Klusbabes 27 !!!!

Jacqy, ook weer terug in het land?
5 uur vertreging, daar zat je zeker net op te wachten!
Verder alles goed gegaan en naar je zin gehad?

Liefs Phoebe

Zijn net twee kleine kinderen hoor !!! Krijg er ondertussen een sik van en dat heb ik haar gisteren ook gezegd. Neem een beslissing, hier word je toch knetter van. Ik luister ook niet meer naar die verhalen want een dag later is de hele situatie toch weer anders.....

Ik hou je op de hoogte hoor, sms je wel.........

Nou is iedereen terug en ga ik weer wieberen morgen ...........

Rimke, hoe gaat het met je meis? Red je het allemaal een beetje op je gebroken nachten na dan?
Lukt het allemaal nog een beetje met werken?

Liefs Phoebe

hey meiden

rimke; slecht geslapen las ik, maar gelukkig hoef je inderdaad niet meer naar beneden toe om te plassen dat scheelt echt haha, en je hebt een niet zo actief dagje haha lekker toch

bambi: ook een slechte nacht achter de rug las ik, en je darmen zijn aan de grote schoonmaak, misschien een teken, je weet maar nooit,
veel plezier op de kinderverjaardag vandaag, en als je geen zin meer hebt gewoon naar huis gaan aan je eigen denken meid

sterretje: ik las dat je de draagzak al hebt en dat het wel wat geeft, ik hoop dat jullie snel een ritme krijgen met de kleine het is gewoon allemaal zoeken voor jullie maar ook voor de kleine

happy; nog steeds een hoge temp, jeetje zeg , ik wordt gewoon zenuwachtig, ik hoop het zo voor je,, en als ik je niet meer spreek, alvast heel veel plezier met je vakantie, maar dat gaat wel lukken denk ik en helemaal als je positief gaat testen, en er komt mooi weer aan deze week,

phoebe; ZO Jij hebt het druk gehad las ik pffff, haha

zo ik heb de zenuwen in me lijf en een heleboel drukte niet normaal, ik ben nog steeds bezig met wassen en opruimen, ik heb nu ook maar een heleboel speelgoed van joey uitgezocht en waar ie niet meer mee speelt dat gaat allemaal de zolder op, ruimt weer lekker op allemaal haha

haha iedereen zegt zijn jullie nu alweer terug van vakantie, ik zeg nou we zijn 3 weken weggeweest dan kan het wel weer, ik had gewoon verlang naar me pa, ach me pa wist niet dat we gisteren terug zouden komen dat was een verrassing, dus wij kwamen om 5 uur bij me pa aan en we hadden de auto op een hoek geparkeerd en joey naar me pa laten lopen, toen belde ik op net of we nog daar waren en in ene begint me pa toch te schreeuwen want toen zag hij joey voor het raam staan, haha hij rent naar de deur en me pa begint toch te huilen en ik ook natuurlijk dat vond ik zo erg lief van me pa, zo blij was ie dat we er weer zijn hahaha

xxxx linda

jacqy: ook weer terug in het land, en hebben jullie wel genoten?, wel erg balen dat je ongi bent geworden daar,
en 5 uur vertraging, jeetje zeg daar wordt je inderdaad niet blij van,

ik ga nog effe een wasje in de waslijn hangen

xxx linda

Buuf, ik weet er ook het fijne niet van hoor, maar ik zou helemaalgek worden vn da wel niet spelletje.
Hoe ot het weereigeljijk van de week,     ziet het er een beetje goed uit voor julie?

Liefs Phoebe

Linda, ook weer back in town! heb je het wel naar je zin gehad?
Leuke verassing voor je pa, lief hoe hij reageerde.
Hoest nou met je meid, ik heb er allemaal niet zo veel van mee gekregen.
Eerst was ik op vakantie en daarna jij.

liefs Phoebe

Terug
Bovenaan