Klusbabes 27 !!!!

happy: weer hoofdpijn dat is balen meid, en je gaat wat vaker vrij nemen las ik daar hebje   groot gelijk in hoor je moet genieten van het leven hahaha

mamoetje:met voetreflex is voor ontspanning en ze kunnen bepaalde dingen verzachten en in je voeten zitten al je organen enz, ik heb de laatste tijd veel nare dingen meegemaakt en ik kreeg oorsuizen en hartkloppingen, ik ben naar de voetreflex gegaan en het gaf maar ook heb ik reiki voor ontspanning erbij omdat ik me niet zo goed uit mezelf kan ontspannen haha maar nu gaat dat al een stuk beter, en ik vind het nu gewoon erg lekker die voetreflex en reiki nu is het voor mij echt effe een uurtje voor mezelf,
en spannend meid al die klachtjes je zou bijna zeggen dat het raak is, en ik hoop voor je dat dat echt het geval is meid, hopelijk test je volgende week positief

xxx linda

Hey linnie, ik heb geen hoofdpijn hoor !!!! Gelukkig niet, mn visite had hoofdpijn en dat werd steed serger dus is ze maar naar huis gegaan........

Mamoetje, nou knap hoor proberen te wachten met testen tot maandag. Ik ga ook niet meer zo vroeg testen hoor, wordt er alleen maar deprie van haha. Je klachten klin ken goed maar, weet uit eigen ervaring dat dit helaas niks hoeft te betekenen. Ik hoop echter dat het bij jou wel een voorteken is ........succes met wachten

xxx

oeps heb ik het verkeerd gelezen haha ik dacht dat er stond ik kreeg hoofdpijn sorry

ik ga straks als joey wakker wordt even boodschappen doen, het is toch een takkeweer hier dan weer regen en dan weer droog en een hele harde wind
blehg het lijkt wel winter

xxx linda

Nee daarom probeer ik me er ook niet aan vast te houden..

Me ma heeft trouwens over mij 13 maanden gedaan.. dus ik kan ook nog ff wat maandjes voor de boeg hebben..

xxx Mamoetje

Haha geeft niet hoor lin. Het is hier ook takkeweer, bah. Die wind word ik doodziek van. Kan met goed fatsoen geen deur open zetten......Ik heb mn boodschappen lekker al binnen haha

Tjonge mamoetje, 13 maanden. Is ze omder behandeling geweest toen of niet ? Ik blijf dapper voor je duimen hoor !!!!!!

hoe krijgen je nou in godsnaam een foto hier op dit forum ik krijg het niet voor elkaar

xx

ik lees het straks wel ik ga stoppen, me batterij is bijna leeg en ik ga zo effe boodschappen doen,

ik denk echt dat ze bambi hebben gehouden in het ziekenhuis

tot straks

xxx linda

Doei linnie, wat die foto betreft, heb geen idee. Snap er ook geen bal van

Ik ga ook stoppen, ga ff lekker onder de zonnebank. Heerlijk met dit weer .....

KUssssssss

Terug
Bovenaan