uit te houden tot maandag om te testen..

xxx   Mamoetje

Terug
Bovenaan