Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee joh gekkie, zo bedoel ik het helemaal niet maar eerst phoebe die zo lief overkwam en toen jij ook die een tweede kans wou geven. Dan voel ik mezelf zo hard dat ik dat niet kan ............haha mutsie
Nee rimke das waar. Maar, ik ben normaal niet zo....ben ook voor een tweede kans maar dit voelt niet goed......ben bang dat er hommeles van komt. als ik dan linnie en phoebe hoor voel ik mezelf wel ff een bitch haha. Mn mannetje zegt net dat ik dat ook ben, pfffff die slaapt op balkon vanacht hihi
hahaha o nee hoor je bent niet hard hoor, ik heb ook nog mijn twijfels hoor, maar ja ik kan ook weer niet zo goed tegen ruzie hahahah, dat leer ik bij yoga, zen zen hahah
haha hup gooi je man op het balkon vannacht haha, nee hoor meid, als jij er geen goed gevoel bij hebt moet jehet niet doen, en ze heeft ook hele nare dingen over je gezegd en dat ben ik ook nog niet vergeten, en ben daar ook nog steeds boos over, zoals ik al zei je moet niet aan mijn babes komen