hey meiden
rimke; slecht geslapen las ik, maar gelukkig hoef je inderdaad niet meer naar beneden toe om te plassen dat scheelt echt haha, en je hebt een niet zo actief dagje haha lekker toch
bambi: ook een slechte nacht achter de rug las ik, en je darmen zijn aan de grote schoonmaak, misschien een teken, je weet maar nooit,
veel plezier op de kinderverjaardag vandaag, en als je geen zin meer hebt gewoon naar huis gaan aan je eigen denken meid
sterretje: ik las dat je de draagzak al hebt en dat het wel wat geeft, ik hoop dat jullie snel een ritme krijgen met de kleine het is gewoon allemaal zoeken voor jullie maar ook voor de kleine
happy; nog steeds een hoge temp, jeetje zeg , ik wordt gewoon zenuwachtig, ik hoop het zo voor je,, en als ik je niet meer spreek, alvast heel veel plezier met je vakantie, maar dat gaat wel lukken denk ik en helemaal als je positief gaat testen, en er komt mooi weer aan deze week,
phoebe; ZO Jij hebt het druk gehad las ik pffff, haha
zo ik heb de zenuwen in me lijf en een heleboel drukte niet normaal, ik ben nog steeds bezig met wassen en opruimen, ik heb nu ook maar een heleboel speelgoed van joey uitgezocht en waar ie niet meer mee speelt dat gaat allemaal de zolder op, ruimt weer lekker op allemaal haha
haha iedereen zegt zijn jullie nu alweer terug van vakantie, ik zeg nou we zijn 3 weken weggeweest dan kan het wel weer, ik had gewoon verlang naar me pa, ach me pa wist niet dat we gisteren terug zouden komen dat was een verrassing, dus wij kwamen om 5 uur bij me pa aan en we hadden de auto op een hoek geparkeerd en joey naar me pa laten lopen, toen belde ik op net of we nog daar waren en in ene begint me pa toch te schreeuwen want toen zag hij joey voor het raam staan, haha hij rent naar de deur en me pa begint toch te huilen en ik ook natuurlijk dat vond ik zo erg lief van me pa, zo blij was ie dat we er weer zijn hahaha
xxxx linda