happy de hond douchen, nou dat word me een zootje dan hahah. gelukkig doet je man het.
sterretje tja wie weet word het toch gewoon de 13 of later. gek he ik wil het eruit hebben en zit nog niet eens op de uitgerekende datum. en het voelt alsof ik al weken extra heb hahah. me moeder heeft liever de 13 niet, dan is me oom jarig, haar broer. ik heb niks verder met die man (lees geen verjaardag plicht) maar me moeder zou het rot vinden 2 verjaardagen op 1 dag, kan ze niet pimpelen. nou ja zegggggggg. der kleinkind gaat lekker voor en de rest poep. hahahah.
bieb me vaker wassen hahahah, miss heb ik het daarom wel, was me te vaak beneden dat het er schraal en rood van word hihihih.
ff zonder gekheid heb geen idee, het ene moment jeukt het als de pest en heb ik gevoel alsof ik liters afscheiding verlies, maar dan ga ik naar het toilet en is het gewoon 1 droge zooi. vaaaggggggg.
mijn mannetje werkt ook gewoon 40 uur en hij en ik zijn wel allebei van mening dat ik dan het huoishouden moet doen. heb wel aangegeven dat nu ik zover in me zw.schap zit niet alles zelf meer kan,,maar ja...sommige manne hebben niks door...die zien geen troep en ik krijg alleen op me kop als ik alles zelf heb gedaan,,,,wat ik een dag eerder al heb gevraagd.... en me man kan wel koken...maar na een dag hard werken...verlang ik dat niet van hem..
het komt wel eens voor dat ik nog slaap als hij rond half 6 thuis komt. ...dan heb ik dus niet gekookt en word het weer makkelijk iets klaarmaken,,,, dat kan ie natuurlijk wel hahaha
xx bambi