Klusbabes 27 !!!!

Zo lekker gegeten, sterretje ook gezellig aan het kletsen !!!! Tja moet meer rusten he, ben je email van toen nog niet vergeten hoor, heb er best naar geluisterd . Ga nu douchen en dan lekker met een pot thee de bank op, heerlijk. Mn mannetje gaat straks de hond douchen, ben er niks jaloers op Tot straks

liefs happy

happy de hond douchen, nou dat word me een zootje dan hahah. gelukkig doet je man het.

sterretje tja wie weet word het toch gewoon de 13 of later. gek he ik wil het eruit hebben en zit nog niet eens op de uitgerekende datum. en het voelt alsof ik al weken extra heb hahah. me moeder heeft liever de 13 niet, dan is me oom jarig, haar broer. ik heb niks verder met die man (lees geen verjaardag plicht) maar me moeder zou het rot vinden 2 verjaardagen op 1 dag, kan ze niet pimpelen. nou ja zegggggggg. der kleinkind gaat lekker voor en de rest poep. hahahah.

bieb me vaker wassen hahahah, miss heb ik het daarom wel, was me te vaak beneden dat het er schraal en rood van word hihihih.
ff zonder gekheid heb geen idee, het ene moment jeukt het als de pest en heb ik gevoel alsof ik liters afscheiding verlies, maar dan ga ik naar het toilet en is het gewoon 1 droge zooi. vaaaggggggg.

mijn mannetje werkt ook gewoon 40 uur en hij en ik zijn wel allebei van mening dat ik dan het huoishouden moet doen. heb wel aangegeven dat nu ik zover in me zw.schap zit niet alles zelf meer kan,,maar ja...sommige manne hebben niks door...die zien geen troep en ik krijg alleen op me kop als ik alles zelf heb gedaan,,,,wat ik een dag eerder al heb gevraagd.... en me man kan wel koken...maar na een dag hard werken...verlang ik dat niet van hem..
het komt wel eens voor dat ik nog slaap als hij rond half 6 thuis komt. ...dan heb ik dus niet gekookt en word het weer makkelijk iets klaarmaken,,,, dat kan ie natuurlijk wel hahaha

xx bambi

Zo ik zit, heerlijk. Met koffie ipv thee, dat komt straks haha. Zit nu tv makelaar te kijken. vind ik altijd wel leuk, lekker overal binnen gluren haha. Zie net in een voorstukje dat ze ook in schiedam zijn !! Leuk, ben benieuwd.......

Kusssssss

bambi: logisch dat het meeste op jouw komt als je man 40 uur werkt maar nu in dit geval met je bloeddruk en dat jeje niet lekker voelt, moet ie zich toch even anders opstellen en meer gaan doen, Ik mocht dushelemaal niks met mijn bloeddruk en dat met gevolg dat manlief 10 weken vrij heeft moeten nemen omdat ik ook niet alleen naar de wc mocht wat ik wel deed haha, en me man deed het huishouden, wel samen met me moeder, maar toch hij moest mee helpen

happy: aan de koffie in plaats van thee, blegh ik lust geen koffie hahaha

ik ben er straks weer even, joey gaat nu met tom in bad dus ik moet zo weer naar boven

xxx linda

Hey meiden,

De kop is weer van de werkweek af, de eerste werkdag zit er weer op!
Hebben jullie de reactie van Corine gelezen op mijn berichtje?
Vinden jullie ook niet dat ze een 2de kans moet krijgen.... ik eigenlijk wel.....

Krijg zo visite, gaan we weer Wii-en... als me spieren mee willen werken...

Liefs Phoebe

hallo meiden,

LINDA: leuke fotos van joey ja en je hebt zeker gelijk dat ze snel groeien je moet genieten van ieder moment

BAMBI: ze hebben je niet gehouden zie ik je maakt het wel spannend he, en ik vind ook al werkt je man 40 uur, normaal zijn zijn mannen dan niet uigeput hoor werk zelf 50 uur in de week en mijn mannetje minstens 60 maar wij moeten ook gewoon alles doen dus vind dat hij dat best kan doen toch. zit hem maar achter zijn vodden aan...

RIMKE: zag dat fons weer lekker thuis was....

STERRETJE: oh dus 32 nou ook een mooie leeftijd toch maar begrijp wat je bedoeld dat je kleine meid het mooiste cadeau is wat je ooit gekregen hebt geniet er maar van meid het is je gegund.

BIEB: lekker gelopen vind het knap hoor hou het nog geen 5 min vol denk ik.

?Mamoetje: eeb heel verhaal zeg.. en een hoop meegemaakt.

nou ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een samenlevingstest was niet goed zagen geen zaadcellen zitten, nu moet ik morgen weer 1. mijn man had ook zijn zaad ingeleverd en dat was nou wel beter van kwaliteit dus snap er niks meer van. van dat groen slijm wist ze niet wat het was mijn eitjes groeiden goed en ook mijn slijmvlies. nu wilde zij dat ik nog voor mijn vakantie een baarmoederfoto liet maken dus dat hoor ik morgen weer. het is allemaal wel heel veel tijd want ben nu weer vandaag geweest morgen moet ik weer voor hetzlefde en woensdag moet ik voor mijn kies.... bleh blijf denk ik in het ziekenhuis wonen.. maar ja je moet er wat voor over hebben, en nu werk ik voor me eigen maar hoe moeten mensen dit doen die voor een baas werken je kan toch niet iedere dag zeggen ben er even tussen uit...

voor de rest heb ik henri zijn nichtje hier die blijft een paar dagen slapen en gelijk werken. dus ga weer stoppen.

groetjes anoeska

phoebe; ik had haar reactie gelezenop jouw stukje, van mij mag ze een tweede kans maar ze heeft gewoon teveel gezegd maar misschien als ze haar excuses aanbiedt hier aan ons allemaal en gewoon normaal zich voorstelt  
veel plezier met de wii vanavond haha en hopelijk heb je morgen nietn nog meer spierpijn haha

anoeska; de oppas voor een paar dagen, wel gezellig, en jeetje zeg wat een gedoe allemaal, de samenlevingstest niet goed maar je man zijn zaadjes waren nu wel beter dat is in ieder geval positief, maar morgen weer voor de samenlevingstest, succes alvast voor morgen meid
hoe gaat het met je kies?? nou ja de pijn want de kies is eruit haha

xx linda

pff joey zette straks effe zijn elleboog en volle gewicht in me linkerkant waar ik ben geopereerd, niet zo'n fijn gevoel heb effe in het chinees gevloekt hahahah
hij ligt in zijn bedje en tom in bad en ik heb nu even rust hahahah

xxxx linda

Terug
Bovenaan